Abi nedeb kimse joon un aşık olmadığına inanmuyo kescem kendimi artık
Joon un jin e gizlice aşık olması benim bangtan antisi olmam kadar imkansız bi olay bu arada ama ileride kör kütük aşık olcak sürüncek (=^-ω-^=)
Neys neys iyi okumalaerr 🍓
(Çitimiz çekildiğine göre başlayabilirsin moonchildnamjinn)
×××××××××××××××-Namjoon-
"Joon üşümüyor musun sen? Bu havada şort giyilir mi? "
Sitemini duyduğumda tekrar ve tekrar göz devirdim. Dakikalardır bunu tartışıyorduk resmen ve Seokjin hyung dakikalardır susmuyordu.
"Hayır hyung, üşümüyorum dedim ya? Daha kaç kere soracaksın? "
"Sonbaharın ortalarındayız ve gece vakti şortla dışarı çıkıyorsun, üşümediğine inanmamı mı bekliyorsun? "
"Evet inanmanı bekliyorum çünkü üşümüyorum. "
"Of Joon. Hastalanırsan kendi kendine bakarsın artık tamam mı? "
Dakikalardır şort giymeme sitem etmesi hasta olacağımı düşündüğünden değildi. Kıskanmıştı, biliyordum. O trip atarcasına önden hızlı yürümeye başladığında gülerek ona yetiştim ve kolumu omzuna attım.
"Benim Jinnie'm biricik Joonie'sini mi kıskandı yoksa hm? "
"Saçmalama. Neden kıskanacağım? "
"Bilmem, belki de aşıksındır bana. "
Sırıtarak konuştuğumda gözlerini büyüterek bana dönmüştü. Bunu dememi beklemiyor gibiydi. Gözlerinde çok kısa bir an endişe fark etmiştim ama geçmişti hemen. Ardından dudaklarından hissiz bir gülüş kaçmıştı.
"Ölüyorum aşkımdan biliyor musun? Hatta sen sarhoş olduktan sonra seni yatağa atacağım. "
Onun sırıtarak konuşmasına karşı güldüm. "Sen iyice ahlaksız bir şey oldun Jinnie. "
"Üzüm üzüme baka baka derler Joonie. "
"Ya! Ben ahlaksız değilim. Gayet namuslu edepli bir beyefendiyim bir kere. "
"Tabii, amcan da sapancalı zaten. "
Benimle dalga geçmesine karşı kaşlarımı çatıp omzuna vurdum hafifçe. O sırada dakikalardır yürüdüğümüz yolun sonundaki bar gözüme ilişmişti. "İlk kim sarhoş olursa hesabı o öder. "
"İçmeyi teklif eden sensin, bir de bana mı para ödeteceksin? Bu kadar cimri olma ya. " Somurtmasını izlerken gülerek ellerimi cebime attım.
"Tüh, cüzdanımı bile getirmemişim hyung. Mecbur sen ödeyeceksin artık."
"Sen var ya tam bir şerefsizsin biliyorsun değil mi? " Yalandan sinirli surat ifadesini seyrederken fazlasıyla eğleniyordum.
"Hayır, ben gayet şerefli bir insanım hyung. Yanlışın var, araştırmanı öneririm. " Keyifli bir şekilde onunla atışırken barın önüne gelmiştik bile.
İçeri girdiğimizde yoğun ışık gözlerimi almıştı birkaç saniyeliğine. Jin hyungun elini tutup kalabalığın arasından barmenin önündeki taburelere ilerlemiştik bile. Ben hafif bir şeyler söylerken o dans eden kalabalıkta gözlerini gezdiriyordu.
"Of çok kalabalık burası. "
"Günün her saati yatmak yerine biraz sosyalleşsen alışırsın hyung. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Over You
Fanfiction"En yakın arkadaşlar öpüşmez hyungiem, bizim aksimize. " [Namjin]