İrem "Kim olabilir bu?"
Eren "Ve bizim o kağıdın peşinde olduğumuzu nereden biliyor?"
Açelya "İyilik dediği görevleri yapacak mıyız?"
Ilgaz "Bundan ne kadar çabuk kurtulursak o kadar iyi,yani evet."
Meran "En fazla ne görevi verebilir ki?"
Özgür "Eğer bunu biliyorsa her görevi verebilir."
Zil çaldı ve derse girdiler.Gaye onların sınıfındaydı ama Ateş ve Alperen 2.katil sınıfındalardı. Gün içinde önemli bir şey olmadı.Gece Eren ve İrem Dilay kulede konuşuyorlardı.
Eren "Hani sana bir şey diyecektim ama vazgeçmiştim ya."
İrem "Evet?"
Eren küçük bir kutu çıkardı.
İrem "Bu ne?"
Eren kutuyu İrem'e verdi.
Eren tebessümle "Aç ve bak."
İrem üstünde gümüş detayları olan siyah zarif ve küçük kutuyu açtı.
Kutunun içinden gümüş,gayet şık ucunda ay şekli olan bir kolye çıktı.
İrem şaşkınlık ve mutlulukla "Bu çok...aşırı güzel,çok teşekkürler."
Eren gülümsedi "Beğenmene sevindim."
İrem "Beğenmedim,bayıldım ama nereden buldun?"
Eren "Buraya gelmeden önce getirmiştim,kolyeyi gördüğüm ilk anda büyülenmiş bir şekilde 'Bunu ileride hakeden birine vereceğim.' demiştim."
İrem "Hakettim yani?"
Eren "Fazlasıyla."
Biraz daha konuştuktan sonra İrem,Açelya ve Meran'a olanları mutlu bir şekilde anlattı.
Sabah Açelya erken saatte uyandığında bir mesaj olduğunu gördü. Bilinmeyen numaradandı,numaranın ona verdiği iyilik(!) görevini almıştı. Yatağında doğrulup mesajı dikkatlice okudu;
"Ya İrem'in kolyesini gizlice alıp Cansu'nun çantasına koyarsın ve o almış gibi gösterirsin ya da kağıdı unutursun."
Açelya bunu yapamayacaktı ve numaradan başka bir görev istedi.
Aynı zamanda Ilgaz da görev mesajını almıştı ve müdürün kapısının önünde gelen mesajı tekrar okudu;
"Ya müdüre Nil ile ilgili bildiğiniz şeylerin olduğunu söyle ya da kağıdı unut."
Derin bir nefes aldıktan sonra içeri girdi.
Müdür "Ne vardı Ilgaz?"
Ilgaz duraksayarak "Her şeyi biliyorum."
"Ne demek istiyorsun?"
"Nil'İn neden öldüğünü,kimlerin işin içinde olduğunu,otopsi dosyasındaki bir sayfanın neden eksik olduğunu...her şeyi."
"Ve beni tehdit mi ediyorsun?"
"Hayır,size bunları söylemek zorunda kaldım,zorunda olmasam yapmazdım."
O sırada Açelya numaradan başka bir görev isteyince numaradan tekrar bir mesaj geldi;
"Ya görevi yap kağıdı al ya da görevi yapma kağıdı unut.Unutma gece 12'ye kadar zamanın var birbirinize görevlerinizi söylerseniz kağıttan fazlasını kaybedersiniz,tik tak tik tak."
Açelya "Ben bunu İrem'e yapamam ki." diye geçirdi içinden sonra Meran ve İrem'e baktı,ikisi de uyuyordu. Cumartesi olduğundan dolayı garipsemedi ve gözü masanın üstündeki kolye kutusuna takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlular Okulu
Teen FictionMasumlar gerçekten masum mu? Ya da suçlular gerçekten suçlu mu? Masumlar ne kadar masum kalabilir?