"Ben böyle olmayı istemedim."
Sesi hafiften titriyordu. Ağlamak üzereydi.
Yanına oturup sırtını ağlamaması için sıvazladım.
"Geçmişte senin gibi birini daha tanımıştım. O da böyle olmayı istememişti."
Yutkunup bana baktı.
"Ona ne oldu peki?"
"Onu eskiden tehtid olarak görmeyen biri tarafından öldürüldü."
"Peki ya ben, benim sonumda onun gibi mi olacak?"
Sesi ağladığı için iyice kısıklaşmıştı, kolumu ona dolayıp kendime çektim.
"O zamanlar kimse onu sorgulamadı. Kötü biri değildi sadece... Kökenleri hepimizden farklıydı ve savaşmak konusunda becerikliydi. Ölümü, gözleri yüzünden oldu."
Ryuu'yu ve İzuna'yı o adamdan kurtardığı sahne aklımda canlandı. Adam, deli gibi bağırmıştı ve çantasından çıkardığı kunaiyi boğazına saplamıştı. İzuna'nın Sharingan'ını ilk kez o zaman açmıştı.
İçimden derin bir ürperti geçti. Ryuu, bize döndüğünde gözlerindeki vahşet ve hüzün dayanılmazdı. İzuna, günlerce kendine gelememişti, bende korkumdan uzun bir süre antrenman yapamamıştım.
Aslında, en başından beri Amida'yı sahiplenmem oldukça ironikti. Onu bulduğum gün öldürmem gerekirdi ama...
Yapamamıştım.
Fakat, Amida'nın başına da Ryuu'nun olayı gibi bir olayın geleceğini biliyordum. Bunu ne kadar engellemek istesem de, benim bile yapamayacağım şeyler vardı.
"Senin sonun onun gibi olmayacak çünkü, sen insanlar sana nasıl davranırlarsa davransınlar yeteneklerini bastırmayı öğreneceksin."
Amida, ileriye baktı. Sanki, birçok şey söylemek istiyorda dili tutulmuş gibiydi.
"Peki, o çocukla beni bu kadar tehlikeli yapan nedir? Neden insanlar gözlerimizden korkuyor?"
Bunu açıklamak her şeyden daha zordu.
Yanından kalkıp tekrardan karşısındaki sandalyeye oturdum. Onun, sadece bana bakması istiyordum.
"Uchiha, Konoha kurulmadan önce de varlığını sürdüren klanlardan biri. Atamız olan Indra sayesinde miras aldığımız Sharingan, bize manevi bir enerji ve çakra bahşetti. Sonrasında, yine Indra'dan Uchiha'ya geçen 'nefret laneti' de bize miras kaldı. Bu lanet, atalarımız tarafından bize anlatıldı ve aktarıldı."
Amida'nın merakı üzüntüsüne baskın gelmişti.
"Nefret laneti nedir?"
Kendi lanetimi bile bilmeden bunu ona nasıl anlatabilirdim ki?
"Bu, Uchiha klanındaki herkesin kendini keşfederek bulacağı lanettir."
Başını belli belirsiz salladı.
"Hyuuga klanı ise bizim bu karanlık tarafımıza rağmen saf düşünceleri ve bağlılıklarıyla en aydınlık klandır diyebilirim. Byakuganları sayesinde oldukça geniş bir görüş açıları vardır ve çakraları analiz edebilirler."
"Hyuuga klanı düşüncelerde, davranışlarda ve daha bir çok şeyde saflığa ve naifliğe inanırlardı."
"O zaman oldukça iyi bir klan olmalı."
Keşke öyle olsaydı.
"Duygularını da saflığıyla gösterirlerdi. En kötülerini bile."
Dudaklarını birbirine bastırıp gözlerini büyüttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True Identity🩸/ Uchiha ⚔️ Hyuuga [TAMAMLANDI]
FanfictionBen bu dünyada var olmaması gereken biriydim. Yapılan en büyük hata, yasaklanan en büyük yanlıştım. Yaşayan bir kinjutsuydum. Buna rağmen dışlanmış dünyada bilmediğim bir şekilde hayattaydım. Kimine göre canavar, kimine göre lanetliydim. Bildiğim t...