1.kapitola-Bažo Chuck

5.6K 211 11
                                    

                                                          *O NĚKOLIK MĚSÍCŮ POZDĚJI

 

"Vstávej miláčku,je krásné nové ráno a mi máme spoustu práce,Pánvička už čeká se snídaní."Když se probouzím spím zase ve svém spacáku na svém místečku pod stromem.Newt mě zřejmě znovu během noci odnesl když jsem usnula,dělal to tak vždycky.Vždy usínáme spolu,přitulení jeden k druhému ale Newt mě vždy když už se přesvědčí že spím jak dřevo tak mně vždy odnese zpátky na mé místečko.Je příjemné když se dívám do jeho tváře pokaždé když se probudím."Dobré ráno lásko."odpovídám Newtovi a vylézám ven ze spacáku.Po pořádném přesvědčení zda nás nikdo nevidí mně Newt objímá a já mu věnuji polibek na tvář.Nakonec spolu bok po boku odcházíme ke kuchyni.Chvíli se držíme za ruce ale pouštíme se okamžitě jakmile vycházíme  k Dvoru a už jen společně bok po boku jdeme ke kuchyni všude kolem je spousta hladových placerů.Zařazujeme se do fronty a většina nás už zdravý a přeje hezké ráno.Když se dostávám k okénku Pánvička mně nadšeně vítá "Dobré ráno Timids.Vyspala jsi se dnes dobře?" "Ano díky Pánvičko."odpovídám a usmívám se na něj."Mám tu pro tebe čaj,tvůj oblíbený dáš si,konec konců sis ho včera nasbírala."oznamuje mi a už mi podává mou snídani toust se šunkou a rajčata a můj oblíbený mátový čaj."Díky Pánvičko,jsi poklad." odpovídám a chlapec se culí. "Pro tebe všecko Timids vždyť výš že jsi má kámoška."říká Pánvička a celí potěšený mou lichotkou podává snídani i Newtoj kterému taky přeje dobré ráno."Neměl by jsi ji tak rozmazlovat Pánvičko,furt je to stejnej Placer jako my všichni."říká mírně arogantní a velice nepříjemný hlas. Gally."Klid Gally,je to jen blbej čaj."říká Newt a projíždí Gallyho zlostným pohledem."Jen nechápu proč tady květince se speciálně vyvařuje a-" Gally však svou větu nedokončil protože mu do řeči skočil Newt "Uklidni se Gally,nechápu co tě to teď tak štve když jí ho Pánvička takhle vaří každý ráno.Nedělej tu hysterii kvůli čaji,buď tak hodný Gally a vem si tu snídani sedni si na ten svůj frasnej zadek a zacpi si tipec." po tomto Gally zmlkl a jen Newta projel zlostným pohledem.Většina Placerů se však jak bylo vidět dobře bavila.Společně s Newtem jsme se posadili pod strom kousek od kuchyně za chvíli se k nám připojil i Alby s Minhem.Mihno nám popřál dobré ráno na rozdíl od Albyho který na nás jen kývl.Morous,myslím si.Ne že bych Albyho neměla ráda ale jeho celkové věčně mrzuté chování mně vytáčí.I když se mu za jeho mrzutost nedivím,od doby kdy si Nicka k svačině sežrali rmutové byl takový,navíc z něj musel být šéf Placu a mně by taky nebavilo starat se o tuhle bandu kluků,já osobně bych nechtěla jeho místo zaujmout,stačí mi těch pár kluků u meďochů i když ty jsou většinou v pohodě.Ne že bych neznala pár kluků kteří by si na Albyho místo nebrousili zuby jenže po Albym by připadlo místo Newtovi a ten o to nestojí už vůbec za to Gally by nejradši hned tady všemu šéfoval."Tomu Gallymu jsi to natřel skvěle Newte,blb chová se jak holka,ne že bych měl něco proti Timids.Ale dělat tyátré kvůli hloupímu čaji?Gally by si měl zajít k meďochům jestli čirou náhodou není nemocnej.Frasák pitomej."konstatuje Minho a s rošťáckým úsměvem si s Newtem plácnou.Alby z toho není nadšený a tak se tváří ještě mrzutěji.I Minho patří k těm co by pro Gallyho nejraději založili "fanklub" stejně jako já a Newt kteří jsme jeho největší fandové a oblíbenci.Minho svou snídani do sebe hází jak mu jen pusa dovolí a i nadále vtipkuje a normálně se bavíme,no spíš já,Newt a Minho.Mám Minha moc ráda je to jeden z mých dobrých přátel tady,bohužel se s námi rychle loučí,vzhledem k tomu že je běžec musí vyrazit ihned jak se zdi otevřou,já i Newt mu přejeme hodně štěstí a zbytek snídaně dojídáme mlčky nakonec odnášíme odpadky a vyrážíme do Dvora.

I když patřím k jedněm z nejlepších meďochů k vážným případům chodím jen výjimečně.Obvykle minimálně.Newt se o mně vždy bojí,v tom mně neskutečně s ostatními kluky občas štve jako bych se o sebe nedokázala postarat sama,kdybych chtěla dokázala bych dát Gallymu do tý jeho frasný držky ani by nestihnul říct rmut.Ale jinak to má i své výhody být tu jediná holka.Chodím od pacienta k pacientovi a než se naději je oběd a po obědě svačina.Z ničeho nic ale slyším jak piští siréna,nemohu ani uvěřit že uběhl už další měsíc.Nehrnu se ke kleci,až dodělám svou práci tak se tam půjdu podívat říkám si v duchu.Vím že Newt už tam určitě sprintuje.Přicházím k poslednímu pacientovi,který mně žádá abych se tam potom zašla podívat a řekla mu kdo přijel doošetřuju ho a odcházím se tedy podívat na nového bažu.Už zdálky vidím a slyším jak kluci do nováčka rejou.V tomhle jsou jak praštěný,tupci pomyslím si."Uhněte mi kluci ať si toho nováčku můžu taky prohlídnout?"kluci se ušklebují ale pouští mně dopředu.Vidím malého chlapce může mu být sotva 12 nanejvýš 13 je to takový malí tlouštík s buclatými tvářemi a černými vlasy."Ona je holka?"prohlásí nováček a všichni okolo se můžou zbláznit smíchy i já se tomu musím zasmát."Jo jsem holka,"říkám a usmívám se na něj "já jsem Timids ale musím přiznat že mi nějak uteklo tvé jméno,bažo." Chlapec si mě se zájmem prohlíží a nakonec mi odpoví "Já jsem Chuck." "Těší mě Chucku." odpovídám a obdařuji chlapce úsměvem jak si všímám uklidňuje se."Tak jó vy čumilové to nemáte nic už na práci nebo co?"okřikne zdejší placery Alby.Chlapci se pomalu rozcházejí.Nakonec u Chucka zůstávám jenom já,Newt a Alby."Tak jó vstávej bažo,tady Newt a Timids se o tebe postaraj,ráno ti všechno vysvětlím."říká Alby a po těchto slovech odchází pryč zpátky ke své práci a nechává nového bažanta na starost nám.Podívám se na Newta,usmívá se na mě,rukami mi naznačuje gesto které znamená "až bude chvilka musíme se vidět",přikyvuji.Newt pomáhá novému chlapci vstát."Tak pojď bažo půjdem ti vybrat místo na spaní a takovýdle blbosti okolo." Chuck beze slov následuje mě i Newta.Newt donáší novému bažovi spacák a já malí pytlíček s hygienickými potřebami a čisté věci na převlečení.Chlapec nám děkuje a čeká co bude následovat.

Odvádíme ho za Dvůr kde mu ukazujem kde si může lehnout.Než se nadějeme je čas na večeři a tak Chucka doprovodíme až ke kuchyni kde ho Pánvička přivítá svým obvyklým "Ahoj já jsem Pánvička zdejší kuchtík." Nakonec si Chuck jen tiše bere jídlo a sedá si dozadu k prázdnému stolu.Vím moc dobře jak se chlapec cítí zmatený,smutný,vyděšený."Ahoj Timids.Tak co jak dnes bylo."vítá mně Pánvička."Cože?Jó fajn,díky Pánvičko."říkám mírně zmateně a beru si od chlapce svou večeři.Dnes máme pečené maso a brambory s hráškem a vodu.Newt do mě dloubne loktem "Jdeš?" a kývá hlavou ke stromu."Teď ne,potom slibuji."říkám mrkám na něj a odcházím až k poslednímu stolu k nováčkovi."Ahoj Chucku,můžu si přisednout nebo chceš být sám?"jen mi přikývne.Sedám si a mlčky jíme.Nějak vím že chlapci má přítomnost nevadí a je mu příjemná.Všímám si že Newt mně hlídá pohledem,v duchu si říkám že je to absurdní co by mi tenhle ten malí vystrašený klučina asi mohl provést."Sedla sis k usmrkánkoj?Copak že se dnes netiskneš k Newtovi?"Slyším za sebou známý nesympatický arogantní hlas,kdo jiný než Gally,slyším jak si jeho kumpáni baví."K jakému usmrkánkoj,jak tak koukám u tebe je přece volno a to víš já a tady bažo jsme si řekli že si dnes sednem tady a Newt chtěl jít k sobě pod strom."Je okamžitě vidět že se Placeři znovu baví na Gallyho účet a ten jak je vidět  zuří vstává a dívá se na mě,v ruce drží talíř  že ho odnese a zničeho nic jako že "omylem" ho na mě i se zbytkem jídla vyklopí."Jejda,promiň Timids zlatíčko,já jsem ti tak nějak zakopl a to jídlo na tebe vyklopil.Chvíli mám sto chutí mu jednu fláknout přes tu jeho frasnou držku ale nakonec se uklidňuji.Vstávám i proto že jsem já opravdu dojedla a beru zbytek vody,i já dělám že zakopávám a že "omylem" leju na Gallyho vodu."Ježiši promiň Gally jsem já to ale nešika.Jak tak na tebe koukám asi by jsi se měl jít převlíknout vypadá to totiž jako když jsi měl malou nehodu."říkám a odcházím,než však odejdu tak mě Gally plácne přes zadek a nakonec vytočeně odchází.Nesnáším když se mně dotýká a tohle dělá furt,vrací mi to vzpomínku...Když se otáčím že odnesu odpadky vidím jak se Chuck usmívá,na tváři má spokojený výraz,zjemně i do něho se Gally už stihl pustit.A tak se jen otáčím a šeptám mu "Nenech si od toho frasáka plopat na hlavu,je to jen hloupej frasák."mrkám na něj a odcházím.Newt už na mě čeká jako můj bodyguard u kuchyně.Slyším Pánvičku jak na mě šeptá "Výborně ,Timids" a na obličeji mu září pobavený úsměv jakož to většině Placerů.Nikdo tu Gallyho extra nemusí jsou tu tři tipy lidí kteří chovají 3 tipy vzatů k Gallymu 1)Ti co ho zbožňují a jsou s ním jedna ruka,2)Kterým je ukradený ale snažej se s ním vycházet a pak ta 3) do které patřím já a to ta která ho nesnáší.

Dívka Labyrintu [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat