Meran Alperen'e baktı.
Meran "Ne var o usb'de?"
Alperen "Sana neden söyleyeyim?"
Meran "Okula yeni geldin ve elinde müdürün gizli çekilmiş bir videosu var?"
Alperen "Geçerli bir sebep değil."
Meran "En sonunda öğreneceğim."
Alperen "Kolaysa öğren."
Diyerek elindeki usb ile oradan uzaklaştı.
İrem Açelya ve Ilgaz ses kaydı hakkında konuşuyorlardı.
İrem "Bu yeterli mi?"
Açelya "Bilemedim,sonuç olarak Nil'i ben öldürdüm gibi bir şey dememiş,ki onu hayatta demez."
Ilgaz "Belki yeterli olur ama yedekte başka kanıtlar da sunmamız gerekebilir."
İrem "Peki biz nasıl dedektif veya polisle karşılaşacağız da bu kanıtları sunacağız acaba?"
Açelya "Orasını sonra düşünürüz."
Özgür çektiği sayfaya baktı. Nil'in bedenindeki zorlama izlerinin ve ucu kırık şırınganın fotoğrafları vardı,başına aldığı hasar sonucu hayatını kaybetmişti.
Hepsi sınıfların olduğu koridorda buluştu.
Özgür "Nil'in vücudunda zorlama izler vardı,yani morluklar artı olarak ucu kırık bir şırınganın da fotoğrafı oradaydı."
Meran "Kanım dondu."
Eren "Bende galiba numaraya ulaştım,yani adına bakacak vaktim olmadı,müdür geldi ve ekranı kapatmam gerekti ama numara bende."
İrem "Harika!"
Ilgaz "Çok geçmeden bakalım hadi."
Eren "Tamam...Bir sorun olmalı..."
Açeya "Ne oldu?"
Eren "Numara çıkmıyor."
İrem "Ne?"
Eren "Numara tutuyordu eminim!"
Özgür "Belki senin numarayı öğrendiğini öğrenmiştir."
Eren "Belki."
Meran "Ne yapacağız şimdi?"
Ve hepsine tekrar mesaj geldi;
"Yarın bahçede maskeli balo olacak,eğer beni çok görmek istiyorsanız balonun başlangıcından (saat akşam 9dan) balonun sonuna kadar orada olun.Ayrıca maskeli balo olacağını diğerleri daha bilmiyor,yine iyisiniz erken öğrendiniz."
Açelya "Ne yapacağımız belli oldu."
O sırada Cansu geldi ve İrem'e bir kutu uzattı.
İrem "Bu kolyemin kutusu değil mi?"
Cansu "Evet,kafeteryada buldum."
İrem "Teşekkürler."
Cansu "Bir şey değil."
Cansu giderken Ilgaz arkasından seslendi.
Cansu "Efendim?"
Ilgaz "Tolga ve sen-
Cansu "Merak etme,beni kurtarmak için söylediği bir yalandı,bazen yalanlar hayat kurtarır."
Cansu gitti.
İrem "Getirmeyebilirdi."
Eren İrem'e kolyesini takasında yardımcı oldu.
Yarın akşama doğru,maskeli baloya bir saat kala kızlar odalarına girdiklerinde büyük bir kutu buldular. Üç elbise ve maske vardı, elbiselerin üzerindeki kağıtlarda isimler yazıyordu. Kutuya yapıştırılmış bir de not vardı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Okulu
Teen FictionMasumlar gerçekten masum mu? Ya da suçlular gerçekten suçlu mu? Masumlar ne kadar masum kalabilir?