Másnap reggel Eunha visszahívta Mingit és sikerült lebeszélniük egy rögtönzött találkozót, természetesen Jonghoval együtt.
A csípős idő ellenére gyönyörűen sütött a nap, így, Eunha vidáman készülődött a szobájában
Még gyorsan összegyűjtötte az elengedhetetlen dolgait a táskájába és már léppet is volna ki az ajtón, hacsak Yunho nem állítja meg benne.
-Ne felejtsd itthon a sáladat. -sietett utána, majd óvatosan bebugyolálta őt az anyaggal.
-Köszönöm. -mosolygott a lány.
-Vigyázz magadra oké? -ölelte magához még egyszer Yunho őt, amit Eunha azonnal viszonzott.
-Mint mindig. -kuncogott, majd intett egy utolsó a fiúnak és elhagyta a lakást.Mingi és Jongho már izgatottan várták őt a metró megállójában.
-Sziasztok! -integetett vidáman Eunha.
Egy csoportos ölelés után együtt indultak tovább a Mingi által kiszemelt étteremben.A fiú csillogó szemekkel magyarázta, hogy mennyire menő, hogy futószalagon jön az étel, amit Eunha izgatottan hallgatott, azonban szegény Jongho, aki ezt már huszadjára hallgatta meg nem élvezte annyira.
-Képzeld el Jongho színész lesz. -jelentette be Mingi, vigyorogva, mire az említett fiú zavartan lehajtotta a fejét.
-Micsoda? Tényleg? De hogyan? -fordult Jjong felé izgatottan Eunha.
-Ezt még nem akartam elmondani, dehát Mingi már lelőtte a poént. -küldött a piros hajú fiú felé egy szúrós pillantást.
-De tényleg így van. Szerepelni fogok egy drámában! -mondta büszkén, majd gyorsan lekapta a futószalagról a rendelését, mielőtt tovább siklott volna.
-Én biztos voltam benne, hogy nem lenne jó színész, ezért fogta magát és elment egy castingra és úgy tűnik nem volt túl jó érzéke a rendezőnek... Aúúú -kiáltott fel Mingi, mikor Jongho beleboxolt a vállába.
-Szerintem nagyon ügyes leszel. -mosolygott Eunha.
-A következő meghívód már az Oscar-gálára szóljon. -vihogott Mingi.
-Ugyanmár! -legyintett Jongho
-Ha már a meghívóknál tartunk, Mingi bátyja megházasodik. -terelte a témát Jongho
-Várjatok már, én még nem bírom feldolgozni ezt a sok történést! -nevetett a lány.A szép időt Wooyoung és San is kihasználta, így sétáltak egy nagyot Shiberrel, majd, hogy a fáradalmakat kipihenjék leültek egy padra a lakásukhoz közeli, már jól ismert parkban.
Csak élvezték a csendet egymás társaságában, miközben Shiber pajkosan szaladgált össze-vissza az új barátaival.
Wooyoung úgy gondolta, hogy ez a tökéletes pillanat arra, hogy San elé tárja a már benne nagyon régóta megfogalmazódott kérdést.
-Sannie! -szólította meg óvatosan a fiút, aki erre rá emelte gyönyörű barna szemeit, amikben Wooyoung azonnal el is veszett.
"Hogy lehetsz ilyen gyönyörű?"-gondolta magában és egyben meg is lepődött, hogy ilyen gondolatok futottak át az agyán.
Mikor kezdte el így látni a legjobb barátját?-Mond csak! -mosolygott rá bátorítóan San.
A szőke hajú fiúnak még kellett egy kis idő, hogy visszatérjen a valóságba, de utána gyorsan bele is kezdett.
-Jövőhéten jön a kőműves megcsinálni a falat és akkor ismét két külön lakásunk lesz, de én arra gondoltam, hogy mi lenne, ha nem rakatnánk vissza azt a falat...
-Hogy érted pontosan? -vonta fel szemöldökét San, akinek egy kacér mosoly bújt meg a szája szélén.
Pontosan tudta mire céloz Wooyoung, de hallani akarata.-Tudod az utóbbi egy hét nagyon jó volt és rájöttem, hogy lakótárssal élni sokkal murisabb, mint egyedül, főleg, ha az illető te vagy... -Wooyoung zavartan ejtette ki az utolsó szavakat.
-Szóóóval? -San tovább noszogatta a fiút, miközben zavarba ejtő módon fürkészte az arcát.
-Ne nézz már így rám, így nem tudom kimondani! -fordította el az enyhén vörös fejét Wooyoung, mire San felnevetett.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Good Lil Boy (-SZÜNETEL-)
ФанфикHa a jóság és az önzetlenség emberek volnának valószínűleg Eunha testesítené meg őket. Azonban a lány élete egy totális katasztrófa és egyre csak rosszabb lesz. Mikor úgy érzi, hogy már csak a csoda segíthet rajta, megérkezik a segítő "mancs".