Capitolul 24

182 27 14
                                    


 
  Oli privea din depărtare maşina de poliție plecând din fața casei Park.  Nu-şi putea abține rânjetul mulțumit. Acum el consideră Jimin este doar al său. Obsesia sa pentru el i-a corupt de mult timp mintea.

   Înainte avea o soție frumoasă cu un băiețel la fel de scump. De când l-a văzut, a dezvoltat o obsesie bolnavă. Soția sa observând asta, a încercat să vorbească cu el...dar nu a fost cine să asculte. Văzând cum  obsesia devine din ce în ce mai rea, a decis să plece definitiv împreună cu băiețelul său, Nick. De atunci Oli locuieşte singur cu un carton cu poza lui Jimin pe el.

  
    Familia lui Yoongi fusese anunțată de dispariția acestuia.  De atunci fratele şi părinții acestuia nu au mai putut sta liniştiți şi țin legătura cu familia lui Jimin. Mama acestuia a ajuns din la la spital din cauza inimii şi a stresului. Tatăl său, la fel de îngrijorat precum restul, atunci îşi dă drumul emoțiilor când e singur nevrând ca să pară slab şi să îşi descurajeze familia.

   Toți care au legătură cu Yoongi sunt în pragul disperării. Nu mai au cum să ascundă acest lucru de față de cei micuți.

"Îmi este dor de el."

Acestea fiind ultimele cuvinte şi gândul cu care adoarme Jimin. Fiecare zi este o povară mai rea decât cea din ziua precedentă. 

   Precum Jimin este şi situația lui Yoongi, al căruiu inimă este umplută cu dor de fiecare dată când el îi era în minte. Starea sa de sănătate era mai gravă, rănile se înmulțeau sângerând minute bune. Pierduse multe kilograme, oasele fiindu-i vizibile cu ochiul liber. Este hrănit o dată pe zi, la fel ca şi cu apa.

Corpul îi este umplut de tăieturi, zgârieturi, vânătăi şi sânge uscat.

   Nu cred că voi mai rezista prea mult aşa, dar trebuie să fiu tare pentru familia mea.

    Îşi repetă de fiecare dată când se simți slăbit. Asta îi este motivația, familia. Ştie prin ce poate trece femeia care i-a dat viață. Tatăl său care muncea aproape zi şi noapte ca ei să aibe un trai mai bun şi să aibe aproximativ ce au şi ceilalți copii.  Şi nu în ultimul rând, fratele său cu care împărțea orice avea, oricât de puțin ar avea.

   Pare slab la exterior, dar, înauntrul său este puternic. Foarte puternic. Speranța nu i-a murit şi ştie că, mai devreme sau mai târziu va scăpa de aici şi totul va reveni cum a fost. Îi va putea auzi râsul şi glasul lui Jimin cât de mult voia el.

  Da, Yoongi a realizat că simte ceva pentru Jimin.  Şi dând cărțile pe față, îi este dor de buzele lui şi atingerea gentilă.

   Poate este prea târziu pentru el. Poate Jimin deja şi-a găsit pe altcineva care nu este la fel de rece precum Yoongi încearcă să pară în fața tuturor.

   Sunt prost pentru că nu realizasem acest lucru mai devreme. Cum îmi lăsam garda jos când eram singuri şi cum atunci când el zâmbea, simțeam nevoia să o fac şi eu.

  Oare nu a fost să fie pentru ei?

  Niciunul nu are cum să ştie.

 
  De aproape o lună nu mai ştie nimeni de Yoongi. În atâta timp, niciun indiciu în plus nu a fost găsit, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat.

Hoshi are un sentiment că bărbatul văzut atunci pe camere are legătură cu totul, însă fața nu i se vede. Este chiar dezamăgit de el însuşi deoarece atât de mult timp a trecut iar ei încă nu au încheiat acest caz.  Chiar şi cei care doar participă îşi bat capul zi şi noapte.

   ****


  --- Am venit să depun mărturie în legătură cu cazul dispariției lui Min Yoongi.

  --- Vă rog să mă urmați.

   După ce   l-a denunțat pe Oli, evident omițând unele părți în care şi el a fost implicat, înlocuind în aşa fel ca să pară victimă.  Cumva el a reuşit să facă câteva poze pe ascuns şi înregistrări unde Oli vorbeşte cu Yoongi.

   Imediat o trupă a fost trimisă după el. Le-a dat şi adresa lui ca să le fie mai uşor. Nu a făcut asta pentru a se răzbuna pe Oli, ci pentru că simțea că vina înceapea să nu îl lase să închidă un ochi după ce l-a văzut pe Yoongi în ce hal arată.
 

   Polițiştii l-au găsit pe Oli în camera sa care este plină cu poze cu Jimin, poze pe care le-a făcut în secret cât timp îl spiona. I-au pus cătuşele şi dus la secție.

Acolo a fost interogat, în acelaş timp familia Park şi Min au fost chemați pentru a comunica cu ei situația. Cele două familii nici nu au stat pe gânduri.   

   Ajunşi acolo cu lacrimi în ochi, Hoshi le-a relatat exact cine este vinovatul şi  cum încă încearcă să afle unde se află băiatul.

  Jimin este îmbrățişat de mama lui deoarece plânge şi de fericire şi de teamă.  Tremura din toate încheieturile, tot ce vrea este ca să-l găsească teafăr pe Yoongi şi să se termine toate astea.

   --- Dacă refuză să ne spună unde este Yoongi, ce ne facem? întreabă tatăl lui Yoongi.

   --- Ne va spune în cele din urmă. Avem metodele noastre prin care-i facem pe cei ca el să vorbească.

   --- Dar dacă tot nu va funcționa? Continuă cu întrebarea fratele său.

   --- Atunci vom trece la metode mai diferite.  În orice caz, vă pot garanta că voi scoate tot din el.

    Între timp ce Eunwoo îl interoga pe Oli, reuşise să afle una alta, dar nu locația exactă, cele două familii au inițiat o conversații scurte pentru a se cunoaşte puțin mai bine şi despre caz şi chiar despre relație pe care o are Jimin cu Yoongi.

   În mijlocul conversațeiei, polițiştii au început să se agite din ce în ce mai mult. Nimeni nu îndrăznea să întrebe ce se întâmplă, până a venit Hongjoong.

   --- Am aflat unde este ținut Yoongi. Dacă veniți cu noi, să nu faceți nimic dacă nu vă spunem.

________________
Paşte fericit tuturor! 💞
Riki_Niki4 acum să-ți mai aud gura

Iubeşte-mă aşa cum o fac eu |Yoonmin|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum