The New Girl in Town
Stefan's POV
He told me anything that had happened. So, that's the reason why he called me. He let me stayed in his guest room at the mansion.
I have to stay here for just a weeks then he would let me go home so I will told my members about it. I never been contact Zavie or any of my friends unless I already went home.
I miss her.....
Jheiden's POV
Ilang araw mula nung wala pa kaming balita about kay Stefan, Zavie stayed quiet all day long. Nag-aalala na kaming tatlo.
Hindi rin namin sya makausap Ng maayos. She always wanted to be alone.
Sa totoo lang, ngayon lang namin sya napansin na ganito.
Is she already falling in love with him? Ginayuma ba ng lalaki na yun etong kaibigan namin?
"Zavie, please. Tell us what's bothering you."- Aivy asked her.
She just take a nap and ignored her.
Tumingin sakin si Aivy.
"Ano ng gagawin natin? We can't even talk to her."-sabi ni EJ.
"Did you guys already talk one of Stefan's friends?"-I asked.
They both shook their heads. Napalingon kami nung dumating sina Casper kasama pa yung tatlo.
I quickly stood up.
"May balita na kayo kay Stefan?"- tanong ko sa kanila.
Nagkatinginan naman sila.
"Please? Tell us?"- Aivy
"Actuly, he left."- Calyx said.
We looked at them, stunned. Even Zavie.
"Left? Where?"- I asked.
"We don't know where. We just haven't seen him since that night."-dagdag pa ni Jace.
Zavie stood up and walked away. Aivy were about to followed her but I stopped her.
"Don't. Hayaan na muna natin sya."- sabi ko.
"When he would be back?"- Aivy
"We don't even know when."- Zaph
"Hayst! Bakit kase di man lang nagpaalam? Even just a words? Urgh! I swear I'm gonna kick his butt!"- I said disgusted.
"We'll just inform you if he already here."- Calyx said. I nodded.
"Please tell him not to show his disgusting face before I could hurt him. Understand?"- I said and he just nodded.
Zavie's POV
"Actually, he left."- I heard Calyx said.
Napatingin ako sa kanila. He left....just like that? Nang hindi man lang nagsabi sakin?😣😠 I thought.
"Left? Where?"- Jheiden
"We don't know where. We just haven't seen him since that night."- Jace
YOU ARE READING
I FELL IN LOVE WITH A MAFIA BOSS (MAFIA SERIES #2 COMPLETED)
FanfictionPROLOGUE: (EDITED!!!!) "YOU WILL KNOW WHAT HAPPENED TO ZAVANYA AND HER FAMILY TRAGIC PAST. HOW EVERYTHING TURNED INTO HELL FOR THEM, THEIR HIDDEN AGENDAS, HOW EVERYTHING STARTED AND HOW THEY WILL GET THROUGH THE POSSIBILITIES FUTURE TRIALS. IT IS NO...