Hainele sale sunt atât de comode. Este precum o îmbrățişare de la el, se simte de parcă eu chiar aş fi în brațele sale. Ar fi ciudat dacă aş cumpăra un parfum de care foloseşte el? Nu, nu, nu, întrec măsura şi înnebunesc.
Am coborât lejer din pat pentru a merge la geamul care are o privelişte minunată spre oraş. Abia acum începe să se întunece, tabloul de afară este minunat. Din greşeală am observat o figură uitându-se în direcția mea parcă analizând ceva. Cred că doar mi se pare, adică sper. Privirea îmi cade pe un cuplu de adolescenți cărora nu le este ruşine să-şi arate iubirea în public. Atât de stupid şi jalnic că mă simt gelos.
Plictisit de stat în cameră, mi-am făcut curaj şi am ieşit din camera de oaspeți făcându-mi drum spre bucătărie. Este linişte totală, mă întreb ce o face. Poate doarme sau vorbeşte cu cineva prin mesaje...optez pentru prima variantă pentru că a doua nu prea îmi surâde.
Am luat la nimereală un pahar de sticlă, pe care mai apoi am umplut-o cu apă rece de la robinet. Am dus-o la gură. Am simțit cum câteva picături şi-au croit propriul lor drum spre marginea gurii. Yoongi apare şi el în încăpere cu părul dezordonat. Se apropie cu paşi apăsați de mine oprindu-se în fața mea.
Am lăsat paharul pe blat privindu-l confuz. Pe buze i se conturează un rânjet pe care nu încearcă să-l ascundă. Mi-am ferit privirea stânjenit. Şi-a poziționat două degete sub bărbia mea obligându-mă să ridic privirea spre el. Într-o fracțiune de secundă spațiul dintre noi era înexistent. Nici nu apucasem să procesez lucrurile, pentru că o pereche de buze moi le-au întâlnit pe ale mele.
I-am răspuns la sărut.
Câteva secunde a durat sărutul liniştit, după care el mi-a muşcat buza inferioară determinându-mă să scap un geamăt scurt şi totodată drum liber în cavitatea mea bucală. Limba sa s-a strecurat înauntru, şi încet începuse să exploreze fiecare colțişor.
M-am îndepărtat puțin de el pentru a lua o gură de aer dar imediat brațele sale puternice mi-au cuprins talia lipindu-mă cu totul de el. Eu mi-am pus brațele în jurul gâtului său continuând de unde am rămas. Limba sa a găsit-o pe a mea. Ele se mişcă în sincron.Rupe sărutul într-un mod umed forțându-mă să ne înghit saliva. Mi-am simțit gâtul atacat de el. Mă simt de parcă aş fi prada sa, iar el prădătorul, însă totul este atât de excitant. Mi-am lăsat capul în spate oferindu-i mai mult spațiu. Fără voia mea câteva gemete îmi scapă când limba sa fierbinte face contact cu pielea gâtului meu, sau când mă muşcă şi când în anumite locuri îmi suge pielea.
--- Y-Yoongi, reuşesc să-i gem numele în ciuda plăcerii pe care mi-o transmite.
Din poziția de stat în picioare am ajuns să stau pe blat într-un alt sărut sărut sălbatic.
--- Jimin! Îmi aud numele strigat.
--- Huh? Privesc panicat prin jur neînțelegând ce tocmai s-a întâmplat.
--- Nu vrea să ştiu ce gânduri murdare ai tu, însă eu îți sugerez să-ți rezolvi problema, face semn cu degetul arătător spre zona intimă şi pleacă.
Îmi vine să mă dau cu capul de pereți de ruşine. Tocmai ce am avut o fantezie murdară cu el. Nu îmi vine să cred aşa ceva, asta nefiind de ajuns, m-am mai şi întărit de față cu el. El care m-a văzut excitat. În următorii trei ani nu mai vreau să dau ochii cu el. Literalmente am fugit la baie pentru a-mi rezolva problema.
_________________________
Aishhh, nu am putut scrie mai mult, mi-e aşa ruşine de mine însămi😭 chiar mi i-am imaginat făcând ceea ce am scris skskskskksks
CITEȘTI
Iubeşte-mă aşa cum o fac eu |Yoonmin|
FanficJimin este fiu de oameni bogați. De mic a fost răsfățat, având un comportament cu mult mai diferit față de ceilalți din jurul său. Yoongi neavând cea mai bună stare financiară îşi caută un loc de muncă. A auzit de la cineva cum că cineva are ne...