Üdv itthon!

51 12 2
                                    

-Eunha ez nagyon finom! -tömött még egy sütit a szájába Yeosang.
-Örülök, hogy ízlik! -kiabált ki a raktárból a lány, aki éppen narancsokat pakolászott.

Csengőszó jelezte, hogy egy újabb vevő érkezett a boltba, így hát sietve lépett ki a helységből, közben pedig kötényébe törölte a kezét.

-Üdvözlünk a Yeo'S -ban mit adhatok? Oh szia Mingi! -torpant meg egy pillanatra.
-Eunha ezer éve nem láttalak! -csillant fel a fiú szeme, majd egy gyors ölelésben részesítette a lányt.
-Hogy vagy? Látom találtál munkát! -kuncogott.
-Igen és mostanában egyre jobban vagyok! Mi újság a cégnél? -kérdezte.
-Rosszabb, mint volt! -válaszolt csalódottan Mingi, miközben kivett a hűtőből egy jegeskávét.
-A kis részmunkaidősöd kiosztotta Jinat az egész cég előtt, ezért az ő elment sírni a főnöknek. Éles nyelve van az egyszer biztos.
-És mit mondott Mr. Lee?
-Berakta mellém portásnak Jonghot.

Yeosang, aki eddig a fellépőn ülve itta a kakaóját hirtelen kiköpte az italt és a földre esve kezdett el visítva röhögni.
Eunha egy kicsit megijedt, hiszen szokatlan viselkedés volt ez tőle, de utána már együtt nevettek. Yeosang Eunha történeteiből már ismerte a volt munkahelyén lévő állapotokat és már nem bírta visszatartani, hiszen annyira nevetséges volt az egész, ami ott zajlott.

-Feltakarítom! -fuldoklott még mindig a nevetéstől, majd felállt és elment a felmosóért.

-Legalább tudom, hogy jó helyen van. -mondta Eunha, miközben lehúzta a Mingi által kiválasztott kávét.
-Jó helyen?! -akadt ki a piroshajú
-Mindenkinek beszól, aki csak egy kicsit is megbámul minket, vagy bunkón beszél hozzánk.
-Mondom én, hogy tökéletes helyen van! Köszönjük a vásárlást! -nyújtotta át a blokkot.
-Majd még találkozunk! -kacsintott a lányra Mingi, majd kilépett az ajtón.

Yeosang közben visszatért és feltörölte a szerencsétlenül járt kakaó maradványait.

Hirtelen egy újabb vevő lépett be a boltba elég nagy hevességgel. Seonghwa volt az. Körbepillantott, majd magabiztosan Yeosang felé indult. Arcát a két keze közé vette és összeillesztette az ajkaikat. Yeosang kezéből kiesett a felmosórongy, majd pár pillanat után belekapaszkodott a másik fiú nyakába.

Eunha tátott szájjal nézte végig az eseményeket.
-Lesz itt mit megbeszélni Yeosang! -gondolta magában.

Miután a két fiú elvált egymástól összedöntötték a homlokukat.
-Én is szeretlek basszus! -mondta halkan Hwa.

-Khm...-zavarta meg az idilli pillanatot Eunha, mire a két fiú odakapta a tekintetét. A lány zavartan nézett rájuk, míg a pult előtt álló nő kissé lenézően.
Eunha gyorsan kiszolgálta őt majd egyből Yeosang felé fordult.
-Kicsit fáj, hogy nem avattál be a részletekbe. Nem tudtam, hogy már itt tartotok. -mondta tettetett sértettséggel.
-Viccelek! Örülök nektek! Tessék Seonghwa egyél te is sütit! -nyújtotta felé a tányért, miközben barátságosan mosolygott.

A nagy megdöbbenés után a fiúk végül elmesélték a lánynak, hogy egy ideje már randiztak, csak aztán összekaptak valamin. Békülés képpen Yeosang írt Hwanak egy levelet és a többit már tudjuk.

-Egyébként, hogy van a kutyus? -kérdezte Seonghwa.
-Nem jelentkezett érte a gazdája szóval örökbe fogadtam. -mondta büszkén a lány.
-A kutyák olyanok mintha a lelkitársaink lennének. Lehet nem véletlen volt, hogy megtaláltad. Viseld gondját! -mondta sejtelmesen, mire Yeosang gyengéden vállba ütötte.
-Ne traktáld már! Biztos vagyok benne, hogy nagyon jól elvannak! Igaz? -nézett Eunhara
-Igen teljes mértékben. Örülök, hogy velem van.

Miután lejárt a lány műszakja hazafele vette az irányt.
Útközben hallkan zenéthallgatott és szemlélte a körülötte elterülő világot. Látta ahogyan egy kisfiú nyalókáért sír az anyjának, amit végül megkap és egy boldog mosollyal mutogatja a barátainak.
Bár tilos egy idős hölgy mindig kiül az egyik padra galambokat etetni. Szegény madarak mindig felrepülnek, amikor egy-egy kutya közéjük ront, azonban amint elmúlik a veszély visszatérnek, hogy felcsipegesség a kenyérmorzsákat.

Eunha szerette megfigyelni ezeket az apró dolgokat miközben sétált. A körülötte folyó élet feltölti őt energiával. Úgy érezte ez az egyetlen dolog, amit soha nem vehetnek el tőle.
Az életörömét, amit ezekből a kis dolgokból nyert.

Boldogan lépte át a lakása küszöbét, hiszen sikerül megfeledkeznie minden rosszról, ami eddig vele történt, legalábbis egy időre.

Levette a cipőjét, majd belépett a nappaliba.
Nem kicsit lepődött meg, amikor a kanapéján egy neki háttal ülő embert vélt felfedezni. A barna hajkoronával rendelkező egyén felállt, majd a lány felé fordult.

Hirtelen mindketten felsikítottak és Eunha az első keze ügyébe akadó tárgyat a „betolakodó" felé dobta, aki fájdalmasan a fejéhez kapott.

-Üdv itthon gazdám! Azért remélem nem fogsz minden egyes alkalommal fejbe vágni egy távirányitóval.
-Yu-Yunho? -ocsúdott fel kábulatából a még mindig egyhelyben álló lány.
-Én volnék az. -hajolt meg, majd a kissé sápadt lány elé lépett.
-Kicsit nyúzottnak tűnsz. Nehéz napod volt? -érdeklődött a két fejjel magasabb fiú.

Eunha idegrendszere felmondta a szolgálatot, így ájultan csuklott össze, egyenesen Yunho karjaiba.

-Úristen! -ült fel a lány. Meglepve konstatálta, hogy az ágyában van gondosan betakargatva.
-Látom felébredtél. Jobban vagy gazdám? -hozott be egy csésze teát Yunho.
-Igen köszö... Várj! Te tényleg igazi vagy, vagy csak álmodom? -méregette a fiút.
-Biztosíthatlak róla, hogy ez a valóság.

Eunha furcsán nézett a fiúra, majd egy szó nélkül megpaskolta maga mellett az ágyat. Yunho leült rá és tovább figyelte a lányt, amint az felemeli a kezét, majd az egyik ujjával megnyomta a fiú arcát.
-Érdekes. -suttogta magának, majd a fiú hajába vezette az ujjait.
-Olyan puha és selymes, mint amilyen volt.

Ezek szerint mostantól emberi alakban fog vele élni. És azt hozzá kell tenni, hogy egy Eunha számára elég vonzó személyről beszélünk.
A nagy elmélkedése közben észre sem vette, hogy még mindig a fiú haját piszkálja, aki ezt behunyt szemekkel élvezi.
Yunho hirtelen eldőlt és a lány ölébe ejtette a fejét.

-Szólj, ha végeztél az analizálással. -mondta.
-Tényleg te vagy az. -eszmélt fel.
-Örvendek! Most már végre személyesen is megismerhetlek! Eleinte furcsa lesz ez az egész, de ne aggódj nekem is az, hogy újra ember lehetek.
-Amúgy bocsi, de megettem a chipsszet! -nézett fel a lányra édes tekintettel.
-Semmi baj amúgy is el kell menni vásárolni, ha nem akarsz továbbra is kutyakaján élni. -mosolygott Eunha.

Most kezdődik el a közös életük, úgy igazán.

Most kezdődik el a közös életük, úgy igazán

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Good Lil Boy (-SZÜNETEL-)Onde histórias criam vida. Descubra agora