~[Talks #1]~

200 11 213
                                    

Postanowiłam, że pierwszym oficjalnym rozdziałem tej jakże cudownej książki będą rozmówki.

Uwaga!

Ten rozdział będzie zawierał dużo cringe'u oraz wszelki przejaw żenady! Czytasz na własną odpowiedzialność!

Dobra... Zacznijmy tę epopeję cringe'u...

✧༺×༻✧

*gdy Lucyfer i Wyrocznia byli jeszcze małżeństwem*

*Podczas kłótni*

Wyrocznia: A mogłam za ciebie nie wychodzić!

Lucyfer: Ah to więc to tak...

Lucyfer: To muszę ci powiedzieć, że zdania na ten temat mamy podobne.

Wyrocznia: ...

✧༺•༻✧

Wyrocznia: Niech podniesie rękę ten, kto myśli, że ja i Lucyfer powinniśmy do siebie wrócić.

Lucyfer: *podnosi wysoko rękę do góry*

Wyrocznia: Lucy...

Wyrocznia: Opuść tę rękę...

✧༺•༻✧

Wyrocznia: Trochę mnie tu nie było... Jak się czuje Lucyfer po naszym rozwodzie?

Lorreine: ...

Lorreine: Oprócz tego, że codziennie pije ogromne ilości alkoholu i płacze całymi dniami do poduszki... To jest nawet okej...

Wyrocznia: ...

✧༺•༻✧

Wyrocznia: Lucy...

Lucyfer: Co chcesz, Wyroczka?

Wyrocznia: Alkohol się skończył... Hik...!

Lucyfer: Jak to się skończył? Przecież ostatnio kupiłem nawet w zapas!

Wyrocznia: Hik...! No po prostu... Hik...! Skończył się... Hik...!

Lucyfer: ...

Lucyfer: *załamanie*

✧༺•༻✧

Wyrocznia: David, zapamiętaj pewną rzecz raz a dobrze.

Wyrocznia: Nigdy, ale to nigdy nie chodź z dopiero co nowo poznanymi osobami na drinka.

Nastolatni David: A dlaczego, ciociu?

Wyrocznia: ...

Wyrocznia: Bo gdybym wtedy tego nie zrobiła, to być może sobie większości życia z Lucyferem nie zniszczyła...

▏❝𝕶𝖔𝖙, 𝕮𝖟𝖆𝖗𝖔𝖜𝖓𝖎𝖈𝖆 𝖎 𝕶𝖘𝖎𝖆𝖟𝖊 𝕮𝖎𝖊𝖒𝖓𝖔𝖘𝖈𝖎❞▕ [OC's Stuff]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz