... wziąć Adama Light'a znanego jako Pan w Kapeluszu na chłopaka/męża!
1. Potrafi tworzyć światy, więc jeśli masz dość miejsca w którym mieszkasz, to on zrobi Ci nowy lepszy świat, specjalnie stworzony pod twoje potrzeby.
2. Ma mięciutkie brązowe włoski. To chyba jest odpowiedni argument, co nie?
3. Chłop nigdy się nie zestarzeje, dlatego nie martw się o to, że zrobi się siwy czy zmarszczki na jego mordce się pojawią.
4. A jeśli lubisz starszych, to może się postarzyć, specjalnie dla Twojej osoby.
5. Jeśli wolisz laski, to są dwie opcje. Pierwsza z nich to Adam może przemienić się dla ciebie w kobietę. Zaś druga to zawsze możesz wziąć jego siostrę - Wyrocznię. Jest niczym jego genderbend, tylko trochę z charakteru bardziej wkurwiająca.
6. Jak będziesz chcieć się na kimś wyżyć, fizycznie, psychicznie, a nawet seksualnie, to chłop zawsze oddać Ci swoich podwładnych do męczenia. Przeż jako władca Ludzi Cienia, posiada dość sporo poddanych, co nie?
7. Należy do rodziny Light. A to jest niesamowity plus tego wszystkiego.
8. Jego ojciec to Stwórca, a matka Królowa Potępionych. Wuja Szatana nie zaliczami do tego, bo kretyn i wredny chuj.
9. Jeśli nie będzie Ci się podobać jego forma ludzka, zawsze może przemienić się w cienia. Nie ma problemu.
10. Nosi zajebisty kapelusz. Idealny argument.
11. I płaszcz. Zajebiście w nim wygląda, co tym bardziej powoduje, iż warto go brać.
12. Dzięki jego kapeluszowi, można mu dawać zajebiste przezwiska. Chłop i tak się nie obrazi, bo już dawno martwy w środku jest.
13. Jest wujem Marcellusa Barlow.
14. Przy nim możesz legalnie obrażać Lucyfera i Archaniołów.
15. Ma śliczne błękitne oczka, co czyni go takim uroczym aniołkiem trochę.
16. Jeśli lubisz oglądać kreskówki, to spokojnie, on Cię nie wyśmieje. Adaś będzie je z Tobą oglądać, bo to taki dzieciak w ciele mężczyzny.
17. Co jak co, ale przystojny to jest.
18. Dla Ciebie zgoli swój zarost. Naprawdę.
19. Albo zapuści brodę. Do wyboru, do koloru.
20. Dzięki niemu poznasz zakątki całego Wszechświata. Nie zawsze to będzie fajna podróż, ale jednak warto.
21. Chodząc z nim siać będziesz postrach wśród samych morderców oraz Verumiańczyków. Cudowny argument.
22. Dzięki niemu dostaniesz się do Verumii. Jednak ostrzegam, nie radzę tam wracać drugi raz, gdyż można dostać niezły wpierdol.
23. Lubi yaoi, okej?
24. Jeśli jesteś yaoistką/yaoistą to chłop zafunduje Ci darmowe yaoi w jego własnym domu. Vincent i Ian nie muszą wiedzieć, że ich obserwujecie, wcale XD
25. Dzięki niemu będziesz znać Chaosa/Armagedona, Anioła Śmierci i Wyrocznię, bo to jego rodzeństwo.
26. Dzięki niemu będziesz mógł/mogła zabierać duszę zmarłych shinigami bez żadnych konsekwencji.
27. Możesz otrzymać darmową przepustkę do Nicości, chodząc z nim.
28. Albo do psychiatryka.
29. Walczył z przedstawicielami rodu Kaiosynów!
30. Ma wiele blizn, które dodają mu jedynie męskości. Więc no.
31. Jest po prostu hot! Tylko spójrz na jego osobę! Ja bym go brała.
32. Może stworzyć dla Ciebie nowy gatunek/rasę. Wszystko dla jego ukochanego/ukochanej.
33. Ma fajne zwierzątka w domu. Wcale nie mam na myśli trójki morderców, wcale.
34. Czasami w swoich wypowiedziach nawiązuje do niektórych anime, kreskówek czy też filmów. To jest zajebisty w chuj argument, wiem.
35. Umie zagotować wodę na makaron, nie przypalając jej.
36. Jest w stanie władać ciemnością i koszmarami. W końcu to jego domena.
37. Z nim możesz robić najlepsze pranki, bez żadnych konsekwencji. No chyba, że Dreamer się dowie, to radzę spierdalać.
38. Robi zajebiste pierogi. No chłop ideał.
39. Ma przyjemny i ładny głos, który godzinami można by było słuchać.
40. Nigdy nie weźmie Cię za osobę zjebaną/niezdrową psychicznie czy też za debila/idiotę. On sam jest popierdolony, więc spokojnie.
41. Dzięki niemu poznasz sekrety Stwórcy i Szatana.
42. Oraz odpały swojego byłego szwagra i Wyroczni po alkoholu.
43. Jego zwierzątkiem jest mantikora! A to dodaje plus milion do zajebistości.
44. Jeśli będzie Ci się chciało zobaczyć jakieś walki na śmierć i życie, do tego na żywo, to Adam zrobi to dla Ciebie, byś mu się przypadkiem nie zanudził/a.
45. Masz darmowy wstęp do Piekła oraz Nieba i innych światów.
46. Umie opiekować się dziećmi! Może czasami razem coś podpalą lub kogoś zabiją, ale... Ważne jest, żeby zabawa była!
47. Nie ma przyjaciół, więc spokojnie, nie będzie wychodził na piwo z kolegami, bo ich po prostu nie ma.
48. Jako byt, który jest starszy od Wszechświata, zna praktycznie całą jego historię. Dzięki niemu poznasz prawdę na temat historii danej planety lub kraju. Polecam.
49. Nigdy się nie pochoruje ani nie zostanie zabity, więc nie martw się jak pięćdziesiąty raz wpadnie pod samochód w tym tygodniu.
50. Nosi okulary! Co dodaje mu uroku.
»»——⍟——««
Tak, jak chciałyście drogie panie, dzisiaj rozdział z Adasiem, czyli naszym Samcem z nakryciem głowy.
To... Ktoś chętny na bycie chłopakiem/dziewczyną tego pana?
Oraz... Komu poświęcić następny rozdział?
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Dziękuję za przeczytanie!
Ja jestem Vanitas Vanitatum, a to było 50 powodów dla których warto...
Do zobaczenia, kiedyś...
Pozdrawiam,
~_𝕍𝕒𝕟𝕚𝕥𝕒𝕤 𝕍𝕒𝕟𝕚𝕥𝕒𝕥𝕦𝕞_~
CZYTASZ
▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]
De Todo-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☔ 𝐙 𝐍𝐈𝐌𝐈 𝐓𝐎 𝐒𝐀𝐌𝐄 𝐊Ł𝐎𝐏𝐎𝐓𝐘 𝐒𝐀̨ └➤ ❝ - 𝐓𝐨 𝐰𝐨́𝐝𝐤𝐚 - 𝐬ł𝐚𝐛𝐲𝐦 𝐠ł𝐨𝐬𝐞𝐦 𝐳𝐚𝐩𝐲𝐭𝐚ł𝐚 𝐌𝐚ł𝐠𝐨𝐫𝐳𝐚𝐭𝐚. (...) - 𝐍𝐚 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐨𝐬́𝐜́ 𝐛𝐨𝐬𝐤𝐚̨, 𝐤𝐫𝐨́𝐥𝐨𝐰𝐨 - 𝐳𝐚𝐜𝐡𝐫𝐲𝐩𝐢𝐚ł - 𝐜𝐳𝐲 𝐨𝐬́𝐦�...