" Ne demek değişmiyor hocam? Yıl başında nasıl değiştirdiniz o zaman?"
" Yıl başında son kez değiştirme hakkın vardı. Ama şimdi o hakkını kullandığın için bir daha bölüm falan değiştiremezsin evladım. Hadi şimdi çık odamdan meşgul etme beni."
" Hocam lütfen son bir kez daha değiştirin! Dile geçmek istiyorum ben matematik hiç yapamıyorum ki hocam! Ne olur acıyın bana.. "
" Olmaz diyorum çocuk olmaz! "
Delirmeme ramak kalmıştı.
Bu müdür bozuntusu bölümümü değiştirmiyordu. 2 saattir adama yalvarıyordum ama yok, tık yok..." Hocam annemle konuştum yıl sonu okula bağış yapmak istiyorlarmış.."
Artık elimden son kozumu oynamaktan başka çare gelmemişti.
Annemden gizli buraya gelmiştim zaten böyle bir yalan attıklarımı duysalar beni gebertirdi herhalde, şüphesiz.
Artık bunu da kabul etmezse yuh diyecektim. Paragöz birine benziyordu inşallah kabul ederdi." Sen bana rüşvet mi teklif ediyorsun?"
" Ne rüşveti, rüşvet ne demek?"
" Salak ayağına yatma Kim Hongjoong! Bir daha bunu duymamış olayım yoksa annenlere söylerim!
Defol şimdi odamdan. Bücür veled senii.."" Hocam 12. sınıf birine veled demeniz çok komik olmadı mı sizce de? "
" Bak hala sınırlarını zorluyor..
Ulan arıyorum anneni, şimdi ne halt yiyeceksin? "" Siz hiç zahmet etmeyin hocam. Aaa kapı da oradaymış tamam ben gideyim artık. "
Bende gram şans yoktu gerçekten.
Milletin öğretmenleri paragöz olurdu, yok bu adam sanki işine ihanet etmemeye yemin etmiş gibi anasını satayım.
Planımı da anlamış olması kötü olmuştu. Ben gerçekten aptaldım... Ne diye yalvardıysam iki saat..Bir kez daha hayatıma lanet ederek odadan çıktım. O pislik herifin derslerine girmeyecektim, gerekirse sınıfta kalmayı bile göze alabilirdim. Bir daha hiçbir güç beni adamın dersine girmeye zorlayamazdı.
Ondan nefret ediyordum.Hızlıca iki saattir beni merakta bekleyen bizimkilere mesaj attım.
Geleceğin Parlak Minyatürleri
Hongjoong: müdürün odasından çıktım şimdi
Hongjoong: değiştirmiyor herif bölümümü aq napim daha kendimi mi yolayım değiştirsin diye
Hongjoong: hayır rüşvet bile teklif etmiştim-
Sırıkho: oha 2 saat boşuna mı yalvardın yaniii
Woo malı: sana demiştim değiştirmez diye kanka😔
ineksang: aa ama müdür çok tatlı birine benziyordu, neden değiştirmedi ki acaba hyung?
Sırıkho: kanka sen 10. sınıfsındır diye sana öyle davranmıştır
Woo malı: müdürü 10. sınıfken de sevmezdim şimdi de sevmiyorum.
Sırıkho: harbi adam 11 ve 12'lerin ağzına güzel sıçıyor.
Sırıkho: artık bize ne garizi varsa👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘖𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘓𝘰𝘷𝘦♡ seongjoong ✓
FanfictionKim Hongjoong, ailesinin zoruyla geçtiği sayısal bölümde yeni matematik hocasına aşık olur. Hongjoong #1 Ateez #1 一 ©teddystick