5.kapitola-Nová holka?Tak to fakt ne!

3.1K 149 9
                                    

Vydím jak se Newt s Albym znovu sklání nad Benem který sebou znovu šíleně škube.Drží ho pevně ale to nezabrání chlapci ječet.Posílají mě pryč a já beze slova poslušně odcházím.Bloumám po Placu než narazím na Chucka s Tomem jdou zrovna kolem sprch a tak se k nim připojuji."Chucký neblbni nevíš kdo tam je.Ať je tam kdokoli neskončíš potom dobře."říkám a směji se protože Chuck jde uskutečnit svůj obvyklí žert.Vylézá na bednu blízko pootevřeného okna a z plných plic zařve z koupelny se ozve vyjeknutí a rána jako z děla.Slyším nadávky ale vzhledem k tomu že mě ze smíchu až bolí břicho a bažant vedle mě se ani nehnul jsme v průšvihu.Chuck se na rozdíl od nás dvou stihnul schovat takže Gally vydí akorát nás dva,fajn."Chucku ty zatracenej malej,špekatej grinde!!!Já ti rozbiju tu tvoji frasnou hubu to uvidíš!"křičí Gally někam do tmi než si všímá nás dvou.Mně i Thomasoj úsměvy zmizly."A vy dva v tom máte prsty taky?Mám vám hubu rozbit teď neb-"větu však nedořekne protože mu skočím do řeči "Nebo by si se nejdřív mohl jít oblíc vzhledem k tomu že tady před námi stojíš nahý."říkám a Gally se začíná červenat,rukami si zakrývá své citlivé místo a než vběhne na-supěně do koupelny ještě za námi křičí "To si s váma vyřídím!!!Se všema!" "Dělej Tommy,zmizíme dřív než se stihne oblíct."nakonec já i Thomas se smíchem mizíme pryč.Za chvíli se k nám připojuje Chuck který nám děkuje že jsme ho nepráskli a vzali to na sebe a mě gratuluje speciálně že jsem prý Gallyho tak perfektně setřela.Nakonec s oběma kluky odcházím k večeři.Dnes máme bramborovou kaši a králíka s dušenou mrkví a k pití vodu.Nesnáším dušenou mrkev i králíka ale mám hlad takže jsem schopná sníst cokoli co mi Pánvička naservíruje.Všichni 3 si sedáme pod strom.Vím že Newt dnes přijde dýl a tak nijak extra s jídlem nespěchám.Vzdávám to asi po půl hodině co se Newt neobjevuje a tak nakonec odcházím spát.

Cítím jak se mnou někdo jemně třese.Otvírám oči a vidím že je to Newt,přikládá si prst na pusu čímž mi říká že mám bejt potichu.Objímá mě.Vylézám udiveně ze spacáku a tak mě bere jen za ruku a odvádí už je světlo zhruba hoďka do snídaně.Přichází ke spícímu Tomovi a dává mu ruku na pusu.Chlapec se s trhnutím probouzí Newt mu ukazuje že má být potichu a nakonec šeptá "Vztávej Tommy.Ukážu ti odpověď na tu tví přiblblí otázky ale musíš hejbnout zadkem." Nakonec všichni tři vycházíme k západní zdi.Už chápu co mu chce Newt ukázat,okno....a s ním i bestie co žijou uvnitř.Překvapuje mě že mě Newt v půlce cesty bere za ruku a tak se raději otáčím za bažem a mrkám na něj na znamení pšššt.Newt dochází k oknu odkud se line zvláštní záře nakonec bažu vyzívá aby si přistoupil blíž a odhrnuje břečťan.Chlapec sebou polekaně škubne a potichu vyjekne."Todle žije v za zdmi Placu bažo."říká chlapci Newt.Nakonec společně odcházíme na snídani.Dostáváme k snídani ovesnou kaši.Chuck si sedl s Tommym někam jinam takže snídáme většinu času s Newtem sami.Během doby co jíme si stěžuje že i přez to že Benovi nakázali že má odpočívat vyrazil dneska do Labyrintu.Ještě divnější však je že ho rmut uškl ve dne.

Po snídani prakticky pouze kontroluji případy kterým se u nás líbí vzhledem k tomu že se ještě úplně nevyléčili ze své opilosti z předešlých dvou dnů.Krom toho jsem ještě léčila jeden prst přibitý hřebíkem k prknu.Fil přišel někdy po obědě."K sakru File když mi tu nezvracíš tak si přibíjíš prsty k prknu.Todle bude hodně bolet bejt tebou zatnu zuby."Chytám prkno když v tom se ozve siréna.Škubnu se dřevem tak že Filovi úplně vytáhnu hřebík chlapec zakřičí bolestí."Ježiši,promiň File,puč já ti to ošetřím."Chlapec se však odtahuje jako bych mu ten prst snad chtěla ukousnout."Kurňa,File nedělej drahoty a dej mi ten prst!" Kurňa co to znamená?Vždyť nováček přijel včera.To je divný,dost divný a ani trošku se mi to nelíbí.Prohlížím si Filovo zranění,hřebík byl naštěstí malí takže Fil to nemá skrz na skrz a kost je v pořádku.Fil mě popohání abych mu ten prst konečně ošetřila že se chce jít podívat co se to děje,na-supěně mu odpovídám že to já taky.Beru obvaz a celí prst mu omotávám.Nakonec oba sprintujeme ke kleci.Sotva stihneme doběhnout siréna umlká.Ve vzduchu je nepopsatelně divná atmosféra.Newt s Gallym klec otvírají.Lapám po dechu.Kluci se mezi sebou baví sotva Newt skočí do klece.Po snad sto otázkách Newt odpovídá v jeho hlase je slyšet zmatení "Je to holka.Myslím že je mrtvá."Nakonec do klece skáče i Alby a tázavě se ptá Newta "Co to má v ruce?" Newt bere papírek a čte,na papírku stojí : "ONA JE POSLEDNÍ.ÚPLNĚ."  Z ničeho nic dívka otvírá oči,jasně modré,děsivé oči a zřetelně řekne "Všechno se změní."S těmito slovy zase upadá do kómatu."Holka?" ozvalo se odněkud a další "Ta patří mně!" "Kolik jí je?" Newt je okřikuje ať mlčí ale to už já mám všeho tak plné zuby "Držte huby,co si myslíte!Ta holka tam dole není panenka na hraní!Pokud vím todle jsme tu jednou už měli.Dotkne se jí jenom jeden z vás,"při těch slovech se dívám na Gallyho,jsem si skoro jistá že tu větu ta patří mně řekl on "osobně se postarám že si popijete čaj s rmuty tam venku a sradostí vás doprovodím vy grin-"své rozhořčení však už nemohu doříct Alby mi totiž skáče do řeči "Klid Timids,sám osobně se postarám aby se jí nic nestala.Hlavně se uklidni,tahle opatření platí pro všechny holky,tudíž pro vás obě.Doneste nám někdo nějaký lana ať jí odsaď dostaneme a vyložíme věci."nakazuje Alby.Pár kluků odbíhá a donáší lana.Newt dívku bere do náručí,nevím proč ale strašně mě to štve a položují jí do lan, kluci vytahují nahoru ihned jakmile dívka leží na trávě přistupuji k ní a kontrolují ji puls.Není moc pravidelný,asi je opravdu zřejmě v nějakém kómatu."Zavolej te někdo meďochy ať-"Alby však větu nedořekne páč tentokrát mu skáču do řeči já "Nemusíš se namáhat Alby,zvládnu to.Alespoň budu mít jistotu."při těch slovech nevím proč věnuji mírně vyčítaví pohled Newtovi,ten mi jen nechápavě hledí do očí.Beru dívku do náruče.Na můj vkus mírně těžká,vzhledem k tomu že já opravdu svaly nemám.Ale nechci před kluky ukázat že to nezvládnu a tak zatnu zuby a vyrážím.Kluci na mě uznale hledí,já si však všímám že jediný kdo se tváří ještě divnějc je Tommy.Mám toho kluka ráda,je mi sympatický.Odnáším dívku do Dvora ale začínám pochybovat že jí vynesu nahoru po schodech a tak volám na Jefa a Clinta "Ručíte mi krkem jestli se jí něco stane nebo se jí někdo jen dotkne osobně si popijete čaj s rmuty."Chlapci jen přikyvují  a opatrně odnášejí novou dívku na horu kde jí ukládají do postele.Nevím co cítím víc jestli sympatie k dívce nebo to že mně štve že tu je.

Vycházím ze Dvora kde potkávám Gallyho "Ale Timids,jdeš to rozdýchat že.Tvoje chvíle výhod jediné holčičky zmiznou.A musím přiznat že je vzkutku pěkná,možná i trošinku hezčí než ty,princezno.Dej si bacha,Newt tam pro ni velice ochotně skákal."říká posměšně a otáčí se a odchází pryč.Tak fajn todle byla poslední kapka.Sprintuji ke kuchyni.Otvírám dveře a vcházím "Timids,nemůžeš mi takhle vtrhávat do kuchyně.Vidím že nejsi nějak ve své kůži z nováčka.Chceš čaj?"kárá mně Pánvička ale snaží se být zároveň milí."Kde máš schovaný ty Gallyho driáky Pánvičko.Dělej!"říkám a už cítím že zuřím a já furt nevím proč asi mně tolik štve to co řekl Gally."Timids neblbni vždyť -"nedořekne to znovu mu skáču do řeči "Pánvičko dělej!!!Prosím dej mi jednu z těch lahví!"štěkám na něho.Jen neochotně otvírá malou skříňku a podává mi lahvičku.V hlavě mi bleskne nápad,něco mezi pomstou ale zároveň ukázáním co si o nováčkovi myslím."Pánvičko kde máš nože?"ptám se na-supěně teď už na mě vážně hledí s obavami "Timids,co chceš udělat.Neblbni-"už na nic nečekám a prostě prohledávám šuplíky,nacházím malí ostrý nožík a odcházím.Sprintuji do lesa.Lezu na strom vysoko do větví.Rozdělávám láhev a piji.Je to odporný ale začíná mi bejt líp.Položuju lahvičku vedle sebe a beru nůž.Vlasy spletené do copu si dávám před sebe a zhruba o 10 cm začínám řezat.Když uříznu kus vlasů mám teď vlasy dlouhé tak akorát ke konci krku.Začínám si ujasňovat proč jsem vlastně tak vytočená.Docházím k závěru že je to proto jak se kluci k dívce zachovali ale hlavně proto že jsem šíleně na dívku žárlila kvůli tomu že tam pro ní Newt šel."Blbko."nadávám sama sobě.Lokám si toho hrozného pití ještě jednou ale nakonec už to nepiji,jenom uraženě sedím nahoře v koruně stromu."Timids!"ozývá se odněkud volání mého jména "Timids!"znovu.Čekám s odpovědí dokud neuvidím kdo to po mě vlastně pátrá.Držím lahvičku s tou příšernou tekutinou a rozhoduji se že jí vyleju než pátrač přijde,jak záhy zjišťuji byl to špatný nápad páč ten pátrač byl právě pod stromem,tekutina schlazuje Newta kterého okamžitě napadne podívat se nahoru.Sotva stihnu schovat ruku.Koutkem oka vidím jak si čichá ke svému oblečení nasáklé Gallyho driákem.Dochází mu kdo je na stromě a začíná šplhat.A já nemám k sakru kam utéct,do prkna."Nechápu co jsem proved a už vůbec nechápu jak ti Pánvička moch dát tu flašku."oznamuje mi Newt když leze nahoru.Zastavuje se na naší větvi."Ty moc dobře víš že výš vylíst už nemůžu protože by mně taky nemuseli udržet větve.Byla by vaše vísost tak laskavá a slezla sem za mnou."Křičí na mě Newt.Neodpovídám.Beru flašku i uříznuty kus vlasu a slézám dolů. Se svím uraženým šklebem se k němu otáčím.Jeho první pohled padá na mé ruce v kterých držím flašku a kus vlasů až pak se podívá na mé vlasy.Vydechuje šokovaně."Tak co jak se ti líbím."říkám a v mém hlasu srší ironie."Proč?Chci říct co jsem provet."Až teď si uvědomuji že jsem se vlastně urazila zbytečně,přistupuji k chlapci a objímám ho a při tom pláču.Furt mně drží a sedá si."Co blbneš,já myslel že budeš ráda že je tu další holka."říká jemně Newt."Já....prostě žárlila jsem.Gally mi prostě něco řekl a asi má pravdu já...Chápu že se ti líbí jakož to všem.Tadleta naše dokonalá Sněhurka." Newt se začal smát."Cože?Ty jsi todle všechno udělala kvůli tomu že sis myslela že jsem se zabouch do naší polomrtví slečinky?"ptá se mě.Nepřipadá mi to vtipné ale provinile přikyvuji."Puč mi ten nůž."chvíli váhám než mu ho podávám.Otáčí se do kůry stromu a vyřezává srdce a do něho N+T.Zvedá mi hlavu tak aby se mi mohl dívat do očí,do mích uplakaných očí"Vždycky bude moje srdce patřit jenom tobě to si pamatuj."s těmito slovy mě pevně objímá,utírá mi slzy a jemně mě políbí.

Dívka Labyrintu [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat