●○●○●○●○

1.4K 79 2
                                    

Sandviçimden bir ısırık daha aldım ve ağacın altında birlikte oturduğumuz Tae’ye baktım,Tae'de o sırada bana dönmüş olmalı ki,konuşmaya başladı “Dün ki cinayeti gördün mü?” demesiyle omuz silkip “Cinayet sayılmaz bence” dedim ve sandviçimi yemeye devam ettim. Tae bana merakla dönerek “Korkmuyor musun? Senin mahallene yakın bir yerde olmuş” dediğinde sandviç boğazımda kaldı,bu konuda haklıydı ama nedense hem ürpermiyordum hem de korkmuyordum,aslında korkmam beni daha çok korkutuyordu neyime güveniyordum? ya da neye? Ben bunları düşünürken Tae ALOOOOĞĞ ohoo bunun kafalar uçtu tabi Jungkook geldi ya ondan” dedi bunu dediğinde ona dönerek “Görmedim çocuğu daha Taededim ama tabiki meraklı gözlerle girişe baktım. Bakmamla beraber zaten tahmin ettiğim tayfa yanyanaydı ve her zaman ki gibi kızların ağız sularını akıtan tayfa...

Jungkook her zaman ki gibi önde hızlı adımlarla yürüyordu,sırtındaki çantayı erkenden bırakmak için olduğuna emindim çünkü Jungkook ona ağırlık yapan her şeyi sevmezdi. O yüzden beni seviyordu ya sadece onu dinlediğim için işlerine karışmadığım için,bunları düşünürken Jungkook bana kısa bir süreliğine o güzel gülüşünü sundu sonra önüne döndü ve hemen yüzünü eski haline çevirdi,işte bende bundan korkuyordum ani ruh değişimlerinden. Jeon Jungkook’un gerçekten mutlu olduğunu ya da üzgün,şaşkın olduğunu anlayamazsınız ya da sadece ben anlayamamışımdır.

Arkasından gelen kesinlikle okulun 2. en yakışıklı öğrencisi diyebileceğim Namjoon, siyah kalın çerçevili yuvarlak gözlüğün tek yakıştığı insan olduğunu düşünüyorum. Aynı şekilde Namjoon mantıklı bir insan,düşünür ve yapar. Jungkook ise düşünmez her yaptığını mantıklı buluyor, ki mantıksız olsa şuana kadar bir sorun çıkardı diye düşünüyorum. Arkasında J-hope mükemmel bir gülüşü var. Herkesi etkisi altına alabilir gülüşüyle kesinlikle. Ve arkada J-hope tam tersi olan insan Yoongi,belki ön yargı gibi olur ama Yoongi'ye baktığım zaman bazen irkiliyorum. Ve Yoongi kesinlikle Tae’nin hoşlandığı kişi. Benim gibi bembeyaz bir teni var ve tekrar benim gibi dirençsiz,yorgun gözüküyor onun haricinde siyah saçlarından dolayı dikkat çekiyor. Tae’nin dikkatini baya çekiyor bu kesinlikle belli.

Onları süzmem bittikten sonra Tae'ye döndüm ve suyunun kapağını açmış tişörtüne döküyordu,az önce onların gittiği yere bakarak. Tae manyak mısın? Kendine gel lan” diyerek onu sarsmam ile Tae kendine geldi ve üstüne bakıp bir çuval küfür etti,bende bu sırada gerizekalı diye kahkahalarla gülüyordum çünkü bildiğiniz Tae duş almıştı yanlışlıkla.

Okul binasına girdiğimizde soyunma odasına kadar gülmem devam etti ve soyunma odasının kapısında Tae’yi beklemeye başladım. O sırada bana bakan gözlerle karşılaştım. Jungkook ve yanındakiler, onlara baktığımı anlamış olmalı ki boğazını temizleyip önüne dönmeleri için arkadaşlarını uyardı. Bende ayaklarıma bakmaya devam ettim,en sonunda Tae odadan çıktığı an bakışlarım onu buldu üstünü çok saran bir forma bulmuştu,bana utangaç bakışlarını yoladı ve “Bu vücudu yapmak kolay olmadı aslanım ama nedense herkes bakınca utandım” dedi ve o sırada arkada öksürme sesi geldiğinde Tae ile bakışlarımız oraya döndü. Yoongi'nin sırtına vuran bir adet J-hope ve anıran bir Namjoon görmeyi tabiki beklemiyordum. Bunu gördüğüm an ağzım şokla açıldı ve Tae'ye döndüm ki o'da bana bakıyordu. Kahkaha atmamla,Tae'nin bana vurması bir oldu “Kanka ne gülüyosun mal mısın hepsi bize bakıyor, Jimin sus. Sus valla kendimi kesicem,Jimin anırma yeter” diye fısıldıyor ve beni  cimcikliyordu. Birazda olsa ciddi olduğumda Jungkook’un bana baktığını farkettim ama O'na bakmak istemedim,her ne kadarda babamı takmasamda,yapabileceklerini bildiğim için korkuyordum.

Soyunma odasına kadar geldiğimiz için kantine tekrar uğradık zaten Tae ile okul bitinceye kadar abur cubur yiyorduk ve ben buna rağmen her zaman kendimi bayılacak gibi hissediyordum. Ne kadar doktora gitsemde,ilaçlarımı kullansamda geçmiyordu. Abem ordan bana iki çikolata süt verir misin? Oh sağolasın” Tae elinde iki çikolatalı sütle geldiğinde bu tavrına güldüm çünkü gerizekalı çikolatalı süt değilde viski ile geliyormuş gibi yürüyordu. “Bugün çok güldüm inşallah bunun cezasını götümden ter artıracak şekilde almazlar” dedim ve pipetimi süte batırdım. “Gülmenin cezası mı olur gerizekalı” dedi ve ona sırıtarak “Her çok güldüğümde bir bok oluyor ondan içim huzursuz oldu” dedim ve Tae'de buna buruk bir şekilde sırıttı. O'nunda ani ruh değişimi olduğunu farkettim.

Tae’yi uzun zamandır tanımıyordum 1 yıl olmuştu,O'nu tanımadan önce Jin'le zaman geçiriyordum okulda fakat artık Jin'i pek göremiyordum ama Jin'in yeri her zaman bende ayrıdır çünkü o her zaman benim en güvendiğim insan olmuştur. Jin eskiden o tayfa ile birlikte olmasına rağmen hep benim yanımdaydı. 11. Sınıfın sonlarında Jungkook ve tayfası büyük bir kavga etmişti ve Jin'in masayı devirerek gittiğine şahit olmuştum. Jin ondan sonra okulda pek görünmezdi ama hep derslerine girdiğinden emindim. Jin ile Tae birbirini sevmediği içinde yanıma gelmiyor olabilirdi ama sanmam,Jin her ne olursa olsun yanımda olurdu. Jungkook ile Jin'i aynı zaman tanımıştım, zaten o yüzden Jungkook’un tayfasındaydı ama genede Jungkook ile fazla konuştuklarına şahit olmamıştım. Tae ile 12. Sınıfta tanışmama rağmen her zaman yanımda olmuş ve beni güldürmüştü,gerçek bir arkadaşım olduğuna eminim.

Ben bunları düşünürken yanıma bir ağırlık çöktü,iyi insan lafın üstüne gelirmiş derler ya tam olarak ondan olmuştu. Jin kocaman gülüşünü bana sunduktan sonra “Naber güzeeeellikdedi ve bu dediğine gülüp “ Benim güzel olmam lazım Jin,yakışıklı olmam lazım” dedim bunun üzerine Tae göz devirip “Ben sınıfa çıkıyorum birazdan zaten ders zili çalacaktırdedi ve gitti. Bunu gören Jin sesli bir şekilde oh'ladı “Yapmayın böyle zaten 3 arkadaşım ve ikisinide sen sevmiyorsun diğeride sensin zaten” diyip ofladığımda Jin buna güldü “Sen takma ve ofladığında çok tatlı gözüküyorsun dudakların katlanıyor ve yanakların kocaman oluyor.” O’na göz devirdiğim sırada devam etti “ Ve Bu kesinlikle Jeon’un dikkatini çekmiş” dedi. Gözlerimi büyütüp çaktırmamaya çalışırak Jungkook’a baktım. Cidden bana bakıyordu ve bu hoşuma gitmiyordu,Jungkook'tan bir süreliğine uzak kalmam gerekiyordu. “Neden çocuğa iğrenmiş bir şekilde bakıyorsun Jimin” diyip güldüğünde bakışlarımı masaya çevirdim.

Bu yaptığımı anlamış olmalı ki “Baban değil mi?” dedi ve zil çaldı kafamı kaldırarak “Sonra konuşuruz Jin derse gitmem ve seninde gitmen gerekiyor görüşürüz” dedim ve hızlıca merdivenleri çıktım. Kesinlikle çok uzun bir teneffüstü,hemde çok uzun.
---------------------💜🦄---------------------
💦|  Yorum 💦
🌈|İstediğim kadar sevilmezse sileceğim 🌈
🥀| Paylaşıp destek olur
musunuz🥀

Mellifluous  +JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin