●○●○●○●○

667 51 7
                                    

Jungkook hava sabaha çalmaya başladığı zaman beni eve koymuştu çünkü bugün damatlık seçecektik,ne kadar benim aklımdan çıkmış olsada Jungkook hatırlatmıştı.

Bir kaç saatte olsa uyumam gerekti çünkü sersem gibi olursam güzel bir takım seçemezdim. Güzel olmasını önemselemeydim çünkü her şeyin çok gerçekçi durması gerekiyordu değil mi? Aynı şekilde sersem gibi olursam annemin bana takım seçme olasılığı vardı ve bunu hiç istemezdim.

-------------

Şuan damatlık seçiyorduk,hayatımda hiç böyle bir evliliğim olacağını düşünmezdim. Üzgün bir şekilde damatlık seçmek kimsenin düşünde yoktur herhalde. Anneme bir şey beğendiremediğimiz için bu girdiğimiz 3. dükkandı ama bizde tam olarak çok güzel bir şey bulup beğenememiştik.

Bu nasıl” diye sorunca Jungkook,gülmeye başlamıştım. Bana tip tip bakıyordu ama yinede gülmemi kesememiştim “Geçerken uğramış gibisin,davetlilerden birini alıp yanıma koysam daha çok damata benzer” dediğimde sinirlensede bir şey demeden kabine geri dönmüştü.

Sonuç olarak Jungkook'ta bende güzel bir şey bulamama bitkinliği ile koltuğa yayılmıştık. O sırada yanımıza görevlilerden bir kız geldi,bize ciddi anlamda hayran hayran bakıyordu. İlk önce acaba yüzümüzde bir şey mi var diye kontrol ettim ama sorun yoktu. Çok geçmeden Jungkook konuştu “Bir sorun mu var?” demesi ile kız hemen “HAYIR,hayır aman tanrım..” dedi.

Jungkook ile birbirimize bakıp ne olduğunu çözmeye çalışıyorduk ama sonunda kız konuştu “Çok tatlısınız gerçekten hayran kaldım,kusura bakmayın” dediğinde bu bizi şok etmişti “Biz mi?” dememle kafasını salladı heyecanla ve “İki damatlar sizsiniz değil mi? Karıştırdım mı yoksa?” dediğinde Jungkook karıştırmadığını söyledi.

“Gerçekten mükemmelsiniz,size takım bulmakta isterseniz yardım edebilirim?!” diye heyecan ile konuşuyordu. Biz bile bu kadar heyecanlı değildik ama bu kız hepimizin yerine heyecanlıydı. “Cidden bulabilir misin? Biz iki saatir dolanıyoruz ve bir şey bulamadık” dediğimde hemen kafasını salladı ve yok oldu.

O gittikten sonra yanımıza bir görevli geldi “Ah şey sizi rahatsız ettiyse özür dilerim,o buranın sahibi. Eşcinsel çiftleri görünce dayanamıyor kendiside eşcinsel olduğu için herhalde” dediğinde,Jungkook kafasını salladı ve sorun olmadığını söyledi ve görevlide gitti.

Görevli gittikten sonra Jungkook imalı bir şekilde gülüp konuştu Hangimizin uke,seme olduğunu sormadı.” dediğinde ona kocaman bir şekilde gözlerimi büyüterek konuştum “Ayıp diye sormamıştır saçma saçma konuşma” dediğimde yüzünden silmediği o imalı gülüşle “Hayır,görünüşten her şey belli” dedi.

Ona nasıl bu kadar küstahça konuşabilir diye kocaman açtığım gözlerim ile bakıyordum ama o hiç umursamadı. Aradan bir saat gibi bir süre geçtikten sonra tekrarden görevli kız geldi elinde takımlar ile.

Eleme sürecinden sonra kız “Sıra geldi en çok beğendiklerimedediğinde Jungkook göz devirip “En çok beğendiğini niye ilk vermedin,bokum çıktı giy çık giy çık yeter” dediğinde kız sanki kediymiş gibi özür dilerim der gibi bakıyordu.

“Sen boş ver onu,her zaman asidir yeni ergenlikten çıktı o” dememle kız hmmlayıp kafasını salladı ve yeniden heyecanlanmaya başladı “Yeni ergenlikten çıkmış mı? Evleniyorum lan ben” dediğinde ona iğreniyormuş gibi bakıp “Çıkamamış bu ergenliğinden,buna sınırsınız ergenlik vermişler. Hadi ergenliği benim ergenliğim gibi olsa bir şey demiyeceğim ama...” dediğimde bu sefer Jungkook şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Mellifluous  +JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin