~[Królowa Potępionych]~

48 7 9
                                    

Królowo Potępionych i Zbawionych!
Pani ciemności i światłości!
Oblubienico samego Boga i Szatana!
Istoto z niczego powstało, dopomóż swym sługą, którzy są Ci oddani!

Spraw, by nasze życia były bogate, szczęśliwe i długie!
Zaś niewiernym podaruj życia złe i okrutne, niczym Dwoje Braci karających grzeszników w Otchłani Piekielnej.
Daj nam moc i siłę Swą, byśmy dalej szli przez życie, nie przejmując się przeszkodami jakie na nas czekają!
Wskaż miejsce dokąd udać się mamy, niczym Twój były kochanek, który wskazał drogę Mojżeszowi oraz ludziom swym drogę z Egiptu do Ziemi Świętej!
Dopomóż nam w walce z Szatanem, który kusi nasze dusze każdego dnia, Królowo Magii i Wiedźm!
Miej nas zawsze w opiece i nie pozwól by nasze dusze przepadły w Czyśćcu pożarte przez nikczemnych poddanych Adama z Raju.

Wysłuchaj prośb naszych, córko światła i ciemności, siostro magii i czarownic, matko chaosu, czasu, cieni oraz życia i śmierci! Żono Stwórcy i Szatana! Wysłuchaj próśb naszych!
Próśb Potępionych i Zbawionych!
Prosimy Cię o to!

Vanitas Vanitatum et omnia Vanitas.

Tekst: Biblia Stary Testament; Księga Prawdy [zaginiona księga; uważana za niegodną bycia uznanym za kanon]; Wykorzystana przez wyznawców niejakiej ❝Królowej Potępionych❞, Kościoła Matki Wszystkich Matek i Ojców.

»»——⍟——««

Witam w tym krótkim rozdziale!

Wybaczcie za to, że zawiera mniej słów niż w normalnych rozdziałach moich, jednak potrzebowałam napisać coś w stylu modlitwy.

Od jakiegoś czasu miałam zamiar podać ciekawostki o żonie Stwórcy i Szatana oraz matce rodzeństwa Light. A jako iż jej prawdziwego oblicza i danych zdradzić Wam nie mogę, to otrzymujecie ode mnie tą modlitwę [?], która jest skierowana właśnie do tej Pani. Jest to również wprowadzenie do Kościoła tej Pani, której istnienie pominięto w Biblii [w moich kanonach tak jest; nie odbierzcie tego jako prawdę] oraz do przepowiedni i przekleństwa rodziny Light, która jest naprawdę ogromna.

Krótki tekst, może nie najlepszych lotów, ale jest.

Możecie napisać swoje zdanie na temat tego co tu zawarłam. Jestem tym po prostu zaciekawiona.

Ja Was narazie będę żegnać...

Mówiła do Was Vanitas Vanitatum, a to była modlitwa do ❝Królowej Potępionych❞...

Do zobaczenia... Kiedyś...

~_Vanitas_Vanitatum_~

~_Vanitas_Vanitatum_~

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz