Ajan

12 5 2
                                    

Kapı aralandı ve içeri müdür girdi.

Müdür "Bilgisayar odasına bu saatte giremezsiniz çocuklar hadi gidip başka yerde konuşun."

Derin bir nefes verdiler ve "Tamam hocam." diyerek kuleye gittiler.

Cansu "Dosyalardan önemli yerlerin fotoğraflarını çektiniz mi?Gaye odada dolaba gitmek hakkında konuşuyordu hemen yerlerine koymam gerekebilir.

Meran "Fotoğrafları çektik,götürebilirsin."

Cansu "Tamamdır." deyip dosyaları aldı ve kuleden ayrıldı.

Eren "Tolga,senin bizim tarafımızda olduğunu çok düşünmemiştim açıkçası."

Ilgaz "Ki değildin.Fikrini ne değiştirdi?"

Tolga "Fikrimi değiştiren bir şey yoktu sadece Cansu'ya aşıktım ve ne yaptığımın farkında değildim."

İrem "Yaraların,iyi mi?"

Tolga "Gayet iyiler."

Açelya "Gaye ve takımının ne olduğunu ne zaman açıklamayı düşünüyorsunuz acaba?!"

O sırada Cansu Gaye kendi dolabının önünde anahtarını aradığı için başka bir dolabın arkasında saklanıyordu.Cebinde duran Gaye'nin dolap anahtarına baktı.Kalp atışlarının hızlandığını hissetti.Biraz daha bekledikten sonra müdürün Gaye'yi çağırdığını duydu ve Gaye oradan müdürün odasına gitti.Cansu koşarak dosyaları yerleştirdi,dolabı kilitledi ve Gaye anahtarı yere düşürmüş süsü vermek için yere bıraktı. İçinden gelen sesi dinleyerek müdürün kapısını dinlemeye çalıştı ama Cansu oraya gittiği sırada Gaye odadan çıkıyordu bu yüzden koşarak uzaklaştı ve tekrar kuleye gitti.

Cansu "Üzgünüm geciktim.Gaye dolabının önündeydi sonra müdür çağırdı dinlemeye gittiğimde konuşmaları bitmişti."

Meran "Artık söyleyebiliriz bence...Gaye,Ateş ve Alperen dedektiflerin yolladığı üç ajan."

Eren,İrem,Açelya ve Ilgaz "NE?"

Özgür "Dedektif ve polislerde fark etmiş olmalı burada bir şeyler döndüğünü ki göndermişler."

Tolga "Bu yüzden onlar geldikten birkaç gün sonra verilen görevler kesildi ve dosyalarında suçları yazmıyor."

Cansu "Bana zaten Gaye söyledi ama sizin de bildiğinizi söylemek-

İrem "Akıllıca olmaz."

Eren "Ne yapacağız o zaman?"

Ilgaz "Önce Cansu'nun aşısı için panzehir bulmamız lazım."

Açelya "Doğru,bir şeyler yaptırtabilirler."

Meran "Panzehiri nasıl bulacağız?"

Özgür "Bilgisayar odasındaki bilgisayar değil ama müdürün odasındaki bilgisayar tüm sitelere erişebiliyor.Belki bir şeyler bulabiliriz."

Tolga "Önce aşının adını bulmamız lazım."

Cansu "Praetorian,aşının adı."

Ilgaz "Bunu nereden öğrendiğini sormak istiyorum ama cevabından korktuğum için bunu yapmayacağım."

İrem "Panzehiri bulduktan sonra ne yapacağımızı buldum galiba."

Eren "Ne yapacağız?"

İrem "Gaye'nin dışarısıyla bağlantısı var,bu kesin."

Açelya "Gaye,Ateş ve Alperen birkaç günde bir arabayla bir yere götürülüyorlar,bir ara bunun hakkında konuşmuştuk hatırladınız mı?"

Eren "Dün gibi."

Suçlular OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin