"Tak jdeme na to." Usměje se Ash a vezme si paličky. Luke s Mikeym si vezmou kytary a Calum bassovku.
"Tak držím palce, budu na vás koukat." Usměji se a dám všem pusu na tvář. Kluci mi úsměvy oplatí a vyběhnou na stage.
_______________
Když Lukey dozpívá poslední slova písničky What I like about you, chopí se slova Mikey.
"Ahoj! My jsme 5 Seconds of Summer!" Zakřičí a všechny fanynky začnou ječet. Sama pro sebe se uchechtnu a pozoruji kluky.
V půlce koncertu se mi začne motat hlava. Jdu raději do šatny kluků a lehnu si na gauč. I tak kluky slyším. Zavřu oči a s malým úsměvem na tváři je poslouchám. Nakonec ani nevím jak, ale usnu.
Luke's POV
Když skončí koncert, jdeme rovnou do šatny.
"Ty vole, to bylo boží!" Vypískne Mikey. Podívám se na něj a pak se rozhlídnu po šatně. Uvidím Car spící na gauči. Usměji se, vezmu deku a jdu k ní. Přehodím přes ní deku, sednu si opatrně k ní a pohladím ji po vlasech.
Po chvíli ucítím vedle sebe vrtění. Otočím hlavu a koukni na Car, která se na mě zmateně a rozespale kouká.
"Vyspinkáno?" Zašklebím se na ní.
"Jo." Zasměje se a posadí se. Potom se chytne za hlavu.
"Co ti je, lásko?" Zeptám se ihned ustaranně.
"Bolí mě hlava a v krku. Asi na mě něco leze." Vydechne.
"Pojedeme na hotel, jo?" Vezmu ji pořád zabalenou v dece do náruče.
"Ale dneska jdeme do toho klubu." Namítne.
"Ajo." Skousnu si ret. "Tak půjdeme jindy." Usměji se.
"Ne. Nech mě na hotelu a ty s klukama jdi." Usměje se.
"Ne, chtěli jsme jít spolu." Zamračím se.
"No a co. Jdi." Pohladí mě po tváři.
"Tak fajn." Vydechnu a oplatím jí pohlazení po tváři.
________________
Odvezeme Car na hotel a potom jdeme do klubu. Je tam hodně lidí. Sedneme si s klukama k baru a už objednáváme jeden panák za druhým. Máme toho v sobě docela dost. Vstanu a houpavým krokem se rozejdu k partě tančících dívek. Mezi nimi jsem zahlédl dívku v legínách, které jí zvýrazňují vypracovaný zadek. Má dlouhé blonďaté vlasy a vypadá to, že se skvěle baví. Dojdu k ní a odkašlu si. Otočí se na mě a na tváři se jí objeví úsměv. Na nic nečekám a chytnu ji za ruku. Zamířím po schodech nahoru, kde jsou šukací pokoje. Zabouchnu dveře, zamknu a na ty dveře ji přitisknu. Začnu ji líbat a ona mi začne polibky oplácet. Po chvíli jí sundám její třpytivé tílko a ušklíbnu se, když uvidím její krajkovou černo-červenou podprsenku. Rychle ji rozepnu a zmáčknu její prsa, která jsou tak akorát do ruky. Následně ji chytnu surově za boky a hodím na postel, přičemž se její prsa rozhoupou. Usměji se a nalehnu nad ní. Začnu rty přejíždět přes krční tepnu a rukou jedu k lemu její legín. Legíny stáhnu i s kalhotkami. Poté se od ní odtáhnu, položím ruce na její kolena a roztáhnu jí nohy. Nasliním dva prsty, vniknu jimi do ní a skloním hlavu, abych jí mohl okusovat klitoris. Její ruce mi prohrábnou vlasy a následně za ně zatahají. Sám pro sebe se ušklíbnu a pokračuji. Když se udělá, svléknu ze sebe věci, vyndám z nočního stolku kondom, nasadím si ho a prudce do ní vniknu. Ta kurva něco vyjekne a já začnu přirážet. Rychlé, tvrdé přírazy.
Nobody's POV
/Pusťte si písničku na boku:)/Když se Luke a neznámá dívka udělají, Luke se svalí vedle ní a použitý kondom vyhodí. Poté si opět lehne a usne tvrdým spánkem.
Když se dívka přesvědčí, že Luke spí, posadí se a sebere ze země jeho džíny, ve kterých začne hledat jeho telefon. Když ho najde, vyndá ho, odemkne a lehne si zpátky k Lukovi a vyfotí je a následně fotku pošle Caroline, která leží se zimnicí v posteli na hotelu a myslí na Luka.
Když uslyší zvuk příchozí zprávy a na displeji blikat jméno Lukey<3, rozzáří se a ihned mobil s úsměvem odemkne. Bohužel, úsměv ji zmizí hned, když uvidí fotku se svou svou spící láskou a vedle ní ležet jinou dívku s popiskem 'Ahoj Caroline Víš, že je Luke v posteli úžasný? -Becc Xx.' Okamžitě odhodí mobil a rozbrečí se, zatím, co se dívka, jejíž jméno už známe a pro sebe usměje. Tak dlouho na tohle čekala. Až se pomstí Caroline, protože jí přebrala Luka, do kterého se zamilovala hned, jak poznala skupinu 5 Seconds of Summer. Tak si dávala záležet, když si vybírala, do čeho se na dnešní večer oblíkne. A všechno jí tak krásně vyšlo. Caroline se s ním rozejde a Luke začne chodit s Rebeccou.
Dole v klubu si Michael, Ashton a Calum uvědomí, že nemá cenu čekat, až se Luke vynoří a taxi je odveze zpět na hotel.
Ráno Luke pořád není na hotelu a Caroline nepřijde na snídani. Kluci se rozhodnou, že tam musí jít, jestli se něco nestalo. Zaklepou a když uslyší potiché "Je otevřeno" vejdou dovnitř a uvidí uplakanou Caroline, která leží schoulená v klubíčku obklopená hromadou kapesníčků, ihned si k ní sednou.
"Co se stalo?" Zeptá se Mikey a pohladí Caroline po zádech.
"O-on..on..podvedl mě." Zašeptá mezi vzlyky Caroline a rozbrečí se ještě víc. Tři kluci nevěří svým uším.
"A jsi si jistá? Jak jsi to zjstila?" Špitne Ashton a pohladí ji po vlasech,
"Přišla mi smska z jeho čísla. Byl tam on a nějaká holka." Otře si Caroline slzy a posadí se.
"To je idiot." Vydechne Calum a v tom se otevřou dveře a dovnitř vstoupí Luke s kocovinou a totálním voknem. Všichni se na něj podívají.
"Co se děje? Proč tu jste kluci? A proč brečíš, Car?" Zeptá se Luke a prohrábne si své blonďaté vlasy, absolutně netušíc, co se děje.
"Ty ptáš?" Zakřičí na něj Caroline a Mikey ji obejme.
"Lásko, já si nic nepamatuju." Zašeptá Luke a vyděšeně si všechny prohlíží.
"Tak se kurva podívej do svýho mobilu na zprávy!" Zakřičí znovu Caroline a zaboří tvář do Michaelovy hrudi. Luke odemkne mobil a najede na zprávy. Když uvidí zprávu, co 'poslal' naposledy, telefon mu málem vypadne z ruky.
"Lásko, já.." Začne, ale Caroline ho přeruší.
"Neříkej mi lásko, jsi ubožák! Já ti věřila, Luku, strašně jsem ti věřila! Myslela jsem si, že ty jsi ten pravý. Celou dobu jsem čekala, že se vrátíš a řekneš, že to byl jen vtípek! Já tě milovala a tohle tak strašně bolí." Zašeptá a podívá se do jeho očí. Poté vstane, přejde ke skříni a ze skříně vyndá svoje kufry.
____________
Ahoj, ahoj!:3 Hlásím se s novým dílem!:3
Omlouvám se, že tak dlouho nebyl, ale tenhle díl jsem měla strašně dlouho naplánovaný a dneska jsem si chtěla pobrečet, tak jsem to dopsala:):D
Doufám, že se vám líbí:):3A ještě pár otázek, na které bych byla ráda, kdybyste mi odpověděli..:):D
Co říkáte na tento díl?
Jak myslíte, že to bude s Lukem a Car pokračovat?
A co na to všechno budou říkat kluci?
Jak to dopadne s Rebeccou?
Co udělá Car?Tenhle díl bych chtěla věnovat Denisce, která se mnou byla dnes na skypu, když jsem začala psát, jak byl Luke s Rebeccou na pokoji. Slyšela mě dneska brečet (jo, brečela jsem a ještě si k tomu pouštěla smutné písničky:D) a i v jiných věcech mi šíleně pomohla<3 Takže si tenhle díl užij:3 A užijte si ho i všichni ostatní!:)
Miluju vás všechny<3
-Jane Xx.
ČTEŠ
She is mine! (Luke Hemmings)
Fanfiction"ONA. JE. MOJE. ROZUMÍŠ?! MOJE!" Zakřičím, naposledy do něj kopnu a mrsknu po něm věci a tu jeho tašku. Rychle si všechno sebere a vypadne. _________ !! Moje dvanáctileté já se všem omlouvá. :D Na druhou stranu to byl můj úplně první a zároveň úspěš...