×13×

383 45 992
                                    

Maraba

İlk defa bir haftadan fazla süre atamadım bölümü ama ne çektiğimi bir ben bir allah biliyooor

Rekor uzunlukta bölüm oldu la uzayıp durdu kesemedim

Sonraki bölüm spoi:

Sonraki bölüm spoi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İYİ OKUMALARR 💗💗

××××××××××××××××

-Seokjin-

"Hyung bu uzmanlar arasından en sevmediğim Riven ya. Hem şerefsiz hem de en ezik bad boy resmen. İlişkilerde de hep toksik. Mal resmen bu, ıy. " Yüzünü buruşturarak konuştuğunda güldüm.

"Senin gibi. " Dediğimde kafasını dizimden kaldırarak şokla yüzüme bakmıştı.

"Ne demek senin gibi?! Ben bad boy olmaya çalışan bi' ezik miyim? "

"Hayır, şerefsizsin. " Sırıtarak konuştuğumda karnıma vurmuştu serçte. "İftira atıyorsun şu an, kendinden utanmalısın. "

"Tabii."

"Of hyung! Riven mı ben mi? "

"Helia."

"Ya sana Riven mı ben mi diye soruyorum Helia nereden çıktı? "

"Helia favori uzmanım da o yüzden. Melek gibi adam, hayâllerimdeki sevgili resmen. Çok nazik biri, aşırı centilmen. Ayrıca şiir falan yazıyor çok romantik, istisnasız winxteki en iyi uzman o. "

(Helia aşk adamım 💗💗)

"Doğru, ama ben Riven kadar şerefsiz değilim. "

Karşılık versem sabaha kadar bu tartışmayı sürdüreceğini bildiğim için gülerek kafa salladım. Bir şey demeyince tekrar eski pozisyonuna dönüp dizime yatmıştı. Gözlerini tekrar ekrana kilitlediğinde eskiden yaptığım gibi yüzünü incelemeye başladım.

Yattığı için büzüşen dudaklarına takıldı gözüm, güzel görünüyordu. 4 yıl önce o dudakları öptüğüm gelmişti yine aklıma. Salak gibi her şeyi unutmuştum, dudaklarının tadı nasıldı acaba? Onu öperken ne hissetmiştim? Tekrar öpmek istiyordum onu..

Hâlâ dudaklarına bakarken kendime gelmeye çalışıp bakışlarımı tavana çevirdim. Onu unutmaya çalışacağım dedikçe neler düşünüyordum öyle.. Sanırım unutmak sandığımdan da zor olacaktı..

Bakışlarımı yüzüne indirdim tekrar, gözlerini ekrana kilitlemişti. O dikkatle filmi izlerken parmak uçlarımı alnına dökülmüş saçlarında gezdirdim. Saçlarına dokunduğum an gözlerini kapatmıştı yavaşça. Tepkisine gülümserken saçlarını okşamaya devam ettim, iyice mayışmıştı şu anda.

Onun da hoşuna gittiği gülümsemesinden belli oluyordu, gamzeleri belirginleşmişti.

Parmaklarım saçlarında gezinirken bir yandan onu sevdiğimi bilmesinin daha iyi olduğunu düşünüyordum. Eskisi gibi her dokunuşumda 'acaba anlar mı?' diye düşünmüyordum. Ona dokunurken daha rahat hissediyordum artık.

Crazy Over YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin