Birazdan matematik canlısına girecektim. Hiç hazırlanmamış öylece yatağın içinde uzanmıştım. Seonghwa ile en sonki dersimizden sonra hiç konuşmamıştık, bana yazmamasına sevinmiştim bir miktar.
En azından yüzsüz değildi.İd ve passcode'u yazdıktan sonra hiç beklemeden derse girmiştim. Şuanda derste 11 kişiydik.
Ama bu sefer diğer girişlerimden farklı olarak bir şey yaptım.
Kameramı açmamıştım.
İlk bir kaç saniye açmamı bekledi sanırım. Gülmemek için kendimi sıkıyordum. Çok salaktı, açmayacaktım işte ne diye bakınıyorsa..
" Kim Hongjoong, kameranı açmayı unuttun sanırım."
Derin bir nefes aldıktan sonra mikrofonumu açmış ve yüzümdeki gülümsemeyi silmiştim.
" Unutmadım hocam. Bilerek açmıyorum."
" Bilerek açmıyorsun?"
" Evet."
Mikrofonu kapatıp bekledim. İstediği her şeyi söyleyebilir, gerekirse beni dilekçelerle bile tehdit edebilirdi. Ama sadece tehdit etmekle kalırdı. Eğer okula bir şey gönderecek olursa onu, bunca zamandır sınıfta tek başıma kameramı açıyorum diye müdüre şikayet edecektim.
Bından sonra böyleydi, kısasa kısas.Bu arada Woo beni mesaj yağmuruna çoktan tutmuştu bile.
Woo malı: kafanı bir yere falan çarpmadın değil mi?
Woo malı: hasta falan mısın, evde bir şeyler mi oldu?
Woo malı: bak dostum, ben her zaman en yakın arkadaşın olarak buradayım. Seni dinlerim. Gerçekten. Böyle neye sinirlendiysen hocaya şey yapmana gerek yok. Söyle bana, dök içini.
Woo malı: biri seni dövdü dimi?
Biliyordum! Kahretsin Joong, o adamlara tek başına bulaşma demiştim ve sen gidip onlara mı sataştın!??Hongjoong: ne?
Hongjoong: asıl sen iyi misin woo, neyden bahsediyorsun???
Woo malı: tamam anladım ben seni, panik yok korkma. Ders biter bitmez orada olacağım, halledeceğiz bu işi.
Hongjoong: ne işi ne diyorsun sen
Hongjoong: OHA TÖVBE TÖVBE KES SESİNİ-
Woo malı: harbi malsın
Woo malı: ben ne diyorum sen ne anlıosun aq
Hongjoong: senin ne dediğini anlayabilsem düzgün şeyler düşüneceğim ama
Woo malı: yara izlerini anandan saklicaz yaaa, onu diyorum geri zekalı.
Woo malı: gelirken eczaneden alırım bir sargı bezi, missss
Woo malı: annene yeni moda dersin tamamdır işte😎
Woo malı: sakin ol, panik yapılcak bir iş değil. Halledeceğiz evelAllah 🤲
Hongjoong: wooyoung, Tanrı seni gerçekten beni sınamak için verdi değil mi?
Woo malı: ama seninle de görüşeceğiz bak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘖𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘓𝘰𝘷𝘦♡ seongjoong ✓
FanfictionKim Hongjoong, ailesinin zoruyla geçtiği sayısal bölümde yeni matematik hocasına aşık olur. Hongjoong #1 Ateez #1 一 ©teddystick