Bağlılık Yemini

34 5 3
                                    

Sohbet ederek Cansu'nun yatakhanesini toparladıktan sonra herkes kendi yatakhanesine gitti. İrem'in yatağının üstünde bir kutu vardı. İrem kutuyu açtı ve içinde asma yerlerinden asılı bir şekilde 6 yelpaze çıktı.

İrem "Ailem sonunda göndermiş yelpaze koleksiyonumu."

Açelya "Senin yelpaze koleksiyonun mu var?"

Meran ve Açelya kutunun içine baktılar. Kutunun içinde biri kahverengi ve siyah,biri kırmızı ve siyah,biri lacivert,biri siyah,biri işlemeli koyu gri ve biri çiçek desenli siyah olmak üzere 6 yelpaze vardı. Açelya laciverti, Meran işlemeli koyu gri olanı aldı.

Meran "Bu güzelmiş ya."

Açelya küçük bir tuş gördü yelpazede ve bastı birden lacivert yelpazenin uçlarında altın,çok sivri bıçak uçları çıktı.

Açelya "Şaka yapıyorsun!"

İrem güldü "Hepsi öyle,deneyin isterseniz."

Meran "Bununla birilerini baya iyi korkutursun yalnız."

İrem "Denemediğimi kim söyledi?"

Açelya "Oooo."

Meran "Çok iyimiş cidden bayıldım."

İrem "Bu kutuyu duvara asıcam,istediğiniz zaman içinden alırsınız."

Açelya "İşte arkadaş be."

Meran "Yalnız biz biraz daha ikinci derse gecikirsek o zaman göreceğiz göreceğimizi."

Derste kimse dersi dinlemiyordu,ama fazlasıyla öyle gözüküyordu. Kızlar Cansu'nun gözlüklerinin altından yeni gelen kız,Nil'e olan bakışlarını görebiliyorlardı. Bir süre sonra onların konuşmasına Ilgaz, Eren ve Özgür de katıldı.

Ders tarihti ve tarih hocaları çok yaşlı bir kadındı,kulakları da çok iyi duymazdı ama yaşına rağmen,çoğunlukla siyah ağırlıklı ve güzel giyinirdi. Bu yüzden diğerleri dersi asla dinlemez, rahat rahat konuşurlardı. Ara sıra Tolga dersi dinler not alırdı. Ama bu derste Nil ile konuşuyordu.

Eren "Cansu ne çabuk iyileşti öyle."

Özgür "Tabletten kontrolle iyileşti kesin."

Ilgaz "Bence de çünkü Cansu büyük ihtimalle tüm ilgiyi toplamak için üç gün yataktan çıkmazdı."

Güldüler.

Meran "Hoca bu tarafa bakıyor."

Açelya "Hocanın gözleri de görmüyor ki,tanımaz bizi."

İrem "Cansu'ya bak,bak yedi kızı gözleriyle yedi."

Ilgaz "Kıza acıyorum."

Eren "Bence Cansu orada Tolga var diye bakıyor."

İrem "Neden?"

Eren "Kıskançlık,sevdiği biri sevmediği biriyle konuşursa insan kıskanır."

Özgür "Kendisinden bahsediyor arkadaş."

İrem "Kıskanç mısın?"

Eren "Sevdiklerine karşı kim değil ki?"

Ilgaz "Kıvırma kıskançsın işte aşkına."

Açelya "Eee Tolga ve Nil'e ne diyorsunuz?"

Meran "Bence Tolga Cansu Nil'i gömdüğü için kendisini yalnız hissettirmemeye çalışıyor."

Özgür "Bence de."

Açelya "Cümle çok uzundu ama anladım,olabilir."

Eren "Bence de öyle,arkadaşça. Çünkü Tolga Cansu'yu seviyor."

Suçlular OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin