Anime : Horimiya
Zamówienie : ✅
Dla : Natsume_Yatsushiro
Słowa : 364-[T/I]? - Mój przyjaciel Izumi Miyamura złapał mnie za ramię - Mam do ciebie ważne pytanie - uśmiechnął się.
-Hm? Jakie? - odwróciłam się zaciekawiona. Chłopak rzadko miewał do mnie jakiekolwiek próby.
-Pójdziesz ze mną dziś wieczorem na pokaz fajerwerków? Bardzo chciałbym pójść, ale lepiej jest pójść z kimś dla mnie ważnym, nie? - uśmiechnął się szerzej.
-Oczywiście! - otworzyłam bramkę prowadzącą na moje podwórko.
-Dziękuję! Przyjdę po ciebie o 20:30, okej?- poprawił okulary.
-Spoko - zamknęłam bramkę i pobiegłam do domu - Do zobaczenia! - krzyknęłam wchodząc do domu.
-Pa! - odwrócił się, poprawił torbę z książkami i zmierzył zapewne do domu.
***
Godzina 20:10. Szybko ubrałam [D/S] sukienkę o [U/K] kolorze. Związałam włosy w kucyka i ubrałam buty o tym samym kolorze co sukienka.
Przejrzałam się w lustrze i gdy chowałam telefon do torebki usłyszałam dzwonek do drzwi.
-[T/I]! Przyjaciel po ciebie przyszedł! - krzyknęła moja mama z dołu.
Zbiegłam po schodach i stanęłam przed Miyamurą.
Był ubrany tak jak zawsze, na naszych wypadach.
Miał część włosów związaną w kucyka, co pokazywało jego kolczyki, nosił szarą koszulkę i granatowe jeansy. Do tego miał czarne trampki i wieczny uśmiech, który zawsze mi posyłał na powitanie.
-Hej! - przytuliłam go, a on to oddał.
-Idziemy? - zapytał.
-Jasne! - przeszłam przez drzwi, a on poszedł za mną.
-Tylko odstaw ją do domu przed północą, bo inaczej będziesz martwy - dodał mój ojciec, unosząc wzrok znad gazety.
-Dobrze - Izumi nerwowo się zaśmiał i podrapał się po potylicy.
***
-Czemu wziąłeś tu akurat mnie? Myślałam, że weźmiesz Hori... - powiedziałam pół szeptem.
-Hm? Czemu miałbym wziąć ją? - wziął do ust niedawno kupionego lizaka.
-Myślałam, że jesteście parą - przyznałam siadając na ławce obok.
Chłopak zaśmiał się na co ja się lekko podenerwowałam.
-C-co cię śmieszy?- zapytałam zakłopotana.
-Hori to tylko przyjaciółka - szybko wziął mnie za rękę i pobiegł ze mną do barierki - Patrz! - wskazał na fajerwerki rozbłyskującę na niebie - Śliczne!
-Tak.. - spojrzałam na nasze dalej splecione ręcę i się lekko zarumieniłam.
-[T/I] - spojrzał na mnie - Kocham cię - złapał obie moje ręcę, a ja poczułam jak moja twarz się coraz bardziej nagrzewa.
-J-ja ciebie też - spojrzałam na bok, a ten złączył nasze usta w długim pocałunku.
Mam nadzieję, że się podobało^^
CZYTASZ
-𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝘿𝙖𝙧𝙠 «One Shot'y»
Fanfiction-𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝘿𝙖𝙧𝙠 «One shot'y» Anime : -Yuri!!! on ice -Danmachi -Horimiya -Demon Slayer -Another -Noragami -Shiki -Jibaku shounen Hanako-kun -Sk8 the infinity -Jujutsu Kaisen -Kuroshitsuji -Tokyo Revengers -Childrens of the whales -Boku no hero...