Yalan

13 5 2
                                    

Masaya geçip önce oturdukları gibi oturdular. Cansu oturmadı ve "Bundan sonrasında yapacak bir şeyim yok,zaten işlerim var." diyerek deponun arka kapısına yöneldi ve oradan ayrıldı. Sandalyesi ise boş kaldı.

Ateş "Artık başlamalıyız,çok geç olmadan."

Açelya "Bence de,başlayın artık."

Alperen "Biz o gün gönüllü olarak otelde çalışıyorduk,garson olarak."

Eren "Sürekli duracak mısınız böyle?"

Gaye "Alperen'in sahip olduğu video tesadüfen değildi. Alperen Nil istediği için o videoyu çekti.

Meran Alperen'e baktı,bakışlarından inanmadığı çok az da olsa anlaşılıyordu.

Ilgaz "Bu okula gelmeniz kasıtlı mıydı?"

Ateş "Hayır değildi,önceden işlediğimiz suçlar ortaya çıktı ve buraya yollandık.Buraya gelince fark ettik ki Nil'in laboratuvarda konuştuğu kişi müdür."

İrem "Nil neden böyle bir video istedi?"

Alperen "Söyleseydi söylerdim.Zaten ilkten reddettim ama rüşvet verdi."

Özgür "Ve sen rüşveti kabul ettin?"

Alperen "Ben parama bakarım."

Ilgaz "Sonra ne oldu?"

Gaye "Laboratuvarda yangın çıktı,Nil öldü. Alperen videoyu saklamaya karar verdi."

Açelya "Başka bilmemiz gereken şey var mı?"

Ateş "Biz bu kadarını biliyoruz.Sıra sizde."

Meran "Bizim bildiklerimizi anlatacağımızı bilmiyorduk."

Alperen "Eğer sizin bildiklerinizle bizim bildiklerimizi birleştirirsek belki olanları çözeriz."

Özgür'ün telefonu çaldı,arayan Tolga'ydı,biraz uzağa giderek konuşmaya başladı.

Tolga "Onlar ne anlattı bilmiyorum ama yalan söylediler!"

Özgür "Ne?"

Tolga "Gaye,Alperen ve Ateş tüm bildikleri hakkında size bir sürü yalan söylediler!"

Özgür "Sen bunu nereden biliyorsun?"

Tolga "Biraz önce Cansu söyledi."

Özgür "Cansu neden aramadı o zaman?"

Tolga "Cansu ajanlık yapıyor!Gaye,Ateş ve Alperen Cansu'ya güveniyorlar,ne de olsa yalan bazen hayat kurtarır.Cansu şu an Gaye'nin dolabını karıştırıyor.O yüzden ben aradım,kanıtı da var yani!Eğer size tüm bildiklerinizi sorarlarsa yalan söyleyin!"

Özgür "T-tamam." dedikten sonra yerine geri oturdu.

Gaye "Evet,başlayın bakalım."

İrem "Aslında çok şey bilmiyoruz,o bilinmeyen numara olayında bahsedilen kağıt Nil'in otopsi dosyasında eksik olan bir kağıttı ve onu bulmak istedik."

Ilgaz "Bilinmeyen numara işin içine girmeseydi daha iyi olurdu tabii ama."

Ateş "Sadece bu kadar mı?"

Açelya "Evet."

Özgür "Alperen'in usb'sini istememizin sebebi ise çok şüpheli olan davranışlarıydı."

Alperen "Cidden bu kadarsa atık gidebilirsiniz,daha fazla dikkat çekmeye gerek yok bizce."

Meran "Bizce de."

Eren "Aklıma takılan bir şey var,bizim aramız iyi mi kötü mü?"

Gaye gülümseyerek "Neden kötü olsun ki?"

Suçlular OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin