×2×

1K 147 659
                                    

Selamın aleyküm adım zeze bu da yeni bölüm. Yorum yapmayanların Seokjin gelip pipisini kesiyor ona göre.

××××××××××××××××××××

-Seokjin-

" Gel buraya kaçma Joonie'm! "

" Ya hyung sapık mısın nesin siktir git şurdan! "

" Hayır ben kazandım işte banane. Gel buraya dudaklarını kanatıncaya kadar öpeceğim! "

Yatağımın üzerinden zıplayarak elimden kaçtığında gözlerimi büyüterek peşinden koşmaya başladım. Öpecektim işte banane.

" Joonie söz verdin. Kaybettin gel işte öpeceğim. "

" AAAA IRZIMA GEÇİYORLAR İMDAAT! "

" Şşh gel buraya hiç acımayacak. " Tam kazağından tutacakken tekrar elimden kaçtığında göz devirdim.

" BEN ERKEK SEVMİYORUM HOŞT. "

" BENİ KIZ GİBİ HAYAL ET O ZAMAN HER BOKU BEN Mİ SÖYLEYECEĞİM? "

" Beni neden bu kadar öpmek istiyorsun abaza mısın jinnie? "

Abaza değilim, sanırım sana aşığım.

" Çünkü dudakların çok güzel. "

İçimden söylemem gereken cümleyi seslice söylediğimde gözlerimi büyüterek elimle ağzımı kapadım. Duyduklarıyla benden kaçmayı bırakıp bana döndüğünde yüzünde tuhaf bir ifade vardı.

" Ne? "

O an şaşkınlığından yararlanarak hızla bedenini kendime doğru çekip duvara yasladım. Gözlerini kocaman açtığında bir elimi beline, diğerini ise başının hizasında duvara yerleştirdim.

" Şimdi kaçacak yerin var mı küçük pezevenk? "

Kısıkça mırıldanırken sertçe yutkunuşunu izledim.

" Ne yapıyorsun hyung? Bıraksana beni. " Şaşkınlığını atlatıp kaşlarını çattığında sırıtarak baktım güzel dudaklarına.

" Sadece dudaklarını öpeceğim. Bir şey yapmıyorum. " Elini omzuma koyup ittirmeye çalıştığında yere daha sağlam bastım.

" Ya gerçekten amacın ne? Gitsene önümden. " Sinirle(!) konuştuğunda dudaklarımı yaladım.

" Sanki ilk öpücüğünmüş gibi davranmayı kes. Neden bu kadar abarttın, alt tarafı öpüp geri çekileceğim işte. "

" Sana ikimizin de erkek olduğunu kaç kez hatırlatmam gerek? "

" Joonie bilmem farkında mısın ama ben gayim hani? Erkek seviyorum ya ben aptal. "

" AMA BEN SEVMİYORUM. "

Beklemediğim bir anda sesini yükselttiğinde şaşkınca yüzüne baktım. Kalbimde bir yerlerin kırıldığını hissettiğimde yutkunarak uzaklaştım. Birleşik olan bedenlerimizi ayırdığımda yatağımın üzerine oturarak sinirle baktım yüzüne.

" Tamam siktir git o zaman. "

" Ne? "

" Diyorum ki; siktir git. "

" Hyung amacın ne cidden? Neden böyle davranıyorsun? " Ciddileşerek sorduğunda sinirle gülümsedim.

" Sadece iddiayı kazanmıştım Joon. Ve istediğimi yerine getirmen gerekti. Yapmadığına göre gidebilirsin. "

" Neden beni öpmek istiyorsun? "

" Sana aşığım, ölüyorum aşkından biliyor musun? Hatta biraz sonra seni yatağa atacağım. İçeceğine koyduğum afrodizyağın etkisini göstermesini bekliyorum. "  Alayla konuştuğumda gülerek yanıma oturmuştu.

Crazy Over YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin