Capitolul 31

192 18 0
                                    

 

          Salutare, voiam să vă anunț că mă voi opri pentru o perioadă nedeterminată de timp din cauza unor evenimente şi din cauza că sursa mea de inspirație lipseşte. Aşa că am hotorât în loc să vă irosesc timpul cu nişte capitole seci şi care sunt postate foarte greu, mai bine nu o fac.
Vă mulțumesc pentru înțelegere.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.

SIIIIKEEEEE


⚠️Capitol cu smut⚠️

    După amiaza am ieşit la o plimbare. Vremea a fost de partea noastră fiindcă nu a fost nici prea cald, dar nici prea rece. Deşi nu am arătat în public, în locurile mai private şi chiar unde nu era nimeni, ci doar noi doi, am arătat puțină afecțiune.  Însă cum nimic nu putea fi perfect până la sfârşit, în momentul în care voiam să ne odihnim pe o bancă a început furtuna.

   --- Off, chiar nu mă aşteptam la aşa schimbare bruscă...oftă pentru a nu ştiu câta oară Jimin. Se apropie mai mult de mine lăsând câteva suspine să scape. 

  --- Asta e acum, nu avem ce face.

     Fără a mai spune ceva, se ridică şi pleacă în camera sa. Din cauza că nu prea am ce face singur m-am dus după el.

   Jimin stă întins pe spate privind tavanul, lucru ce-l face de fiecare dată  când chiar se plictiseşte. M-am întins lângă fără scot vreun sunet. El s-a ridicat lăsându-şi greutatea pe antebrațe.  Mi-am ridicat sprânceana curios neştiind la ce să mă aştept. În fiecare zi mă uimeşte puțin câte puțin.  

  Privirea mi-a căzut pe buzele sale apetisante. Sunt disperat după ele, aş putea să le sărute ore în şir şi tot nu m-aş sătura. Prins în ispita lor, m-am trezit simțindu-i respirația la o distanță aproape inexistentă de ale mele.

   Nici nu trebuia să aştept mult căci a inițiat el prima mişcare.  La început o luasem uşor dar din cauza dorinței arzătoare din mine am transformat sărutul într-unul pasional. Nici el nu se retrase. L-am muşcat uşor de buza de jos pentru a-i putea intra în lăcaşul său umed. Ah, ce bine se simte.

    Dacă continuăm aşa, nu cred că va avea un sfârşit tocmai favorabil...sau poate da. 

La naiba, deja sunt în stare de erecție.

  --- Jimin, eşti sigur că vrei să continuăm? Am întrebat fiindcă nu vreau să trecem la un pas pe care-l vom regreta mai târziu.

   --- Asta îți răspunde la întrebare?

  S-a aşezat pe mine şi-a dat jos tricoul inițiând un alt sărut. L-am apucat de fese strângând astfel provocându-l să scape câteva gemete de plăcere. Mi-am permis să-mi plimb mâinile pe spatele său, ca rezultat în urma acțiunii mele, i s-a făcut pielea de găină. Nerăbdător fiind mi-a dat şi mie tricoul jos, puțin mai greu ce-i drept.

  
   Am schimbat pozițiile, el fiind acum sub mine. I-am atacat gâtul cu săruturi fierbinți şi umede, mai şi muşcând pe ici pe colo doar ca să-i aud vocea gemându-mi numele de plăcere. Am coborât la pipept unde am procedat la fel. Nu puteam să-mi țin mâinile în frâu, îi atingeam fiecare părticică din partea de sus.  Şi el la rândul său este erect.

   L-am privit în ochi intens, înainte ca să apuc gentil de marginea pantalonilor scăpând de ei odată cu lenjeria. A rămas expus în totalitate în fața mea, şi la naiba are un corp de milioane. I-am despărțit picioarele atinându-i membrul cu mare grijă.

   I-am luat membrul în mână făcând mişcări de sus în jos pe toată lungimea sa. Jimin şi-a arcuit spatele şi a strâns cearceasul puternic în pumn.

   --- Yoongi-ah...mhm.

   Este disperat după mai mult, se vede clar pe fața lui. Felul în care numele meu iese din gura sa mă excită mult mai mult.  Se împinge cu corpul în mâinile mele pentru a-l atinge mai mult şi pentru mai multă satisfacere pe care o va primi indată.

   Am plasat un sărut scurt pe capul acesteia, ca mai apoi să cobor pe lungimea sa ajutându-mă de limbă. Pentru prima oară în viața mea fac cuiva un blowjob. Gemetele sale s-au amplificat imediat. Respiraţia îi este sacadată, se pare că şi pentru el acest lucru este nou. Fără a mai trage de timp, i-am luat-o toată în gură mişcându-mi capul în sus şi în jos pentru a-i oferi plăcere.

   --- Sunt pe cale de ejaculare, mă anunță după un timp. Mi-am lins buzele şi el a ejaculat aproape imediat. 

   Am scăpat şi eu de ultimele piese vestimentare pe care le mai aveam şi m-am dat jos din pat pentru a lua ce am nevoie. Lubrifiant şi prezervativ. Întotdeauna siguranța este pe primul loc.

   --- Va durea la început dar voi avea grijă.

    Am introdus două degete pentru început mişcându-le foarte lent. Nu vreau ca să-l rănesc prea tare. Cum am văzut că a început să se obişnuiască am adăugat un al treilea deget.

    --- Cred că eşti destul de pregătit.

   Mi-am scos degetele, am pus lubrifiant pe membrul meu şi am intrat încet în el. Am stat nemişcat un timp până am primit aprobarea sa că pot să mă mişc. Am început cu mişcări lente. Fața sa este atât de angelică şi atât de inocentă chiar şi acum, în mijlocul actului sexual. Nu pot descrie cât de special este el.

   Treptat am mărit viteza penetrărilor cauzând gemete scurte şi aproape silențioase chiar şi din partea mea. Simțeam şi eu că trebuie să ejaculez. Suntem transpirați din cap până în picioare, nu e de mirare totuşi.

   După ce am ejaculat, am aruncat prezervativul folosit şi am făcut un duş rapid, evident după ce a terminat el. Am schimbat cearceaful cu unul curat şi ne-am pus în pat cu un film pe fundal la care eu nu puteam fi atent.

   --- Mulțumesc, spuse el de nicăieri.

   --- Pentru ce?

   --- Pentru tot...Pentru că mi-ai făcut prima seară să fie perfectă şi pentru că eşti aici lângă mine.

   --- Nu este nevoie să-mi mulțumeşti, prostuțule. Te iubesc mult prea mult pentru a te răni intenționat.

   Nu a mai spus nimic ci doar s-a întors cu spatele la mine şi a tras plapuma până sub bărbie murmurând un 'noapte bună'.

  

Iubeşte-mă aşa cum o fac eu |Yoonmin|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum