two sided love

2K 252 464
                                    

Gözlerim yavaşça aralandı.
Sanki derin bir uykudan kalkmış gibiydim. Bir yanım hala yorgun hissediyor diğer yanım ise artık kalkmak istiyor gibiydi.

Gözlerime yoğun miktarda gelen güneş ışığından rahatsız olmuşçasına elimle güneşi engellemeye çalıştım.
Neredeydim hiçbir fikrim yoktu.
Çünkü hala gözlerimi tam açmış sayılmazdım. Sadece güneş ışığı direk olarak çarpmıştı.

Bir kaç saniye sonra tamamen gözlerimi açtığımda birinin üstünde olduğumu hissettim.
Merakla gözlerim daha hızlı açıldı ve etrafıma baktım. Evdeydim. Kendi evimdeydim. Yatağımdaydım. Ama altımda yatağımı hissetmek yerine başka bir şey hissediyordum.
Üstelik belime dolanmış kollar, çok net bir şekilde birinin üstüne uzandığımı gösteriyordu.

Kafamı arkaya çevirdim.
Gördüğüm yüz Seonghwa'ya aitti.
Aslında biraz şaşırmıştım. Hala bazı şeyleri tam hatırlamıyor gibiydim ama sanki buraya geleceğini söylemişti.

Şaşkınlığımın nedeni ise şuanda bu pozisyonda olmamızdı...

En son ona açılacaktım ama olmamıştı. Şimdi ise böyleydik...
Ne ara bu pozisyona gelmiştik hiçbir fikrim yoktu.

Ne yapacağımı ya da ne diyeceğimi bilmiyordum. Ama rahatsız olduğunu düşünüyordum. Tanrım, onun üstündeydim tabiki rahatsız olacaktı!

Yavaşça belime sardığı kolları çekiltirken altımdaki bedenin irkildiğini hissettim.
Sonra kıpırdandı ve beni daha çok kendine çekti.
Büyük ihtimal uykuda olduğu için ne yaptığını bilmiyordu.

Güçlü kollarına karşı koymak imkansızdı. Bu yüzden çabalamayı bırakıp kafamı az önce kaldırdığım göğüse tekrar koydum. Onunla ilk defa bu kadar yakındık ten teması olarak. Ve bu gerçekten beni heyecanlandırmıştı. Şuanı yaşıyor olmam bile gerçek gibi gelmiyordu.

Seonghwa'nın kolları arasındaydım.

Öğretmenimin kolları arasındaydım...

Pekala sanırım onu uyandırsam iyi olacaktı. Kesik kesik şeyler hatırlıyordum ama onun bu bulunduğumuz pozisyon için diyeceği bir şeyleri olduğuna emindim.

" Hocam.."

Mırıldanmaya başlamıştım kulağına doğru.

" Seonghwa hocam.."

Sesimi biraz daha yükselttim.

" Seonghwa.."

Pekala sanırım bir kıt daha yükseltmekten zarar gelmezdi.

" Hwa..!~"

Kahvenin en güzel tonundaki gözleri sonunda aralanırken onu seyretmeye başladım. Üstünde hareket etmek istemiyordum ama şuan yüzüne daha yakın olmayı isterdim...

" Bebeğim? "

Hafif uykulu sesi ile konuştuğunda gözlerini tamamen açmıştı ve açar açmaz gözleri gözlerimi bulmuştu.

Bir dakika

O az önce bana bebeğim mi demişti!?

" ha?"

Afallamıştım.
Evet kesinlikle afallamıştım.

" Uyandın mı?"

Kollarını daha sıkı sarıp üstünde beni yukarıya doğru çıkartmış ve daha bir iştahla sarılmıştı.

Anlayamıyordum.

Kaçırdığım şeyler mi vardı?

" Evet de.."

𝘖𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘓𝘰𝘷𝘦♡ seongjoong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin