Prolog

1.5K 43 1
                                    



Cześć wszystkim, jestem Charlott Russo mam siedemnaście lat kochającą mamę oraz zaborczego tatę którego jednakże kocham całym swoim sercem i brata idiotę który rucha wszystko to co się tylko porusza.

Jestem dość szczupłą blondynką z niebieskimi jak laguna oczami, małym zgrabnym noskiem oraz szczerym uśmiechem który pokazuje dość często.

Chodzę do prywatnego liceum tylko dla dzieci mafii w którym nie jest ani trochę łatwo i trzeba się dobrze uczyć, aby zdać do następnej klasy, więc nie wiem jakim cudem zrobił to mój brat.

Mam ogromną paczkę przyjaciół która składa się z naszej dość sporej rodziny, a mianowicie są w niej:

- Victor mój o rok starszy głupi brat i pomimo tego, że się bijemy czy wyzywamy to żadne nigdy na siebie nie doniesie i ufa sobie w stu procentach. Dzięki jemu tak naprawdę mogę wychodzić na imprezy, bo tata myśli, że on mnie pilnuję chociaż jest na odwrót.

- Rose czyli moja przyjaciółka i jest to jedna z obcych dziewczyn która może być w naszym gronie, bo nasi rodzice przyjaźnią się z jej rodzicami, więc jej ufają, a to jest najważniejsze w mafii. Jest przecudowna i przepiękna i kocham ją całym moim sercem.

- Nicole jest moją kuzynką jak i również przyjaciółką. Z tą dziewczyną naprawdę nie da się nudzić, bo zawsze wpadnie na jakiś głupi pomysł i później wszyscy obrywamy, ma mocną głowę tak naprawdę jak ja, więc my zawsze zostajemy najdłużej choć rzadko, aż tak dużo piję. Zawsze wygląda nienagannie i robi cudowne makijaże oraz fryzury.

- Anastasia jest ona dziewczyną Nicole i mogę śmiało powiedzieć, że to jedna z najbardziej chamskich dziewczyn jakie kiedykolwiek poznałam, lecz pomimo tego wszyscy ją kochają, bo zawsze obroni kogoś z nas kiedy jest obrażany czy źle traktowany.

- Susan również jest moją kuzynką i pomimo tego, że wydaje się opanowana i cicha, bo jest tak przy nieznajomych, lecz kiedy jest z nami potrafi się odpalić i wydaje mi się, że ma to po cioci Eli która razem z moją mamą jest niezłą wariatką.

- Adriano to również mój kuzyn który ma brata bliźniaka. Zawsze znajduję jakieś wyjście z danej sytuacji nieważne jak chujowo by było i za to go wszyscy kochają. Ma najlepszego ojca razem z Marcello i Nicole, bo on pozwala im naprawdę na wszystko, więc kiedy jest problem idziemy zawsze do wujka. 

- Marcello to osoba która pomimo tego ile pije ani raz jeszcze nie zgonowała, naprawdę jestem ciekawa jak on to robi, bo pije naprawdę dużo. Razem z moim bratem odwalają jakieś akcje w szkole i nigdy im się nie obrywa i nie wiem dlaczego. Może te wszystkie zakochane w nich dziewczyny biorą na siebie karę.

- Dario to najlepszy przyjaciel mojego braciszka i równocześnie chłopak Susan. Od kiedy zaczęli być razem to właśnie mój brat bardzo się z nim zaprzyjaźnił co jest na rękę obojgu chłopakom, bo może być jednocześnie z przyjacielem i dziewczyną. Dario nie chodzi z nami do szkoły, ale do konkurencji, bo są dwie takie szkoły mafijne na Sycylii.

- Rosalia to dziewczyna Adriano z którym jest już prawie dwa lata, więc to sporo jak na liceum. To chyba najukochańsza i najmilsza osoba w całej naszej grupie, jeżeli coś się dzieje zawsze pomoże i pocieszy. Mogę śmiało powiedzieć, że Adriano znalazł najlepszą dziewczynę jaką tylko mógł.

- Cornelia to również moja kuzynka, lecz ona jak i Luca jej brat mieszkają na co dzień w Rzymie, więc przyjeżdżają tylko na wakacje albo na weekendy. Jest to najbardziej pewna siebie i szczera osoba z wszystkich, nie boi się powiedzieć tego co myśli, więc świetnie dogaduje się z Anastasią.

- Luca to po prostu dusza towarzystwa jego nie da się nie lubić pomimo tego jakby było beznadziejnie na imprezie to on ją rozkręci i od razu będzie świetna. Lubi się czasem pobić jak on to mówi dla zabawy, zawsze mu mówimy, że powinien przestać tak robić, lecz on się oczywiście nie słucha.

I to właśnie cała moja paczka przyjaciół w wielkim skrócie. Kocham ich ponad życie i jeśli by ich nie było nie wiem co bym zrobiła i jak sobie poradziła w tym całym mafijnym świecie który jest bardzo ciężki do przetrwania.



Mam nadzieję, że taki prolog wam się spodobał i zachęcił was do czytania.

Rozdziały będą pojawiać się co 3-4 dni.

Buziaki :*

Aż do grobuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz