dont go

1.7K 246 235
                                    

Hongjoong: link at hemen

Wooyoung: ne

Hongjoong: diyorum ki

Hongjoong: TÜM OKULUN KATILDIĞI ŞU CANLI DERSİN LİNKİNİ AT

Wooyoung: t-tamam

Wooyoung: önce bir sakin falan mı olsan?

Hongjoong: at

Wooyoung: yemin ediyorum şimdi sıçtık|

Wooyoung: *link*




▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔


Derin nefesler alarak linke tıklamıştım. O kadar çok öfkeli ve kırgındım ki, Seonghwa'nın böyle bir şey yapmış olabileceğine inanmak istemiyordum. Hayır hayır, o böyle biri değildi ki...

Sol gözümden düşen bir damlaya engel olamamıştım. Bir an için onun bana ihanet etmeyeceğine inanmıştım ama hayır...neden kendimi kandırıyordum ki? O beni sevmiyordu. Ve istediği herkese numarasını verebilirdi.

Ama kalbimin sızlamasına engel olamıyordum işte... Çünkü ben hala onu seviyordum.

Sertçe yanağımdaki yaşı sildim ve açılan ekrana baktım. Hemen mikrofonumun ve kameramın kapalı olduğuna emin olduktan sonra odağımı Seonghwa'ya çevirdim.
Çoğu bir kaç kızın kamerası açıktı ve Mingi hoca da gelmişti derse.
Yunho mal gibi kamerasını açmış şapşal şapşal onu izliyordu. Bu çocuk harbi gerizekalıydı.

" Hocam numaranızı tekrar söyler misiniz, duyamadım da."

İnce gelen bir kız sesiyle yumruğumu sıktım. Kuduruyordum işte anasını satayım. Eğer o numarayı verirse konuşmaktan çekinmeyecektim.

Görüntüsü oldukça göze çarpıyordu.
Siyah renk gömleği ve siyah saçları ile fazlasıyla siyaha bürünmüştü ve kesinlikle göze çarpıyordu.
Yine çok yakışıklıydı...

" Bir kez söyledim, bir daha söyleyemem."

" Ama hocam lüt-"

" Çok istiyorsan arkadaşlarından alırsın."

Saçını geriye doğru yatırıp tekrar konuştu.

" Size, beni boşu boşuna rahatsız edin diye numaramı vermiyorum. Eğer derslerde zorlanırsanız diye, bana danışmanız için veriyorum. Sakın beni aramayın. Dersle ilgili bir sıkıntınız varsa mesaj atabilirsiniz sadece. Anlaşıldı mı?"

Duyduğum şeyle içime bir nebze olsun rahatlama girmişti. En azından sadece dersler için veriyordu numarasını. Yani anladığım kadarıyla...

Grup

Wooyoung: lan yeo niye bizi yanlış bilgilendiriyorsun oğlum

Wooyoung: ders içinmiş

Yeosang: yanlış anlamışım kusura bakma hyung 😅

Yeosang: birden öyle duyunca korktum, Seonghwa hocanın böyle biri olduğunu düşünmemiştim.

Yeosang: heleki Hongjoong hyungum onu severken😔

Yunho: yine de o sürtüklerin niyetini anlamalıydı bence

Yunho: Tanrı aşkına, o kızlar ders için mi hocanın numarasını istiyor gerçekten? lwos9wıeğwdkeşlfşdld

Yunho haklıydı...
Seonghwa, kimin ne niyette olduğunu anlayabilecek birisiydi hemen numarasını vermemeliydi en azından.

Yeosang: Hongjoong hyungum da gelmiş derse!

Yunho: aaa evet

Yunho: acaba mesajlarımızı okudu mu|

Hongjoong: evet geldim

Ona gerçekten çok kırılmıştım.
Tamam belki kötü niyetle numarasını vermiyor olabilirdi ama bu, numarasını verdiği gerçeğini değiştirmiyordu.

Zaten aramazı ben bozmuştum gerçi değil mi?
Doğru ya, bunları düşünmeye hakkım yoktu ki.

Tam dersten çıkacaktım ki, adım onun ağzından dökülmüştü...

" Hongjoong."

Durdum.
Bakışları o kadar derindi ki.. Bir an zamanın bile durduğunu hissetmiştim.
Şuan hiçbir şey umrunda değilmiş gibi, tüm odağı ben olmuştum.

" İyiki geldin.."

Hafif tebessümle söylemişti.
Hayır hayır, hemen etkilenmemeliydim lanet olsun hayır!

Yutkundum.
Daha fazla orada durursam beni yüzsüz bile sanabilirdi. Sonuçta derslerine girmeyecektim değil mi?

Hiçbir şey demeden dersten çıktım.
Kendi ellerimle bitirdiğim şeyi, sanki ben yapmamışım gibi orada duramazdım.

Böyle olmasını ben istemiştim ve olmuştu.

Ama keşke bir kez olsun gitme deseydi...

𝘖𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘓𝘰𝘷𝘦♡ seongjoong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin