Bahçedeki öğrencilerin hepsi birbirine şaşkınlıkla baktı ve ekipler Cansu ve Tolga ile birlikte dışarı çıktı.
Cansu ve Ilgaz sarılırken müdür yine konuştu.
"Son kontroller yapıldıktan sonra okula geri döneceğiz.Buradan ayrılmayın."
Özgür "Bu yangın nereden çıktı?"
Meran "Gidip araştırsak yakalanır mıyız?"
İrem "Müdürün aşı için kullandığı tablet masada duruyor,baksak mı?"
Açelya gidip tableti aldı ve geri geldi.
Eren "Aşı olmayanlar listesi de varmış."
Ilgaz "Kim olmamış?"
Eren "Nil ve Tolga."
Açelya "Cansu nerede?"
Ilgaz "Tolga ile ikisini ambulansa aldılar."
Özgür "Görev listesi var şurada ve içinde yapılmamış görevler adlı bir dosya var...Çocuklar..."
Meran "Ne oldu?"
Eren "Başka sınıflardan birilerini öldürerek gelecek diğer katiller için yer açmamız lazım."
İrem "Ne?!"
Meran "Son tarihimiz falan var mı bari?"
Özgür "Bir ay içinde."
Ilgaz "Yapılan görevler dosyası var mı?"
Eren "Yok,aklında ne var?"
Açelya "Galiba aynı şeyi düşünüyoruz,Berat katillerden değildi. Cansu onu öldürdü çünkü çipten beynine yankılanan görev buydu."
Ilgaz "Aynen!"
İrem "Peki ya Nil?"
Meran "O büyük ihtimalle gerçekten öldürüldü."
Eren "Tolga mı öldürdü yani?"
İrem "Tolga aşı olmadıysa görev olarak verilmemiş demek olur. Tolga neden Nil'i öldürsün ki?"
Özgür "Nil'i öldürmek isteyen iki kişi olabilir;Cansu ve müdür. Cansu o sırada Berat'ı öldürdüğüne göre...."
Açelya "Müdür içeride miydi?"
Ilgaz "Çaktırmadan içeri gimemiz lazım,yangını söndürdüler."
Meran "Bunu yapacağımıza emin miyiz?Yangın daha yeni söndürüldü."
İrem "Yangının nereden çıktığını bulabilirsek sonuca daha hızlı ulaşırız bu yüzden girmek zorundayız."
Ekiplerin çıktığından emin olduktan sonra binaya arka kapıdan çaktırmadan girdiler. Otel tamamen dağılmıştı;sandalyeler,masalar ve kırılmış camlar yerdeydi.İlk iki katı dağılarak aradılar ama göze çarpan bir şey bulamadılar. Üçüncü katı ise beraber dolandılar.
Açelya "Otellerde laboratuvar olur muydu?"
Ilgaz "Bazılarında oluyor."
Üçüncü katta buldukları laboratuvara girdiler.Bu laboratuvar fen laboratuvarı gibiydi.Yerde kırık camlar ve dökülen renkli sıvılar vardı.
Eren yere eğilip bir şırınga aldı.
Özgür "O ne?"
Açelya "Okuldakilere çipi yerleştirdikleri şırınga değil mi?"
Eren "Ta kendisi."
İrem "Nil için mi Tolga için mi acaba?"
Ilgaz "Tolga'yı konuşturabilirsek kolayca öğreniriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Okulu
Novela JuvenilMasumlar gerçekten masum mu? Ya da suçlular gerçekten suçlu mu? Masumlar ne kadar masum kalabilir?