6.kapitola-Vyhoštění Bena a sebevrah Tommy?!

3K 139 15
                                    

Čas utíká pomalu což je zároveň fajn a zároveň divný,hodně divný."Co uděláš s těma vlasama?"ptá se mě Newt a tázavě při tom  vytahuje obočí."Co bys řek?Že si je vystavím?Samozřejmě,že je vyhodím."říkám kousavě ale směju se.Nakonec své vlasy skutečně zahazuji a flašku s nožem beru sebou s tím že je cestou vrátím do kuchyně.Jdeme a Newt si mě furt drží u sebe.Až když docházíme ke kuchyni tak mně pouští."Já zajdu ještě do Dvora pro jistotu než bude svačina."a už je v trapu.Trošku provinile se přikrádám k oknu a položuji láhev a nůž zpátky do kuchyně s domněnkou toho že si mě Pánvička nevšimne,omyl"Nato zapomeň!Tak lehce ti to neprojde!"chytá mě Pánvička za ruku a jeho hlas je tak uražený až se lekám.Když se otáčím uraženost z jeho hlasu mizí."K sakru co sis to provedla s hlavou?!Řekl jsem Newtovi že tě má najít že si někam zdrhla s nožem a flaškou!K sakru to mi nedělej!"říká Pánvička a začíná se uklidňovat."Promiň Pánvičko já jse-"zarazím se v půlce věty všímám si totiž pohybu u západní brány.Minho!K sakru co tu dělá?"Tak zatím Pánvičko."říkám chlapci a sprintuji si to k bráně za chvíli po mě doráží Thomas.Dorážím k Minhovi.Leží obličejem v zemi,obracím ho na záda a křičím "Minho!Kurňa Minho!" "Jsem v pohodě.Potřebuju se napít."dostává ze sebe Minho.Jen se na sebe s Thomasem podíváme."Hlídej ho!"přikazuji Thomasovi.Odbíhám k Pánvičkovi pro vodu."Pánvičko,....dej mi vodu,prosím."vyfuňuji ze sebe.Udiveně na mě kouká ale nakonec odbíhá pro vodu.Vracím se pomalu páč mně píchá v boku.Když docházím zpátky k Minhovi a Thomasovi je tam s nimi už Alby.A o něčem tam spolu všichni 3 hovořej."Co tady k čertu tak brzo děláš Minho?!"reje do Minha Alby."Nech mně se vydýchat ty grinde."odpoví mu Minho a bere si ode mě vodu.Vypije ji takřka na ex.Nakonec se s velkými obtížemi sedá."Našel jsem mrtvího rmuta."říká Minho  jakoby každé slovo bylo těžké jako olovo."CO?!"vydechuje Alby.Nakonec se Alby s Minhem domlouvají se že zítra ráno půjdou na mrtvého rmuta podívat.Pomáhám Minhovi na nohy a trvám na tom aby šel se mnou do Dvora.Má několik ne moc pěkně vypadajících škrábanců.Thomas odchází pomáhat Zrtovi do zahrad.

"Sundej si tričko."rozkazuji Minhovi když sedíme v ošetřovacím pokoji."Och,jsem v rozpacích.Co když  nás takhle najde Newt?Ještě tady budu muset ležet dýl."odpovídá mi Minho.Šťouchám do něj."Nech si to jo!"zavrčím ale furt se směju."Co to máš sakra s vlasam?Auu,dávej pozor!"napomíná mě Minho když mu rány omývám."Nebuď baba Minho.No,bylo to perné ráno."odpovídám nevýrazně a zalepuji chlapci rány."Jakpak se má naše nová holčička.Počkat,teď mi to došlo,ty sis ty vlasy uřízla kvůli ní?"říká a šklebí se.Jen pokrčím rameny"Tak už zmiz.Musím jí jít zkontrolovat." Minho poslušně odchází,jak ještě z okna zahlédnu míří si to do mapového bunkru.Vyšlapávám schody a přicházím do dívčina pokoje.Vidím Newta který se baví s Jeffem.Oba se otáčí ihned jak vstoupím do místnosti."Díky,Jeffe mi už jí s Timids nakrmíme.Stačí se za ní vrátit až po večeři."oznamuje Jeffovi Newt a ten po jeho slovech odchází.Zavírám dveře."Co tu děláš?"říkám s mírným náznakem vyčítavosti."Přišel jsem jí jen zkontrolovat,nevím proč ale připadá mi strašně rozkošný jak na ni žárlíš."říká Newt a zářivě se na mě usmívá."Moc vtipný."neubráním se pousmání.Přistupuje ke mně a objímá mě."Ty jsi šíleně žárlivá víš to?Kdybych já měl žárlit pokaždý když na tebe dělá nějakej Placer oči byla by víc  než polovina už vyvražděná."říká a políbí mě."Co je u Sněhule nového?"ptám se abych změnila téma."Nic furt kecá ze spaní a spí.Co kdybych jí dal kouzelný políbení třeba by se probrala?"říká kousavě a směje se."Nech toho jó.Ještě ji políbíš a stane se z tebe takovej ten žabák.A mně se žabáka líbat nechce."říkám a oba se smějem.Nakonec pomáhám Newtovi dívku nakrmit když v tom slyším z venku křik.Pouštím lžičku a ta padá s plácnutím zpátky do misky.

Dobíháme s Newtem stejně jako ostatní k lesu.Vidím jak se z lesa řítí Thomas a za ním Ben kterej na něj skáče jako dravá šelma.Vedle mně stojí překvapený Pánvička,který v ruce drží pánvičku vytrhuji mu ji z ruky a přibíhám k peroucím se chlapcům a vší silou křápnu Bena po hlavě.Chlapec se v bezvědomí skácí na zem.Thomas se rychle vyhrabává na nohy a o dva možná 3 kroky couvá."Co se to tu k čertu dělo?"křičí Alby.Thomas nám vysvětluje jak ho Ben u Krchálku napadl."Je mrtvej?"ptá se mě Alby.Zjišťuji že furt stojím na místě a pevně objema rukama svírám pánvičku.Přistupuji k chlapci a nahmatávám mu puls."Je jenom v bezvědomí."můj hlas je slabí a cítím na sobě že jsem bledá."Zavřete ho do vězení hned jak se probudí bude vyhnán.Dejte mi vědět až se probudí hned."rozkazuje Alby a dva chlapci berou Bena za ruce a táhnou ho pryč.Ještě chvíli se dívám jak Bena odvlekávají.Nakonec mně Newt bere pevně za ruku a odvádí pryč.

Dívka Labyrintu [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat