×23×

397 41 647
                                    

Merabaa

Bayram sekeri tadinda bolumm iyi bayramlarr <3

Bunlar da benim bayram sekerimm

××××××××××××××××××

-Seokjin-

"Bak bugün bitireceksin bu işi anladın mı? O ayrılık konuşmasını yapacaksın."

Namjoon sababtan beri söylediklerini yine tekrarladığında göz devirdim.
"Anladım Joonie.. Tamam diyorum ya işte."

"Yoksa yemin ediyorum ikinizin kafasını birbirine sürter alev çıkarırım. Ayrılın artık."

Söylediklerine gülüp saçlarını karıştırdım çocuk sever gibi. "Neden bu kadar kıskançsın?"

"İkimiz de birbirimizi seviyoruz ama ortada öpüşmemiz için büyük bir engel var çünkü; Jae!"

"Peki peki, söz veriyorum sana. Bugün öpebileceksin dudaklarımı."

"Sonunda be!" Heyecanla bağırıp her heyecanlandığında yaptığı gibi yerinde zıpladığında gülerek sevimliliğini izledim, fazla tatlıydı.

Bugün ikimizin de öğleden sonra dersi vardı. Şimdi ise metrodan inmiş okula doğru yürüyorduk beraber. Namjoon yol boyunca Jaehwan'dan en kısa sürede ayrılmam için beni tembihliyordu.

Hatta gece uyumayıp 'örnek ayrılık konuşması metni' yazıp atmıştı bana..

Ben ise tüm gece ne diyeceğimi, ondan nasıl ayrılacağımı düşünüp durmuştum. Onu üzmeden ve kalbini kırmadan ayrılmak zordu. Hiçbir gerekçe sunmadan bir anda ayrılalım da diyemezdim ki.. Sebebini sorduğunda da 'aslında seni sevmiyormuşum, bunu anladım' da diyemezdim..

Cidden saatlerdir bunu düşünüp duruyordum ve hâlâ düzgün ve daha az kırıcı bir ayrılık konuşması bulamamıştım.

Neyse, akışına bırakıp doğaçlama gidecektim artık. Umarım fazla üzülmezdi..

"Şimdi dersim başlayacak benim, dersim biter bitmez yanına geleceğim ve sen ayrılmış olacaksın. Anlaştık mı?"

Tek kaşını kaldırıp onaylamam için bana bakarken kafa salladım. "Anlaştık, bir saat içinde artık bekar bir beyefendi olacağım."

"Bekar hayatın çok uzun sürmeyecek ama, kapında bekleyen bir talibin var. Çok istekli hem de, seni bekar görür görmez yapışır dudaklarına. Uyarayım dedim."

Kendini işaret ederek konuştuğunda oyuncu bir tavırla endişeli surat ifadesine büründüm.
"Hakkımda çok sapıkça hayallerin var, endişelenmeli miyim?"

"Beni telefonuna 'Nambooty' yazıp yanında şeftali emojisiyle kaydeden, popoma takıntılı olan kişi mi söylüyor bunu? Tek isteğim masum bir öpücük!"

Crazy Over YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin