Ray x Fem! reader

273 25 7
                                    

Anime : The Promised Neverland
Zamówienie : ✅
Dla : Pilori600
Słowa : 342

-To wasza nowa siostra, [T/I] - kobieta o brązowych włosach upiętych w koka pokazała na dziewczynkę stojącą za nią.

Wszystkie dzieci się jej przyglądały z zainteresowaniem, a najbardziej pewien czarno-włosy chłopak.

Isabella lekko wypchnęła dziewczynkę przed nią.

-Hej... - szepnęła i przytuliła do siebie misia, którego trzymała w rękach.

-Cześć! - pierwsza krzyknęła dziewczynka o rudych oczach i zielonych oczach, a po niej reszta się przywitała.

"Mama" widząc jak jeden z chłopców przygląda się dziewczynce, uśmiechnęła się.

-Ray? Możesz oprowadzić [T/I] po domu? - zapytała na co ten, jakby speszony tym, że zauważyła jego zachowanie odwrócił wzrok.

-Jasne - powiedział po czym gestem ręki pokazał dziewczynce, aby podążyła za nim.

***

-Czemu się tak na mnie patrzyłeś? - zapytała dziewczyna idąc kilka kroków za nim.

Ten włożył ręcę do kieszeni i się do niej odwrócił.

-Jak na dziecko jesteś całkiem ładna - mruknął po czym wyszedł z domu.

-Ładnie tu macie - uśmiechnęła się idąc z nim na równi.

Ten przytaknął i usiadł pod drzewem patrząc jak inni się ganiają po podwórku.

[K/W]-włosa usiadła obok i na niego spojrzała.

-Coś się stało? - przekręcił głowę w jej stronę.

-Czemu się nie bawisz z innymi? - podrapała się po głowie zaciekawiona tym, czemu chłopak wolał siedzieć pod drzewem.

-Wolę czytać tutaj książki - lekko wykrzywił usta w uśmiechu.

-Hmm? Jesteś inny niż wszyscy - przybliżyła się do niego.

-Tak? Jaki twoim zdaniem jestem? - spojrzał na niebieskookiego chłopaka o szarych włosach idącym w ich stronę.

-Taki spokojny i opanowany - uśmiechnęła się - Zaprzyjaźnijmy się!

-Niech ci będzie - [T/I] oparła głowę na jego ramieniu, a on spojrzał na stojącego przed nimi chłopaka.

-Widzę, że już znalazłaś kogoś dla siebie [T/I] - chłopiec uśmiechnął się i Kucnął obok nich.

-Tak! Ray jest bardzo miły! - energicznie powiedziała, a jej przyjaciel się zaśmiał pod nosem.

Po chwili dołączyła do nich dziewczynka, która wcześniej jako pierwsza ją przywitała. Rudo-włosa od razu zaczęła rozmowę z [T/I].

Rozmowa szła bardzo dobrze, a Emma i Norman, przekonali się, że [T/I] i Ray będą dobrymi przyjaciółmi. Może nawet kimś więcej?

-𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝘿𝙖𝙧𝙠 «One Shot'y»Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz