Love is a mistake

118 11 13
                                    

"Miyana!"

Hiashi'nin gür sesi evin bahçesinden yankılandığında panikleyip mutfaktan çıktım.Koridorda karşılaştığım hizmetçiye hızlıca, pişmekte olan çorbayı karıştırmasını isteyip bahçeye doğru ilerledim.

Hiashi'nin yanında Hyuuga klanının üslerinden biri olan yaşlı Yasuzo-sama vardı.

Yasuzo-sama'ya selam verdikten sonra soran gözlerle Hiashi'ye baktım.

"Bir şey mi oldu?"

Bana olan bakışları sert olsa da sesi yumuşaktı.

"Bu akşamki klan toplantısına gelmen gerektiğini biliyorsun."

Gelmeliydim ama...

"Sana gelemeyeceğimi söyledim, Hiashi.Hanabi daha 8 aylık ve Hinata'da geceleri karanlıktan korktuğu için uyuyamıyor. Onları yanlız bırakmak istemiyorum."

Yumuşak sesi ile tezat oluşturak bir biçimde yüzündeki kırışıklıklar daha da derinleşti ve elini bana vurmak için havaya kaldırdı.

"Sen benim emirlerime karşı mı geliyorsun?"

Gözlerimi sımsıkı kapatıp gelecek darbenin acısını hissetmeyi beklerken gelmeyen acı ile birlikte yavaşça gözlerimi açtım.

Yasuzo-sama, Hiashi'nin kolunu tutmuştu.

Titrek bir şekilde nefesimi verirken başımı eğdim.

"Onunla aynı kanı paylaştığını unutma, Hiashi! O senin çocuklarının annesi ve kök ailenin önde gelen mensuplarından biri."

Hiashi'nin ne tepki verdiğini göremesem de bozulduğunu biliyordum. Onları tekrardan selamladım.

"Gitmeliyim. Ayrıca şimdiden toplantının iyi geçmesini temenni ederim."

Yasuzo-sama, eğdiğim başımı okşadı.

"Görüşürüz kızım."

Hızlıca bahçeden çıkıp eve girdim. Hiashi'nin bana vurmadığına şükrediyordum. Kapıyı arkamdan kapatırken Hinata sesi duymuş olmalı ki yanıma geldi.

"Anne!"

Kendimi toparlamaya çalışıp ona gülümsedim.

"Bende tam sana geliyordum, kızım."

Hinata'nın yüzünde ağlamaklı bir ifade vardı.Kaşlarım çatılırken gülümsememi bozmayıp dizlerimin üstüne çökerek onunla aynı boya geldim.

"Bir şey mi oldu bebeğim?"

"Babam, sana kötü davranıyor değil mi?"

Gözyaşları boncuk boncuk düşmeye başladığında hızlıca onu kendime çekip sarıldım.

"Öyle bir şey yok, güzelim. Bazen anne ve babalar anlaşamayıp tartışırlar ama hep barışırlar."

Hinata, boynumdaki kollarını daha çok sıklaştırdı.

"Senin mutlu olmanı istiyorum, anne."

Gözlerimden birkaç damla yaş düşünce ağlamamak için dişlerimi sıktım.

"Sen ve Hanabi için mutlu olacağım, kızım."

*************

Gecenin koyu karanlığı daha çok çökerken uyuyan Hanabi ve Hinata'ya baktım. Onlar, benim Hiashi'ye dayanma sebebimdi. Yüzümden buruk bir tebessüm geçse de bunun kalıcı olmasına izin vermeden ayağa kalkıp pelerinimi omuzlarıma attım.

Hayatımda hiçbir zaman istediğim seçimleri yapamamıştım. Hep birileri tarafından yönlendirilmiştim. Hyuuga klanının bu tutumundan nefret etsem de söz hakkına sahip değildim.

True Identity🩸/ Uchiha ⚔️ Hyuuga [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin