smile again

1.8K 254 205
                                    

Anlamıyorsunuz.
Öylece donakalıp, hiçbir şey diyememenin nasıl bir his olduğunu bilemezsiniz, ancak yaşayan bilir...
Ve ben bu hissi yaşadım.
Ne kadar egolu, burnu havada, utanmaz biri bile olsanız o an, işte tam o an gelince hiçbir şey diyemiyorsunuz.
Tek yaptığınız kendinizi ağlamamak için tutmak oluyor. Çünkü ağlarsanız sizle dalga geçerler, ve siz bunu gururunuza yediremezsiniz.

Ama ağlamadan da olmuyor.
İçinizdeki o iğrenç hissi kusmazsanız, sizi, boğacakmış gibi geliyor.. Ve bu yüzden de göz yaşlarınız damla damla akıyor, istemsizce...

Ben lanet olsunki bu hissi tattım.
Ama artık ağlamıyorum. Ağlayamıyorum.. O kadar acınası bir haldeydim ki bunu düşününce bile midem bulanıyor, ağlayamıyorum.
Ben gerçekten işe yaramaz bir aptalın tekiyim. Ve o dalga geçtiğim çocuk, her ne kadar inkar etsem de benden çok daha zeki.

Gerçekler, gerçekten acıtıyor...


▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔

Mat.Seonghwa: Hongjoong, iyi misin?

Mat.Seonghwa: bir sorun varmış gibi hissediyorum, jongho'nun söylediklerine kırıldın değil mi?

Hongjoong: o ve aptal düşünceleri umrumda bile değil hocam:D

Mat.Seonghwa: o zaman neden gözlerin doluydu?

Hongjoong: dolu falan değildi, siz yanlış görmüşsünüz

Mat.Seonghwa: onu cezalandıracağım merak etme

Mat.Seonghwa: sen kafana takma, olur mu?

Hongjoong: benim yüzümden öğrencinizle aranız bozulsun istemem hocam, boşverin.

Mat.Seonghwa: kimse benim dersimde ahkam kesemez Hongjoong, bu senin için değil.

Mat.Seonghwa: gözünü yıkadın mı?

Hongjoong: gözümü neden yıkıyayım ki?

Mat.Seonghwa: kızarmıştı

Mat.Seonghwa: seni öyle görmeyi hiç sevmedim.

Hongjoong: 

Mat.Seonghwa: bir daha seni bir soruyu yapman için zorlamayacağım

Mat.Seonghwa: akşam saat 7'de zoomda ol, sana özel ders anlatmak istiyorum, bu konuları bilmiyorsun sonuçta.

Hongjoong: vaktinizden çalmak istemem, ben evde kendim çalışırım hocam teşekkürler.

Mat.Seonghwa: kendin çalışmanla benim anlattığım gibi anlayamazsın Hongjoong ısrar etme ve

Mat.Seonghwa: sınıf arkadaşlarını kafana takmak yok tamam mı?

Hongjoong: umrumda bile değiller

Hongjoong: hepsinden nefret ediyorum

Mat.Seonghwa: onları terbiye etmesini iyi bilirim |

Mat.Seonghwa: seni ağlattıklarına pişman edeceğim Hongjoong|

Mat.Seonghwa: tamam, o zaman sen dinlen. Akşam derste görüşürüz olur mu?

Hongjoong: görüşürüz hocam

Mat.Seonghwa: güzel.



▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔

Neden bilmiyorum ama, hoşuma gitmişti işte....

𝘖𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘓𝘰𝘷𝘦♡ seongjoong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin