Miya Chinen x reader

461 28 2
                                    

Anime : Sk8 the infinity
Zamówienie : ✅
Dla : lh43jv5
Słowa : 338

-[T/I]! Gdzie jesteś?! - krzyknął z rozbawieniem mój starszy brat Ainosuke.

Jest 1:30, a ja uciekam z domu, jak najdalej od mojego głupiego brata. Koleś sobie wyobraża Bóg wie co. Nie zamierzam się go słuchać!

Biegnąc przez ulice miasta nieświadomie wpadłam na jednego z moich klasowych wrogów.

-Uh.. - jęknęłam i Podparłam się ręką na ziemi.

-Ygh... Patrz jak łazisz [T/N] - powiedział zdenerwowany Miya.

-Nie moja wina, że tak się plączesz! W ogóle.. Co ty tutaj robisz o takiej godzinie?! - wstałam i na niego spojrzałam.

-No czasem tak se chodzę z dala od debili takich jak ty? A ty co tu robisz, he? - powiedział powstrzymując się od gorszych obelg.

-Ehh.. W przeciwieństwie do ciebie będę miła i powiem prawdę. Brat się do mnie uczepił i mało co nie dostałam od niego jego "świetną" Deską - mrugnęłam pod nosem.

-He? Kto jest takim "świetnym" Bratem? - zapytał udając nie przejętego.

-Heh.. Dla ciebie jest to Adam - odwróciłam się i zaczęłam iść.

Chłopak przez chwilę milczał, ale po czasie złapał mnie za nadgarstek - Eh.. Nic ci nie jest?

-A co cię to? - odwróciłam się i zapytałam pretensjonalnie.

-Nie raz widziałem jak komuś dowala, więc chce po prostu zapytać - prychnął i mnie puścił.

-No nic mi nie jest.. Nie musisz się tak o mnie martwić Chinen - stuknęłam go palcem w czoło.

-Pff. Ja się nie martwię! - szybko powiedział i odwrócił ode mnie głowę.

-Tak tak - zaśmiałam się i go wzięłam za nadgarstek - Chodź - rzuciłam szybko.

-Yh? No dobrze - powiedział i zaczął iść.

***

Po chwili doszliśmy na polanę, na której często przesiadywałam.

-Po co mnie tu przywlekłaś? - zapytał i spojrzał na dobrze widoczny stamtąd księżyc.

-Bo pomimo tego, że cię nie lubię nie chce siedzieć tutaj sama - usiadłam na ziemi.

-Rozumiem.. Wiem, że znamy się już jakiś czas, ale może zaczniemy znajomość od nowa..? - zapytał siadając obok mnie.

-Hm? No.. No dobrze! - powiedziałam i podałam mu rękę - [T/I] Shindo - powiedziałam z uśmiechem.

-Miya Chinen - powiedział i uścisnął moją dłoń.

-𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝘿𝙖𝙧𝙠 «One Shot'y»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz