is it completely over?

1.8K 260 456
                                    

Bölüm istiyorsanız bolca yorum yapmalısınız💘

Mat.Seonghwa: özür dilerim

Görüldü

Bir kaç dakika boyunca öylece ekrana bakakalmıştım. Ciddi miydi, yoksa yine benle dalga mı geçiyordu kestiremiyordum, tek yaptığım öylece mesajı okumaktı...

Biraz bekledikten sonra benden mesaj gelmeyeceğini anlamış ve bir şeyler daha yazmaya başlamıştı.

Mat.Seonghwa: sana çok kaba davrandım, gerçekten özür dilerim Hongjoong. Ben böyle olsun istememiştim, sadece o an çok fazla sinirliydim

Mat.Seonghwa: öğrencimle aramın bozuk olmasını sevmiyorum, umarım özrümü kabul edersin.

Mat.Seonghwa: kalbini kırmak istememiştim.

Mat.Seonghwa: söylediğim tüm sözlerden pişman olduğumu bilmeni istiyorum.

Mat.Seonghwa: yine de özrümü kabul etmeyip, derslere girmezsen bir şey diyemem.

Pekala, o ciddiydi...

Hongjoong: eğer o gün onları söylemeseydiniz şuanda benden özür diliyor olmazdınız hocam.

Hongjoong: ama olan oldu sanırım, sorun değil.

Hongjoong: hem söylediklerinizde haklıydınız, bana istisna yapmanız çok saçmaydı zaten.

Mat.Seonghwa: hayır saçma değildi, sadece sen özel dersleri bıraktığın için biraz sinirlenmiştim bu yüzden sana patladım.

Mat.Seonghwa: hem bu istisna bile sayılmazdı, ah gerçekten çok saçmalamışım...

Mat.Seonghwa: gerçekten özür dilerim Hongjoong. Ben aramızın eskisi gibi olmasını istiyorum, sen sevdiğim sayılı öğrencilerimdensin.

Hongjoong: hocam ben derslere girmeyeceğim.

Hongjoong: bu yüzden eskisi gibi olur muyuz bilemem ama teşekkür ederim.

Hongjoong: özel dersleriniz ve bana gösterdiğiniz istisnalar için.

Mat.Seonghwa: anlıyorum

Mat.Seonghwa: ve kararına saygı duyuyorum.

Mat.Seonghwa: önemli değil Hongjoong, umarım istediğin üniversiteyi tutturursun. Sana hayatta bol şanslar.

Hongjoong: sağolun hocam.

Bitmişti...
Aramızdaki saçma sapan ilişki de bugün bitmişti.

Ben bitirmiştim...





▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔

*Hongjoong 'Geleceğin Parlak Minyatürleri' Grubun İsmini 'Grup' Olarak Değiştirdi*

Grup

𝘖𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘓𝘰𝘷𝘦♡ seongjoong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin