Üç güne bir yb attığım günleri özledim amk
İyi okumalaerr ve yorum yapun lütfen🥺
×××××××××××××××××××××
××××××××××××××××××××
-Namjoon-
"Bir sorun mu var Joonie?"
"Hayır yok, eve gitmek istiyorum sadece."
Yanından geçip ardımdan kapıyı kapattığımda sırtımı kapıya yasladım donuk bakışlarla. Gözümde biriken yaşın akmaması için büyük bir çaba gösterirken neden bu kadar kötü hissettiğimi anlayamıyordum.
Aylar önce Jin hyungun biriyle öpüştüğünü gördüğümde mutlu olurdum eminim ki. Hem beni sevmeyi bıraktığı için, hem de artık kendisini sevebilecek birini sevdiği için..
Ama şimdi kötü hissettiriyordu onun başkasını öptüğünü görmek. Bu üç gündür ilişkileri bir şaka gibi geliyordu bana, ciddiye almıyordum pek. Ama şimdi gözlerimle görmüştüm işte, her şey tamamen gerçekti. Olmamaları gerektiği kadar yakınlardı birbirlerine, öpüşüyorlardı.
O sarhoşken onu öpmem için yalvarması üzerinden sadece haftalar geçmişken şimdi onu başkasıyla öpüşürken görmüştüm.
O gece "neden beni sevemiyorsun?" diye bana sarılarak ağlarken şimdi onu seven biri vardı, Jaehwan seviyordu onu.
Benim yapamadığımı yapıyor, ona hak ettiği değeri veriyordu. Boktan sebeplerden dolayı ağlatmak yerine yüzündeki gülümsemenin sebebi oluyordu.
Akmaması için çabaladığım yaş sonunda düşüp yanaklarımı ıslattığında derin bir nefes verip kazağımın kollarıyla sildim akan yaşı. Kapıya yaslanmayı bırakarak merdivenlere yöneldim, bir kat aşağı inip evin önüne geldiğimde kapıyı çalmaya başladım.
Chae kapıyı açtığında başımı eğdim göz teması kurmadan. Ağladığımı görürse onlarca soru soracaktı ve şimdi buna katlanmak istemiyordum, bir an önce kendimi odama kapatıp uzanmaktı tek isteğim.
"Namjoon?"
Bir şey demeden onu kenara itip odama ilerledim hızlı adımlarla. Ağladığımı görmüştü sanırım ama umursamazdı umarım, onu çekmek istemiyordum şu anda.
Odamın kapısını kapattığımda yatağıma uzanıp tavanı izlemeye başladım. Artık tutmayı bıraktığım gözyaşlarım akıp yanağımı, ardından yastığımı ıslatıyordu.
Neden ağladığımı bile bilmiyordum ama tutamıyordum kendimi işte.
"Namjoon? Girebilir miyim?" Kapının ardından Chae'nin sesini duyduğumda göz devirdim, ardından beni rahat bırakması için bağırarak yanıtladım onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Over You
Fanfiction"En yakın arkadaşlar öpüşmez hyungiem, bizim aksimize. " [Namjin]