Tolga "Burada ne işimiz var?"
Cansu "Gözlerimi gördün,kimseye söylemeyeceğine dair bağlılık yemini etmen gerek."
Tolga "Bıçak ve su dolu bardak yok ama."
Cansu "Sana güveniyorum,onlara gerek yok,söyle yeter."
Tolga "Bunu burada yapmak zorunda mıydık?"
Cansu "Okulda yapmak tehlikeli,zaten şüpheliyiz."
Tolga "Tamam...Bu sırrı saklayıp bağlı kalacağıma yemin ederim."
Cansu "Biraz dolanmaya ne dersin?"
Tolga "Olur."
Onlar dolanırken Özgür çektiği fotoğraflardan dosyaları inceliyordu. Bu iki dosya Berat ve Nil'in otopsi dosyasıydı. Önce Berat'ın dosyasına baktı,3.sayfasında delillerin ve olay yerinin fotoğraflar vardı,en son sayfada ise suçlu yazıyordu.Cansu'nun adını gördü,itiraf etmiş olmalıydı. Adının altında ise bu okulda kalmaya devam edeceği yazıyordu. Nil'in dosyasına geçti. Suçlu kısmı boştu.Dosyayı okuduktan sonra Özgür bir şey fark etti. Bu dosyanın 3. sayfası yoktu.
Özgür "1,2,4 ve 5...3 nerede o zaman?" diye düşündü.
Ve bir daha kontrol etti,3.sayfa yoktu.
Açelya,Meran ve İrem yatakhanelerinde Tolga'yı nasıl kurtarabileceklerini düşünüyorlardı.
Açelya "Olmaktan başka şansı yok gibi gözüküyor."
Meran "Tableti alıp adını silsek diyeceğim ama saçma olacak."
İrem "Listede zaten iki kişi vardı,biri öldü.Müdür fark eder."
Meran "O yüzden saçma olacak işte."
Açelya "Tolga'ya söylemeli miyiz?"
İrem "Eğer her şey daha da tehlikeli olmaya başlarsa söyleriz."
Meran "Bizim görevler konusunda ne yapmayı planlıyoruz?"
Açelya "Çok sıkışırsak ve başka şansımız olmazsa ne yapacağımız belli."
Sonraki sabah derslerden önce Özgür diğerlerine dosyalardan bahsetmeye karar verdi.
Özgür "Dosyalar Berat ve Nil'in otopsi dosyalarıydı ve sayfaların içerikleri aynıydı.Yani 3.sayfadaki fotoğraflar yok oldu hem de Nil'İn,bu garip değil mi sizce?"
Ilgaz "Garip,en fazla ne fotoğrafı olabilirdi o sayfada?"
Eren "Yerdeki şırınganın fotoğrafı,belki birkaç kırık ve kan."
Meran "Belki otopsinin yapıldığı hastanedeki dosyadadır."
Özgür "Bu dosyalar buraya hastaneden geldi zaten,kopya değiller,geri gönderilecekler."
Açelya "O zaman o kağıt okulda bir yerde olabilir?"
İrem "Teneffüste arasak geç kalmış olmayız,değil mi?"
Ilgaz "Her şey için geç kalmış olabiliriz."
Açelya "Bu arada müdürün tableti şu an öğretmenler odasında, haberiniz olsun."
Eren "Ne duruyoruz o zaman hadi gidelim hoca gelene kadar."
Ayağa kalktıklarında içeri coğrafya hocaları girdi,kendisi aşırı kuralcı ve çok disiplinli bir adamdı ve girdiği anda derse başladı.
Özgür "İlk dersi coğrafya yapan o koca yürek kim acaba?"
Dersten sonra dağılmaya karar verdiler;Meran ve Özgür öğretmenler odasında duran tableti almaya,Açelya ve Ilgaz müdürün odasını aramaya ve İrem ve Eren ise okulda o kağıdın konulması mümkün olan yerlerine bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Okulu
Teen FictionMasumlar gerçekten masum mu? Ya da suçlular gerçekten suçlu mu? Masumlar ne kadar masum kalabilir?