~[50 powodów dla których warto...]~

44 5 81
                                    

... wziąć Marcellusa Barlow za chłopaka/męża!

1. To demon chaosu. Nigdy się nie zestarzeje, dlatego nie musisz się martwić o to, że w przyszłości pojawią się u niego zmarszczki czy siwizna.

2. Ma super mięciutkie, białe loczki, o które mocno dba. Polecam je macać, bo w dotyku są bardzo mięciutkie i ich głaskanie odstresowuje.

3. Jeśli chcesz mieć dziecko, nie ma problemu. Marcyś to idealny ojciec, który świetnie rozumie dzieci i nigdy nie zostawi Cię z dzieckiem samej/samego w domu.

4. Nie chodzi do baru na piwo czy wódkę z przyjaciółmi, bo wszyscy jego kumple to abstynenci. Dlatego nie będziesz musiał/a zamartwiać się lub złościć na niego, bo wyjdzie w nocy zabawić się z kumplami.

5. Pochodzi z rodziny Light, co dodaje plus do jego zajebistości.

6. Ma stałą pracę i dość sporo zarabia, więc biedy klepać nie będziecie.

7. Świetnie śpiewa i gra na instrumentach muzycznych, dzięki czemu możesz dostać od niego darmowy koncert w domu nie płacąc za nic.

8. Co jak co, ale chłop ma doświadczenie w łóżku i nawet strasznym zrzędą potrafi dogodzić.

9. Jego dziadkiem jest Stwórca, a wujem Pan w Kapeluszu, co tym bardziej dodaje mu większej zajebistości.

10. Jest po prostu uroczy. No tylko spójrz na jego uroczą mordeczkę!

11. Umie się przemieniać w małego kotka, więc jeśli jesteś fanem kotów albo lubisz furry, to Marcyś jest ideałem dla Ciebie.

12. Jego przyjacielem jest wiele ważnych osobistości nie tylko w Piekle, ale i w całym Wszechświecie.

13. Może Cię zabrać do Verumii i to za darmo, bez uszczerbków na zdrowiu lub zabiciu przy pierwszej lepszej okazji.

14. Zna Davida Moore, który jest bohaterem i pochodzi z rodu Kaiosynów!

15. Świetnie dogaduje się z dziećmi, więc jeśli opiekujesz się dziećmi lub masz młodsze rodzeństwo, to on Ci pomoże przy opiece.

16. Zna samą Lilith, więc jeśli chcesz to może umówić Cię z nią na podwieczorek i pogaduszki.

17. Chłop świetnie rozumie kobiety, co rzadko wśród mężczyzn się zdarza.

18. Posiada on piątkę dzieci, które nie dość że są urocze to jeszcze jakie grzeczne! Jak będziecie uprawiali seks, to spokojnie, nie przeszkodzą Wam, jedynie salę weselną szykować będą.

19. Potrafi zrobić tak, że rzeczy niemożliwe stają się możliwe.

20. Jest inteligentny i ma ogromną wiedzą na temat literatury, więc jeśli masz z nią problem, to Marcyś Ci może pomóc.

21. Całkiem nieźle gotuje, więc nie martw się, nie będziesz się żywić zupkami chińskimi przez resztę życia.

22. Jego sylwetka jest ani nie za gruba ani za chuda. Jest w sam raz.

23. Ma zajebiście seksowny tyłek, okej? To tym bardziej proponuje go brać.

24. Z jego osobą będziesz znany/znana w całym Piekle.

25. Jeśli zaś nie chcesz sławy, to Marcyś jest w stanie odciąć się od tego, byś nie czuł/a się nieswojo.

26. Rozumie mowę kotów. Zajebiście przydatna umiejętność.

27. Nigdy nie zapomini o rocznicy lub o urodzinach Twoich. Zawsze coś specjalnego dla Ciebie wymyśli lub Ci coś podaruje.

28. Jeśli będziesz chory/chora to będzie się Tobą opiekować dopóki nie wyzdrowiejesz. Nawet specjalnie weźmie urlop w pracy, by być przy Tobie.

▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz