~[Demons]~

92 6 18
                                    

Witam serdecznie w kolejnym rozdziale!

Dzisiaj o dziwo nie pojawią się rozmówki, którymi ostatnimi czasy zawalam tę książkę [i tak wiem, że je uwielbiacie ;) XD], a poświęcę tę część na opisanie i scharakteryzowanie po krótce demonów/upadłych aniołów z wierzeń żydowskich i chrześcijańskich, które odgrywają w moim universum znaczącą rolę. A jako iż mojego OC Book'a nie chcę zaśmiecać rozdziałem, który nie jest jakoś znacząco ważny, tak jak np opisy moich postaci czy "zakładki", to postanowiłam, że tutaj ten rozdział się pojawi.

Więc zacznijmy naszą boską komedię niczym w powieści Dantego pod tym samym tytułem!

»»——⍟——««

Demony:

Lucyfer – jeden z pierwszych upadłych aniołów, strącony z Nieba za chronienie i pomoc swojemu bratu, który to nie pokłonił się przed pierwszym stworzonym człowiekiem - Adamem. Skazany przez to na wieczne potępienie i strącony do Podziemi, które później otrzymały nazwę Piekła. Władca oraz twórca pierwszych demonów; brat Archanioła Michała, Gabriela, Rafała oraz Serafina Samandriela. Zanim stał się upadły był on typem melancholika, któremu nigdy na władzy nie zależało. Po strąceniu stał się okrutnym i pysznym mężczyzną, któremu zależało tylko na sobie i swoich dobrach. Dopiero małżeństwo, które zawarł z Valerie Light zmieniło jego nastawienie i charakter do innych jak i zarówno do samego siebie. Jego żona zrobiła z niego sprawiedliwego i wyrozumiałego władcę, jak i zarówno istotę. Zrobił się bardziej empatyczny oraz dało się zauważyć u niego dobroduszność. Aktualnie widać iż Lucyfer przechodzi kryzys, który po stracie dzieci i odejściu żony spowodował u niego wieczny smutek i żal do siebie samego. Wygląd samego władcy nie jest jakoś specjalnie wyróżniający się. Posiada czarne włosy lekko falowane, na których da się zauważyć parę oznak starości, czyli pasma siwizny, które nawet władcę Piekła musiały dopaść. Jego cera jest blada i pełna blizn, po walkach z aniołami i demonami, które postanowiły się sprzeciwić jego osobie. Kiedyś jego wyraz twarzy był bardziej poważny, teraz stał się smutny i przygnębiający. Przez lata zmizerniał oraz stracił na wadze. Posiada bladą cerę oraz charakterystyczny kozią bródkę i wąsy koloru włosów. Oczy jego nie mają jednolitego koloru, w zależności od padania światłą oraz nastroju samego Lucyfera zależy kolor jego oczu. Charakterystyczną cechą jego jest blizna po wyrwaniu jego skrzydeł przez braci, podczas jednej z wojen toczonych z Niebem. W demonicznej formie z głowy wyrastają mu kozie, ogromne rogi; dolna część jego ciała zamienia się kozią. Posiadał on kiedyś formę bestii, która była wynikiem kary za rzekomą zdradę Nieba. Wyglądał wtedy gorzej niż sam Behemot. Aktualnie już jej nie posiada, gdyż kara wiele lat temu minęła.

Samael – pierwszy anioł, który nie tyle co sprzeciwił się Stwórcy [uosobienie Boga u mnie w kanonach], a bardziej własnym braciom. Przez wykazanie niechęci do pierwszego człowieka został strącony z Nieba i zepchnięty wraz ze swoim bratem - Lucyferem do Piekła. Mąż Lilith oraz ojciec Lewiatana. W porównaniu do młodszego brata od zawsze przejawiała się w nim złość i gniew. Był typem buntownika, który pomimo wytoczonych reguł, których złamanie groziło potwornymi karami, często je łamał dla samego sprawdzenia do czego jego bracia i sam Sąd Niebiański jest zdolny. Typ istoty, która ukrywa swoje prawdziwe uczucia przed innymi, gdyż się ich wstydzi. Przepełniony żalem oraz nienawiścią do braci z Nieba za jego strącenie. Znany z częstych kłótni ze swoją żoną z którą jest tak naprawdę z przyzwyczajenia. Za bycia aniołem posiadał długie karmelowe włosy, które na wskutek wypadku wyblakły i zrobiły szarawe. Aktualnie Samael ma praktycznie całe siwe włosy, gdyż i jego również starość złapała. Są one krótkie i dość cienkie. W porównaniu do brata wygląda na bardziej zadbanego i przystojnego mężczyznę. Jego oczy są koloru błękitu, które z czasem wyblakły, robiąc się szare. Posiada on ogromne anielskie skrzydła, które pomimo upadku swego nie stracił. Są one koloru bieli, które na końcach przechodzą w czerń. Podobnie jak jego brat otrzymał on karę, którą jest forma węża, przejawiająca się w jego demonicznej formie. 

▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz