✨50 𝒑𝒐𝒘𝒐𝒅𝒐́𝒘 𝒅𝒍𝒂 𝒌𝒕𝒐́𝒓𝒚𝒄𝒉 𝒘𝒂𝒓𝒕𝒐...✨

53 7 59
                                    

... mieć Dreamera/Szatana za męża/chłopaka!

1. Należy do rodziny Light, okey? Fakt, wielu się do niego nie przyznaje, ale no plus jest za to.

2. Jest bardzo memiczną osobą, więc jeśli lubisz robić memy i jest to wręcz Twoją pasja, to chodzenie z nim podaruje Ci tak dużo weny, że możesz nawet założyć fabrykę produkcji memów.

3. Uwielbia kolor czarny, okey? Jest to argument do niepodważenia.

4. Jest wujem Pana w Kapeluszu/Adama, co jest dużym plusem. Walić to, że oby dwoje marzą o zabiciu siebie nawzajem.

5. Jest Szatanem, okey? Zajebiście potężnym bóstwem, więc jakiś plus tego jest.

6. Skoro to Szatan to ma swoich wyznawców, a co za tym idzie jeśli byś był/a jego dziewczyną/chłopakiem to i oni by również Ciebie czcili! Patrz jaki zajebisty plus.

7. Albo druga opcja jest taka, że będziesz mógł/mogła wykorzystać jego wyznawców do własnych celów. Np do wyżycia się fizycznie lub psychicznie.

8. Może i jest wrednym chujem, który nie szanuje nikogo, ale w stosunku do Ciebie na pewno troszkę inny będzie. A jak nie, to jebnij go doniczką czy laczkiem. Nie obrazi się.

9. Jeśli będzie Cię wkurwiał to zawsze możesz go zwyzywać lub pobić. Chłop i tak ma na to wyjebane, nie będzie mu to przeszkadzać.

10. Chcesz zrobić świat i nim władać lub go zniszczyć pragniesz? Nie bój nic! Dreamuś Ci pomoże w zrealizowaniu Twoich planów, które i przy okazji są jego planami.

11. Nosi płaszczyk, okey? To jest zajebiste.

12. Posiada tron stworzony z czaszek, co dla fanów groteski i horroru, na pewno będzie ogromnym plusem. Jak jeszcze będziesz grzeczny/grzeczna to na pewno się zgodzi żebyś na nim usiadł/a.

13. Chcesz się czegoś napić, ale nie wiesz czego i z kim? To on jest idealnym kandydatem dla Ciebie! Na alkoholu zna się lepiej od samego Victora, co jest ogromnym wyczynem!

14. Brakuje Ci rozrywki w życiu? Upij go, a ją dostaniesz. Takiego cyrku to Ty jeszcze nie widziałeś/łaś.

15. Wcale nie brzmi jak stary dziad pomimo swych lat. Ma nawet ładny melodyjny głos, więc... Plus jest? Jest.

16. Ma w swoim pałacu zdjęcia oraz filmiki upojeń alkoholowych Archaniołów, więc dzięki niemu nie tylko poznasz ich przygody pod wpływem, ale i również dostaniesz na to dowód.

17. Jest debilem. Ale czasami fajnym debilem. Wiem, argument nie do podważenia.

18. Lubisz wpierdalać kapsułki do prania? A może gwoździe lub inne cuda? Spokojnie, on również ma zjebany smak, więc razem możecie się tym najeść. Nie odpowiadam jednak na uszczerbki na zdrowiu psychicznym.

19. Jest ojcem Jezusa! Dzięki niemu będziesz mieć darmową rozmowę z Chrystusem. Znaczy on zapłaci zapewne kopniakiem w ryj.

20. Masz jakiś wrogów lub osoby, które zrobiły Ci kiedyś krzywdę? Potrzymaj mu wino! On ich zapierdoli lub ukara za życia w taki sposób, że będą błagali o śmierć.

21. Dzięki niemu zwiedzisz cały Wszechświat z innymi wymiarami. Chuj z tym, że pewnie coś w nich namiesza i doprowadzi do katastrofy. To jest nieważne.

22. O, i dodatkowo poznasz odpadły morderców z Bostonu! No kto by nie chciał zobaczyć odpałów takiego Jeffrey'a Woods'a AKA Jeff'a the Killer'a? No kto?

23. Zawsze możesz na niego zrzucić całą winę i nikt nie będzie w stanie temu zaprzeczyć.

24. Skończyły Ci się argumenty w kłótni? Wypowiedz tylko jego imię i osoba, z którą się kłócisz będzie miała przejebane.

▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz