Witam ponownie wszystkich tu zebranych.
Dzisiejszy rozdział to znowu rozmówki, niestety... A jest to spowodowane moim wyjazdem nad morze, gdzie przez brak dostępu do laptopa nie mam zbytnio jak pisać one shot'ów czy nawet opisów, bo po prostu... Niewygodnie mi się na telefonie wykonuje te czynności. Jednak jak wrócę to przybędę do Was z krótkim one shot'em i opisem pewnej osóbki.
Uwaga!
Dzisiejszy rozdział oprócz zawartego cringe'u i wszelakiej żenady, będzie zawierał duże nadużycie słowa "Victor", a dlaczego? To zaraz się moi drodzy dowiecie...
Zapraszam serdecznie na ten cringe...
✧༺×༻✧
The Bride of Frankenstein: Kochanie, może byś mi tak swoich przyjaciół w końcu przedstawił?
Doctor Frankenstein: *odkłada gazetę na bok i uśmiecha się dziwnie* ...
Doctor Frankenstein: A wymyśleni też się liczą?
✧༺•༻✧
Van Helsing: Bestlo, czemu Victor znowu śpi na dworze?
The Bride of Frankenstein: Powiedzmy, że znowu mnie czymś zdenerwował.
Van Helsing: A czym konkretniej?
Killian: Tata oddychał tym samym powietrzem co mama i dlatego też wywaliła go za drzwi.
Van Helsing: ...
✧༺•༻✧
Aoife: Tato, tato!
Doctor Frankenstein: Tak?
Aoife: Byłam dzisiaj z bratem na placu zabaw i tam dzieci powiedziały, że nie jesteśmy jak ludzie...
Doctor Frankenstein: Bo nimi nie jesteście. *czyta gazetę*
Aoife: Jak to? To kim jesteśmy?
Doctor Frankenstein: *bierze głęboki wdech i odkłada gazetę na bok* Jesteście poszywanymi truchłami dzieci, które wskrzesiłem.
Aoife: ...
Aoife: Mamooo! *biegnie do Bestli z płaczem*
The Bride of Frankenstein: VICTOR!
Doctor Frankenstein: KURWA.
✧༺•༻✧
Doctor Frankenstein: Kici kici kici...!
Looise: Victor, jestem kurwa wilkołakiem a nie kotem!
Doctor Frankenstein: KICI KICI KICI....!!!
Looise: ...
✧༺•༻✧
Van Helsing: Muszę wymyślić odpowiednią zemstę na Draculi zanim go zabiję.
CZYTASZ
▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]
Acak-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☔ 𝐙 𝐍𝐈𝐌𝐈 𝐓𝐎 𝐒𝐀𝐌𝐄 𝐊Ł𝐎𝐏𝐎𝐓𝐘 𝐒𝐀̨ └➤ ❝ - 𝐓𝐨 𝐰𝐨́𝐝𝐤𝐚 - 𝐬ł𝐚𝐛𝐲𝐦 𝐠ł𝐨𝐬𝐞𝐦 𝐳𝐚𝐩𝐲𝐭𝐚ł𝐚 𝐌𝐚ł𝐠𝐨𝐫𝐳𝐚𝐭𝐚. (...) - 𝐍𝐚 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐨𝐬́𝐜́ 𝐛𝐨𝐬𝐤𝐚̨, 𝐤𝐫𝐨́𝐥𝐨𝐰𝐨 - 𝐳𝐚𝐜𝐡𝐫𝐲𝐩𝐢𝐚ł - 𝐜𝐳𝐲 𝐨𝐬́𝐦�...