fifteen

2.4K 93 4
                                    

Matěj tady je čtvrtý den a děkuju všem, že konečně dneska odpoledne odjíždí. Je fajn, ale nechápu jeho styl života. Vlastně ani ten Tomášům a Dominikům. Chodit spát ve tři ráno, vstávat před obědem, pak se zavřít do studia a zase nanovo.

Posledních pár dnů v bytě nikdo není. Tomáš je v kanclu, protože je prý hodně objednávek a Dominik čtyři dny mizí do studia, protože album.

,,Není tady, že?" Sednu si na gauč vedle Matyáše, který se dívá na televizi a čeká na Jakuba.

,,Odešel před hodinou." Nohy dá na konferenční stolek a dál sleduje televizi. No jo, jako doma. Jdu tedy do kuchyně, kde si udělám vajíčka, která sním a poté se jdu převléct.

-

Je okolo oběda a já se chystám jít do Caffetterie, protože se mi nechce vařit. Otevřou se dveře a v nich Dominik.

,,Ahoj." Podívám se na něj.

,,Čau." Jde do svého pokoje a za chvíli se vrací zpátky. Chvíli mě pozoruje.

,,Jdeš?" Zeptá se. Kývnu a společně nasedneme do jeho auta. Po pár minutách zastavujeme u Caffetterie. Oblíbila jsem si to tady. Sedneme si ke stolu a přijde k nám nějaký chlap.

,,Čau." Pozdraví ho Dominik.

,,Čau." Pozdraví i on jeho.

,,San, tohle je Šimon. Šimone, tohle je Sandra." Jen s úsměvem ke mně natáhne ruku, kterou přijmu a potom si vybereme objednávku.

-

,,Děkuju za oběd, ale mohla jsem to zaplatit." Vyjdeme z restaurace.

,,Mohla jsem to zaplatit." Napodobil mě Dominik a já ho praštila loktem.

,,Hoď mě domů." Usmála jsem se a nasedli jsme do auta. Za chvíli jsme byli u paneláku a já vystoupila. Dominik jel do studia.

Dveře od bytu se za mnou zabouchly. V bytě nikdo, takže jsem si vzala notebook a sedla si do obýváku s tím, že opět trochu zapátrám po práci. Našla jsem něco, co nebylo daleko a peníze tam byly dobré. Práce barmanky mě nikdy moc nebavila. Ano, přivydělávala jsem si takhle, když jsem byla mladší. Na číslo jsem okamžitě zavolala a bylo mi slíbené místo. Mám prý přijít v pátek.

Tuhle věc mám z krku, teď si můžu udělat popcorn a podívat se na dobrý film. Moje myšlenky se staly realitou a já spokojeně sledovala televizi.

,,Čau." Tohle není Tomáš ani Dominik.

,,Ahoj?"

,,A k čemu máš tohle?" Ukážu na černou tašku.

,,Tobě to Dominik neřekl?" Záporně zakroutím hlavou.

,,Má toho moc, máš pravdu. Sousedi mě vytopili, pár dnů si tady pobudu." Řekne Kuba.

-

,,Jdu spát, dobrou." Dopiju svoji skleničku, odejdu do koupelny, kde si dám sprchu a přejdu do pokoje, kde si konečně lehnu do své měkké postele.

Z vedlejší místnosti se ozývá hluk, takže nemůžu spát. Převaluju se z boku na bok. Navíc mé myšlenky mi nedají spát. Tolik se toho změnilo. Lukáš je pryč, studio taky a já bydlím u svého kamaráda ze střední. Asi hodinu jsem přemýšlela a nakonec jsem usnula.

Stále jen kamarádi?

.
.
.

⚠️ Chyby ⚠️

Vy jste šílení! Za chvíli dáme 2k přečtení. Děkuju ❤️

No, tak blížíme se tam kam chci. 🔥

Užívejte odpoledne!

498 slov ✨

Na Chvíli ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat