Jimin
Îmi duc mâine de asupra capului căscând plictisit de tot ce mă înconjoară. Arunc telefonul undeva pe pat fără să-mi pese dacă va cădea pe parchet. Prea obişnuitele bătăi în uşă se aud, este majordomul personal al nostru, Juwoon.--- Tatăl dumneavoastră doreşte să discute cu tine, fără a sta pe gânduri mă ridic de pe pat. Urma o mică amețeală, şi vorba bunicii "E de la telefon" îmi apre în minte.
Cobor sub privirea blândă a majordomului multele scări până unde ştiu sigur că va fi. În biroul său.
--- Tata este în biroul său? Pun întrebarea plictisit chiar dacă ştiu că răspunsul va fi afirmativ.
--- De data aceasta este în sufragerie împreună cu doamna Park.
Asta este ciudat.
---Jimin, te rog să iei un loc pentru că avem ceva să îți spunem, mă aşez sun privirile serioase ale părinților mei.
--- De când ai fost doar în scutece Juwoon a fost în casa asta. Ei bine, având în vedere vârsta înaintată pe care o are, ne-am decis să îl lăsăm să se pensioneze.
Mă ridic revoltat în picioare, asta este o prostie! El este singurul din casa asta căruia să-i pese măcar puțin de mine.
--- Nu puteți face asta! Nu accept şi punct! Juwoon va rămâne aici, nu accept refuz!
Poate mă comport imatur --o fac-- doar că el îmi este precum un tată, chiar de multe ori în locul tatălui meu biologic. Îi admiram din totdeauna familia, simplistă dar țin unul la altul mai presus de orice, ceea ce în cazul nostru...lor le pasă de bani şi averea lor.
--- Jimin! se răsteşte tata. Nu este după cum vrei tu. Până trăieşti sub acoperişul nostru, cu banii făcuți de noi, tu vei asculta de noi!
Normal că vouă de bani vă pasă...de ce altceva v-ar păsa?
Părăsesc sufrageria nervos trântind câteva vaze pe jos. Niciodată nu au încercat măcar să vorbească întâi cu mine după care să ia decizii. Nu, pentru că ei sunt familia Park care sunt nişte egoişti.
Nu vreau să plece, cu el am trăit cele mai frumoase clipe din viața mea ca copil şi adolescent. Cine ştie ce vrăjitoare sau om primitiv au de gând să aducă în casă.
Nu îi înțeleg, are abia cincizeci şi doi de ani şi vor să îl dea afară? Omul acesta nu a greşit niciodată absolut nimic. Este cel mai cinstit şi înțelep om cu care am avut şansa să mă întâlnesc.
Doar el ştie de pasiunile mele, când aveam probleme în paradis, cum se spune şi eram în perioada pubertății. Mă considera fiul lui, nu ratam niciodată ocazia de a merge în vizită la familia sa. Soția sa, Soona este o femeie minunată, la fel cum este şi fiica lor, Yeji.
--- Domnişorule Park, nu a fost frumos cum ați vorbit cu domnii Park, mai ales pentru mine. Un lucru nu uita înainte să plec, porțile casei noastre sunt întotdeauna larg deschise pentru a te primi în vizită, spune din spatele uşii.
CITEȘTI
Iubeşte-mă aşa cum o fac eu |Yoonmin|
FanfictionJimin este fiu de oameni bogați. De mic a fost răsfățat, având un comportament cu mult mai diferit față de ceilalți din jurul său. Yoongi neavând cea mai bună stare financiară îşi caută un loc de muncă. A auzit de la cineva cum că cineva are ne...