Ayy meraba meraba
Ay bana her şey bi şaka gibi geliyodu bugüne kadar Jin'in attığı fotoyu görünce tüm gerçek yüzüme şak diye vurdu resmen yarın gidecek ağlıyorum amk off
Neyse neyse hemen yıkılmayın yarram gibi dimdik durun💪
İYİ OKUMALARR🍒
××××××××××××××××××
-Namjoon-
"Nasıl ya?! Yine mi kaybettim?!" Şok içinde bağırdığımda gür kahkahasını duymuştum, ardından da alay dolu sesini.
"Yine ben kazandım! Ve sen yine iddiayı kaybettin, enayi!" Deyip tekrar kahkaha attığında sinirle baktım yüzüne.
"Bana ne ya! Hile yaptın, kabul etmiyorum baştan oynayacağız. Hem bu oyun kumandası bozuk ben suçum değil!"
"Bir önceki el de aynı bahaneyi yaptın ve kumandaları değiştirdik, senin defalarca kaybettiğin kumandayla yendim seni. Demek ki oyun kumandası değil sen bozuksun, ağla!"
"Of hyung ya, çok kötüsün! Kesin hile falan yapıyorsun var ya, nasıl her zaman kazanabilirsin ki?"
"Mızıkçılık yapma. İddiayı ben kazandım şimdi ne söylediysem yapacaksın."
Derince oflayarak oyun kumandasını elimden bıraktım ve geriye yaslandım. "Pekala, ne istiyorsun söyle." Sinsice sırıtmasına karşılık biraz tırsmamış değildim.
"En son iddiayı kazandığımda ne istediğimi hatırlıyor musun?"
Bir süre düşündükten sonra kafa salladım. Nasıl unutabilirdim ki?
"Eğer kazanırsam dudaklarını kanatıncaya kadar öpeceğim demiştin.""Ve sen de sert bir şekilde reddetmiştin."
"Evet.."
"Şimdi reddetmeyeceksin. İki kere kazanmanın hırsıyla daha çok öpeceğim seni."
"Ay ne saçmalıyorsun be?"
"Yine itiraz edemezsin Joonie iddiaya girerken 'sözünden döneni siksinler' demiştin. Sikilmek mi istiyorsun öpülmek mi? Ha ikisini de istiyorsan ben dünden razıyım biliyorsun."
"Off! İyi be tamam, öp."
Dediğimde şokla bana dönmüştü. Bunu beklemediği açıktı. Aslında, ben de beklemiyordum bunu demeyi. Bir anda ağzımdan çıkan bir şeydi.
"Sen ciddi misin?!"
Ciddi miydim ki? Önceki iddia zamanında beni öpeceği zaman bunu gerçekten istemeyip kaçmıştım çünkü rahatsız olmuştum ama şimdi..Düşüncesi rahatsız etmiyordu beni. Hatta heyecanlanmıştım bile?
Sonuçta iddiayı kaybetmiştim, ne isterse yapmak zorundaydım ve o da beni öpmeyi istiyordu. Ben de istediğime göre sorun yoktu, kabul edebilirdim.
"Ciddiyim."
"Dalga mı geçiyorsun benimle? Kamera şakası falan mı bu? Kamera nerede söyle el sallayacağım."
"Ya hyung kararımdan vazgeçmeden öpüyorsan öp işte!"
"Tanrım bu bir rüya falan mı? Ya da öldüm mü? Neler oluyor burada bu duyduklarım halis mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Over You
Fanfiction"En yakın arkadaşlar öpüşmez hyungiem, bizim aksimize. " [Namjin]