Yolculuk

19 5 1
                                    

Cansu onu kurtaranın gözlerine baktı.Bu kahverengi gözler Alperen'den başkasına ait değildi.Koyu yeşil gözlüğünü Cansu'ya "Merak etme gözlerini gördüğümü kimseye söylemeyeceğim." derken gülümseyerek verdi.

Cansu "Tolga,öldü mü?"

Alperen "Hayır,şu an için."

Cansu "O ne demek oluyor?"

Alperen "Tüm okulda savaş var yardıma gitmemiz lazım demek oluyor."

Cansu'yu oradan götürdü.

Diğer 6'sı birbirlerini bulmuştu ve takım halinde hareket ediyordu.

Cansu ve Alperen de onlara katıldı.Cansu koşarak Ilgaz'a sarıldı.

Ilgaz "16 yılda bir ilk gerçekleşti." diyerek güldü.

Cansu "Tolga beni kuleden itmeye kalktı.Bana asla aşık olmamış ki sadece benden iyi bir manipülasyon tekniği varmış."

Açelya "Tolga nerede şimdi?!"

Alperen "Kulede iç kanamasıyla beraber yatıyor."

İrem "Az kaldı,çoğu öğrenci panzehiri içip uykuya daldı."

Meran "Tüm panzehirler yeter değil mi?"

Özgür "Yeter,yetmezse bile daha fazla yapmaya çalışırız."

Eren "Olmadı öldürürüz."

Ilgaz "Ateş ve Gaye nerede?"

Alperen "Keşke bir fikrim olsaydı."

İrem "Müdür ve Reyhan Hoca da ortalıklarda yok,kaçtılar!"

Bunları konuşurken kendilerini korumak için ellerindekilerle onlara saldırmaya çalışan kişilerle mücadele ediyorlardı. Güneş çok hafif de olsa kendini göstermeye başlamıştı.Kazanmalarına ramak kalmıştı.Aşı olan çoğu öğrenci panzehirin etkisiyle uyuyordu.

Eren "Gidip geri kalanları halledelim."

Takımlarında çok az hayatını kaybeden kişi ve yaralanan birkaç kişi vardı.Başarabilecekleri kadar sürede onlara saldırmaya çalışan diğer aşılı öğrencileri de yakalayıp hastane kısmına götürmeyi denediler.

Hastane kısmı dolup taşmıştı ve yaralananlara oldukları yerde iyileştirmeye karar verdiler.

Geriye kalan aşılanan öğrenciler çok güçlüydü fakat bu onları yıldırmadı,savaşmaya devam ettiler.Gaye ve Ateş hala ortada yoktu.

Kısa bir sürede sona kalan sekiz aşılanan öğrenciyi hastane kısmına panzehir için yakalayıp götürdüler.

Okulun ana kapısının önüne geldiler.

Açelya "Tamamen bitti mi öğrenciler?"

Meran "Öğrenciler tamamen bitti."

Özgür "Ama asıl konumuz olan müdürümüz ve hocamız hala ortada yok."

Ilgaz "Gaye ve Ateş de ortalarda yok,çıkarlar yakında."

Eren "Etrafı son bir kez kontrol etmeye gerek var mı?"

İrem "Eğer içlerinden biri bile kurtulsaydı şu ana kadar saldırmıştı."

Cansu "Tolga ölmüş müdür?"

Alperen "İç kanama geçirdi ve üstünden saatler geçti...Büyük ihtimalle."

Açelya "İç kanama geçirdiğine nasıl bu kadar eminsin?"

Alperen "Ajanlar bir sürü konu alanında eğitim alır."

Okulun ana kapıları açıldı ve içeri arkalarında bir dedektif ve ajan ordusuyla önde Gaye ve Ateş geldi.Gaye müdürü,Ateş ise Reyhan Hoca'yı kelepçeli bir şekilde getiriyorlardı.

Suçlular OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin