Muriel Gwendolyn [ oc ZoeVampireLady ] x Blood Countess/Lindsay Elisabeth Wilkins
Niamah Isla Gwendolyn – Wilkins
Jest hybrydą wiedźmy oraz diablicy i jak narazie jedynym dzieckiem tej pary. Nazywana często "Laleczką bez emocji", gdyż dziewczyna posiada anhedonię, przez co nie odczuwa ona jakichkolwiek emocji. Posiada długie włosy, sięgające jej za łopatki koloru czerni. Często górną partię spina w koka, który przepasany jest ciemno fioletową wstęgą. Posiada bardzo jasną cerę oraz zielone oczy, które odziedziczyła po matce Muriel. Są one puste i bez wyrazu, zawsze patrzące w dal. Niby piękne, ale bez uczuciowe niczym u prawdziwej lalki. Posiada ona pieprzyk pod prawym okiem. Ubiera się w długie suknie z gorsetem w kolorach purpury lub czerni. Nie przepada za jasnymi kolorami, dlatego też w nich nie chodzi. Zawsze na swojej szyi nosi choker z zawieszką w kształcie kropki, w której znajduje się czerwony rubin.
Jest ona bezuczuciową lalką. Po prostu. Nie odczuwa jakichkolwiek emocji, na jej twarzy występuje tylko i wyłącznie obojętność. Do każdego odnosi się z tym samym tonem. Zimnym i oschłym, który krzty emocji nie posiada. Nie pluje ona jadem, ani też słodkością. Jest po prostu piękna, ale tylko tyle. Szanuję ona swoje matki i dość mocno lubi z nimi przebywać ucząc się co nowszych umiejętności. Często przesiaduje rozmawiając lub dyskutując na tematy związane z np. pozbyciem się Lucyfera jako władcy piekielnego. Co do przybranego brata Ossiana podchodzi jak do każdego innego. Jest chłodna. Nie czuje z nim bliskości. Po prostu dla niej jest i tyle.
Przez bycie hybrydą wiedźmy i diablicy posiada ona szereg umiejętności:
- wytwarzanie różnych bardzo niebezpiecznych trucizn;
- znajomość zielarstwa, które nie rzadko stosuje na innych w negatywny sposób;
- znajomość wielu zaklęć magicznych;
- częściowa nieśmiertelność oraz zachowana wieczna młodość;
- umiejętność częściowo korzystania z magii krwi, uważanej za jedną z najniebezpieczniejszych.Przez iż posiada takie matki, ma pewien problem, a mianowicie jak sama Lindsay uwielbia kąpać się z dodatkiem krwi kobiecej, to Niamah uwielbia pić krew. Ale nie ludzką, a właśnie piekielną. Dzięki swojemu wyglądowi wykorzystuje to, by móc spijać krew z Piekielników. Niestety nie tylko, bo niesamowicie mocną jej urodą jest oczarowany Stefan, który pomimo zakazu rodziców daje się wykorzystywać dziewczynie [ znając życie dostanie po dupie od siostry i rodziców za takie rzeczy ].
Araignée/Kordian Möne [ również oc panny Zoe ] x Marionnette/Barbara Clarice D'Andrea
Jeanne Lucette Möne
Pierwsze dziecko tejże pary i niestety ślepota, która uniemożliwia czasami normalne funkcjonowanie. Jest ona hybrydą nielogicznego bytu i wiedźmy oraz czarownicy, czyli całkowita mieszanka wybuchowa. Ma bardzo jasną cerę oraz ciemno brązowe włosy, które często spina w długiego warkocza. Jej oczy są białe, których nie zakrywa pod okularami czy szmatkami. Jej ojciec uważa je za piękne i dzięki niemu nie wstydzi się ich pokazywać. Posiada ona kocie uczy koloru bieli z łatami koloru czerni, które przypominają rozlane ciecze. Posiada ona dwa ogony w takiej samej kolorystyce co jej uszy. Na prawym oku posiada ona duży romb koloru czerni. Ubiera się w długie suknie, które często szyję jej matka lub Klorg. Są one w kolorach fioletu lub zieleni, często z dodatkami różu. Zazwyczaj są one z podniesionymi kołnierzami, gdyż dziewczyna uwielbia tego typu suknie. W swoich uszach posiada kolczyki, jeden z symbolem pół księżyca, drugi zaś słońca.
Jest ona bardzo odpowiedzialnym dzieckiem. Stara się pilnować i ogarniać swojego brata, chcąc odciążyć rodziców czasami. Podobnie jak matka, jest pracowita i uwielbia wręcz tworzyć lalki czy szyć. To dobra dziewczyna, lekko nieśmiała oraz wstydliwa z powodu swojej ślepoty, która mocno jej doskwiera. Nie przepada ona za towarzystwem i woli raczej powiedzieć z książką w swoim pokoju lub w pracowni z matką. Zdecydowanie nienawidzi ona Kiyuny, która wiecznie dokucza dziewczynie, będąc najwredniejszą istotą. Bardzo kocha swoich rodziców, jednak czasami zastanawia się jak tak w sumie różne dość charaktery się ze sobą połączyły.
CZYTASZ
▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]
De Todo-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☔ 𝐙 𝐍𝐈𝐌𝐈 𝐓𝐎 𝐒𝐀𝐌𝐄 𝐊Ł𝐎𝐏𝐎𝐓𝐘 𝐒𝐀̨ └➤ ❝ - 𝐓𝐨 𝐰𝐨́𝐝𝐤𝐚 - 𝐬ł𝐚𝐛𝐲𝐦 𝐠ł𝐨𝐬𝐞𝐦 𝐳𝐚𝐩𝐲𝐭𝐚ł𝐚 𝐌𝐚ł𝐠𝐨𝐫𝐳𝐚𝐭𝐚. (...) - 𝐍𝐚 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐨𝐬́𝐜́ 𝐛𝐨𝐬𝐤𝐚̨, 𝐤𝐫𝐨́𝐥𝐨𝐰𝐨 - 𝐳𝐚𝐜𝐡𝐫𝐲𝐩𝐢𝐚ł - 𝐜𝐳𝐲 𝐨𝐬́𝐦�...