San magabiztos léptekkel haladt a kórház felé.
Amióta Eunha elmesélte a vele történteket a fiút nem hagyta nyugodni ez a jelenség. Úgy döntött felkeresi az apja által őrültnek titulált orvos, akivel Eunha is beszélt. Reménykedett benne, hogy többet megtudhat majd erről.Amint belépett az épületbe rögtön a pult felé indult.
-Jó napot! -köszöntötte az ott ülő lányt, aki abban a pillanatban felnézett és nyájasan elmosolyodott.
-Miben segíthetek?
-Dr. Kim Hongjoonggal szeretnék beszélni, ha lehetséges.
-Önnek bármi lehetséges! -kacsintott rá a lány nem kendőzve ezzel a szándékait. San ijedten nézett körbe majd gyorsan megkérdezte, hogy akkor mégis hol találja.
-El is kísérhetem! -ajánlotta fel a lány, még mindig vigyorogva.
-Köszönöm, de odatalálok. -hadarta el gyorsan és már el is indult a 233-as szoba felé.Bekopogott és amint bebocsájtást nyert, ki is nyitotta az ajtót.
-Oh Dr. Choi fia! Minek köszönhetem a látogatásod? -San kicsit meglepődött, hogy így felismerte őt, de gyorsan összeszedte magát és helyet foglalt a helységben lévő kanapén.-Van egy barátom Seo Eunha. Itt járt pár héttel ezelőtt. -Hongjoong bólintott jelezve, hogy tudja kiről van szó.
-Elmesélte nekem a problémáját, ami miatt felkeresett téged és engem mélyebben is érdekelne, hogy mégis mi történik vele. -fejezte be a mondandóját. Hongjoong pár másodpercig fürkészte a fiú arcát, majd hirtelen felállt és az asztala mellett álló könyvespolcról leemelt egy kötetet.
-Tudod köt az orvosi titoktartartás, de az alapokat elmesélhetem. -mondta, miközben visszasétált.Hongjoong sóhajtott egyet, majd kinyitotta a könyvet és San kezébe adta.
A kötet öreg lapjait színes kézzel rajzolt képek díszítették, amik valamiféle bibliai jelenetet ábrázolhattak. Ahogyan átfuttatta a tekintetét az ábrákon egy történet rajzolódott ki előtte.-Néhányan azzal akarják ezt megmagyarázni, hogy miután Isten letaszította Lucifert a Mennyből, ő megfogadta, hogy a hozzá hasonló pokolba került lelket segíteni fogja, feltéve, ha megérdemlik. Ezt mind azért, hogy saját bűnétől megszabaduljon. Sok idő múltán találkozott a pokol kapujában egy fiatal fiú lelkével, aki elmesélte neki, hogy hogyan és miért került oda. Lucifer úgy gondolta, hogy az a lélek érdemes lehet arra, hogy második esélyt kapjon, hiszen látta a fiúban még a jóságot, ezért egy állat testébe költöztetve visszaküldte őt az élők közé, hogy jóvá tegye a vétkeit és tovább élhessen.
Az emberek közt hamar találkozott egy nagyon szegény lánnyal. A lány befogadta őt az otthonába, habár nehézkesen tudott csak megélni. A fiú ezért hálából mindenben segítette őt és végül a lány élete jobbra fordult, a fiú pedig visszanyerte emberi alakját, miközben érezte, hogy a lelke megkönnyebbült és folyamatosan az égbe vágyott, azonban a lány beleszeretett ezzel megakadályozva, hogy a fiú visszaszálljon a halottak közé. -foglalta össze Hongjoong a rajzokon látható történéseket.-Hogyha a lány nem szeretett volna belé akkor a lelke a mennybe került volna? -kérdezte San.
-Persze, hiszen feloldozást nyert. -válaszolt.
-Azonban most azon dolgozom, hogy ennél racionálisabb magyarázatott tudjak adni a jelenségre. -folytatta.
-Akkor, ha jól értem Yunho azért van most Eunhaval, hogy segítsen neki és ezzel megszabadítsa a saját lelkét? -tett fel San egy újabb kérdést. Bár Hongjoong nem válaszolt tudta, hogy úgy van ahogy gondolja.
-Azonban Yunho más. Nem olyan, mint az eddigi eseteim. Az ő története majdnem az összes eddig felállított elméletemet romba döntötte, de igyekezni fogok, hogy az ő segítségével megtaláljam a magyarázatot.San csodálkozva itta magába Hongjoong szavait el sem hittem, hogy ilyen különleges dolog történik a szomszédjával, a barátjával és hogy ő is ennek a „kalandnak" a része lehet. Legszívesebben kikiabálta volna, hogy az egész világ tudja, milyen izgalmas eseményekbe csöppent, azonban Hongjoong a lelkére kötötte, hogy nem beszél erről senkinek, hacsak nem akarja bajba sodorni saját magát és a barátait is, hiszen az emberiség történelmében már megtapasztalhattuk párszor, hogy a társadalom, hogyan reagál az új, különleges és a normálistól eltérő dolgokra.
YOU ARE READING
Good Lil Boy (-SZÜNETEL-)
FanfictionHa a jóság és az önzetlenség emberek volnának valószínűleg Eunha testesítené meg őket. Azonban a lány élete egy totális katasztrófa és egyre csak rosszabb lesz. Mikor úgy érzi, hogy már csak a csoda segíthet rajta, megérkezik a segítő "mancs".