,,Dobré ráno." První, co vidím je on. Vykouzlí mi to úsměv na tváři.
,,Dobré." Oplatím mu to a v tu chvíli dostanu polibek.
,,Klukům bych nic neříkala." Jen na pochopení kývne, vstane z postele a odejde. Já sama moc dlouho ležet nevydržím a vstávám též. S velmi dobrou náladou jdu do koupelny, kde si dám sprchu, převleču se a odcházím do kuchyně dělat snídani v podobě palačinek.
,,Co to tady voní?" Přijde do kuchyně Tomáš.
,,Taky ti přeju dobré ráno." Usměju se. Za chvíli přijde i Kuba s Dominikem.
,,Dneska, už jdu k sobě." Řekne Kuba, když jí poslední palančinku, co zbyla.
,,Měli bychom vyrazit do studia, jestli chceme dneska něco udělat." Podívá se na hodiny na stěně, které ukazují, že by měli jít. Já vezmu talířky a dám je do myčky.
,,Nechceš jít s náma?" Podívá se na mě Dominik a já jen kývnu. Rychle jdu do pokoje, kde se opět převléknu a odcházím s klukama k autu. Moc dlouho netrvá a my stoupáme schody do studia.
,,Ahoj." Obejmu Radka, Dana, Roberta a Kamila. Objetí a pozdrav mi oplatí. Sednu si na gauč a rozhlížím se. Kluci se zavřou do nahrávací místnosti. Když se dveře otevřely, tak jsem měla trochu možnost vidět, jak to tam vypadá. Tomáše jsme nechali v kanceláři, takže se ze sedačky zvednu a jdu do místnosti, kde by se měl nacházet Tom.
,,Co děláš?" Posadím se na volnou kancelářskou židli. Vím, že asi otravuju, ale já se nudím.
,,Dělám objednávky." Odpoví mi a dál se soustředí na monitor.
,,Fajn, tak já ti pomůžu."
,,Dobře, támhle ty krabice musíš dát tam, cédéčka vyskládej na ten stůl a ty trička vybal támhle." Ukazuje různě po místnosti. Za hodinku je hotovo a já se vracím zpátky za klukama.
Sednu si na pohovku a přisedne si ke mně Kuba. Povídáme si o všem možném a jeho ruka se dostane na mou nohu. Nějak to neřeším, protože je to těsně nad kolenem. Tohle udělal snad svému kamarádovi každý. Ve dveřích od nahrávací místnosti se zjeví Dominik a pohledem nás spraží oba dva, ale Kuba je zažraný do vyprávění, že si ho nevšimne. Aby Dominik dal pokoj, tak jeho ruku z mé nohy dám pryč. Jakub se na mě nechápavě podívá a Dominik odchází někam do vedlejší místnosti.
-
Po celém dnu opouštíme studio. Všichni se rozejdeme k sobě domů. Uvařím špagety se zeleninou. Ke stolu okamžitě doběhne Tomáš a za ním Dominik. Dám nám všem špagety na talíř a pustíme se do jídla. Po večeři naskládám nádobí do myčky, Tomáš zmizí ven a já s Dominikem jdu k němu do pokoje.
Díváme se na seriál a já ležím v jeho objetí. Jeho rty se začnou přisávat na můj krk. Po chvíli si na něj sednu a moje rty se spojí v jedny s těmi Dominikovími. Jeho ruce se dostanou na mé boky. Šly níž k mému pozadí, které zmáčkl a já vzdychla. Poté se svými rukami přemístil pod mé tričko, které skončilo na zemi.
Padali jsme spolu do tmy...
.
.
.
⚠️Chyby⚠️Scéna, která je hot jak plot. 🥵🔥
Opět netuším, co se stalo, ale neměla jsem nějakou inspiraci, proto kapitola vyšla, tak jak vyšla. ✨
Další věcí, co chci říct, tak je to, že moje první knížka má za sebou 15k přečtení a tahle skoro 3k. Moc děkuju! ❤️
551 slov ✨
ČTEŠ
Na Chvíli ✓
Fanfiction,,Jen na chvíli snít, jenom chvíli s ní. Padali jsme spolu do tmy. Jen na chvíli snít, jenom chvíli s ní. Bylo nám spolu krásně." Sandra se zná s Dominikem od střední školy. Pořádá se třídní sraz a oni se po několika letech opět potkají. Změní se me...